ik wil ook een dakterrasquote:Op maandag 14 juli 2008 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo, vanaf nu, ps live vanaf dakterras
Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan hadquote:Op maandag 14 juli 2008 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Tjeez, ik kijk zo een Amerikaanse kinderserie en daar besluit zo een meisje in het Duits te schelden zodat ze er niet meer op aangesproken wordt tijdens te wedstrijd. Maar dan krijgt ze alsnog een overtreding omdat de scheidsrechter Duits is. Hoe ze dat laten zien? O.a. omdat ie verdorie KLOMPEN aan heeft. Omg![]()
![]()
![]()
![]()
dat had ik tenminste nog begrepen...quote:Op maandag 14 juli 2008 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had verwacht dat je zou zeggen dat ie lederhösen aan had
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutschquote:Op maandag 14 juli 2008 17:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat had ik tenminste nog begrepen...
nah ze hadden het toch echt over 'german'quote:Op maandag 14 juli 2008 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien waren ze gewoon in de war met dutch en deutsch
Dan zijn ze gewoon domquote:Op maandag 14 juli 2008 17:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nah ze hadden het toch echt over 'german'
en da's oud nieuwsquote:
Sprak hij teder en het topic viel stil...quote:
Yupquote:Op maandag 14 juli 2008 17:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word ik nu terug gepakt?![]()
Dankje voor alle felicitaties
Dat doe ik best vaak omdat allemaal random mensen me toevoegenquote:Op maandag 14 juli 2008 19:49 schreef Etcetera het volgende:
de eerste 'let's hyve' uitnodigin geweigerd
* kijkt stoer![]()
Foto's van vóór en na de extreme make-over?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:03 schreef Etcetera het volgende:
ik kende die meid wel die me wilde toevoegen, Pitt en ik zijn een paar jaar geleden nog wel met haar omgegaan maar ze is nogal veranderd. het was een huppelkutje en nu is het een gangster-wannabe-slet-achtig-iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |