ik wil ook een dakterrasquote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo, vanaf nu, ps live vanaf dakterras
Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan hadquote:Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjeez, ik kijk zo een Amerikaanse kinderserie en daar besluit zo een meisje in het Duits te schelden zodat ze er niet meer op aangesproken wordt tijdens te wedstrijd. Maar dan krijgt ze alsnog een overtreding omdat de scheidsrechter Duits is. Hoe ze dat laten zien? O.a. omdat ie verdorie KLOMPEN aan heeft. Omg![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik tenminste nog begrepen...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan had
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutschquote:Op maandag 14 juli 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat had ik tenminste nog begrepen...
nah ze hadden het toch echt over 'german'quote:Op maandag 14 juli 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutsch
Dan zijn ze gewoon domquote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah ze hadden het toch echt over 'german'
en da's oud nieuwsquote:
Sprak hij teder en het topic viel stil...quote:
Yupquote:Op maandag 14 juli 2008 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word ik nu terug gepakt?![]()
Dankje voor alle felicitaties
Dat doe ik best vaak omdat allemaal random mensen me toevoegenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Etcetera het volgende:
de eerste 'let's hyve' uitnodigin geweigerd
* kijkt stoer![]()
Foto's van vóór en na de extreme make-over?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
ik kende die meid wel die me wilde toevoegen, Pitt en ik zijn een paar jaar geleden nog wel met haar omgegaan maar ze is nogal veranderd. het was een huppelkutje en nu is het een gangster-wannabe-slet-achtig-iets
Ik doe (ook) niet aan hyves...quote:Op maandag 14 juli 2008 20:43 schreef Etcetera het volgende:
ik kan haar hyves pagina postenmoet je wel eerst vriendjes met haar worden
Al dat soort communities mijd ik als de pest.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:45 schreef Etcetera het volgende:
ik vraag me soms af waarom ik er aan begonnen benhou het ook nauwelijks bij :p
Nee, dit is vrijblijvend.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef Etcetera het volgende:
maar is FOK! ook niet zo'n soort community
Hyves is toch ook vrijblijvend?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is vrijblijvend.
Heb ik geen zin of ben ik weg, dan heb ik geen verplichtingen.
En je hoeft niet (mag wel) je hele lek en gebrek op je persoonlijke pagina te zetten...
Bij deze de ultieme test gedaan....quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hyves is toch ook vrijblijvend?Je kunt er evenveel op zetten als je zelf wilt, mensen die je niet wilt accepteer je gewoon niet, als je geen foto's erop wil doe je dat gewoon niet.
Het spelletje van accepteren of niet, dat is me al te irritant.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hyves is toch ook vrijblijvend?Je kunt er evenveel op zetten als je zelf wilt, mensen die je niet wilt accepteer je gewoon niet, als je geen foto's erop wil doe je dat gewoon niet.
Ach aangezien je toch al meer over me weet dan je op hyves zal vinden kan het geen kwaadquote:
Yupquote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef MadMaster het volgende:
MaJo, heb je de DVD nog ontvangen?
Neuh, even een moment van verveling. Ik kan wel dingen gaan doen (zoals de afwas) maar daar heb ik geen zin inquote:
Och, dat valt toch ook wel weer mee denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach aangezien je toch al meer over me weet dan je op hyves zal vinden kan het geen kwaad
quote:
Daar is hyves toch ook voor?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Tssk.. het is best makkelijk eigenlijk om mensen op hyves te vinden... nu al 3 gevonden uit de SC
ik was redelijk onvindbaar geloof ikquote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Tssk.. het is best makkelijk eigenlijk om mensen op hyves te vinden... nu al 3 gevonden uit de SC
Is dat een uitdaging ?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik was redelijk onvindbaar geloof ik
doe 'squote:
nope, heb wel weer genoeg IRC gezien voor vandaagquote:
Wie dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |