Nee, ben aan het inpakken wat ik mee wil nemen.quote:
Is alcohol in relatie tot je lichamelijke ongemakken (quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef MaJo het volgende:
Môgguh
Vroeg uit de veren vandaagBen nu bezig met een extra krant voor Jazz by Duurstede met allemaal info over de artiesten die optreden. Bijna alle biootjes geschreven en vanmiddag nog een interview voor volgende week. En dan heb ik een (welverdiend) weekend
Gister voor het eerst sinds een week (![]()
) weer eens thuis geweest. Met vriendinnen naar de kroeg in Utrecht
Alleen wel een beetje weeiig gevoel door de alcohol nu
Alles wat je op voorhand weg kan doen, gewoon doen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ben aan het inpakken wat ik mee wil nemen.
Weggooien ben ik echt niet goed in. Volgende week maar kritisch kijken naar wat er nog staat.
Mwah niet echtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is alcohol in relatie tot je lichamelijke ongemakken () wel een goede combi...
Ja, precies.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles wat je op voorhand weg kan doen, gewoon doen...
Mijn ervaring is dat je vaak eerst alles inpakt, dan weer tegen komt bij het uitpakken en het dan alsnog weg gooit...
Zonde van de moeite...
Heb zelf nog nooit medicijnen gehad die niet mochten in combantie met alcohol, dus ik heb die ervaring niet...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah niet echtMerk dat het wat harder aanslaat en heb daardoor meer last van katers. Dus wat minder drinken dan
Maar op zich nog niet knetterlam geweest ofzo hoor
Was ook meer de combi van drinken en vroeg opstaan, dat is bij mij meestal niet zo'n succes
Wist niet dat je had samengewoond.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:52 schreef MaJo het volgende:
Dingen weggooien vind ik echt een rampIk heb een stel dozen staan in mijn kamer met allemaal zooi uit mijn huis in Amsterdam, mijn samenwoontijd, mijn tijd in Londen. Ik begin er maar niet aan want dat gaat me echt een jaar kosten
Hehe herkenbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zelf nog nooit medicijnen gehad die niet mochten in combantie met alcohol, dus ik heb die ervaring niet...
Hoewel het misschien tegenstrijdig klinkt t.o.v. het beeld wat jullie van me hebben, heb ik er een hekel aan als ik zelf dronken ben.
Het vreemde is ook dat ik bijv. 20 whiskies kan drinken zonder dat ik echt bezopen ben, maar dat ik bij 3 à 4 biertjes al op m'n kop kan staan.
Anderen die dronken zijn en daardoor irritant worden, werken op mijn zenuwen, zeker als ik zelf braaf aan mijn Colaatje Light heb gezeten...
Soms vertrek ik dan ergens voortijdig als ik merk dat sommigen over hun theewater gaan...
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zelf nog nooit medicijnen gehad die niet mochten in combantie met alcohol, dus ik heb die ervaring niet...
Wat ging er mis?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:20 schreef MaJo het volgende:
[..]Van mijn 19e tot mijn 21ste
Achteraf gezien niet de beste keuze geweest
Aan weekend toe?quote:
Ik ben nog nooit dronken geweest en ik zal het ook niet snel worden zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe herkenbaarIk haat het ook om dronken te zijn, ben dan ook maar 1x écht dronken geweest (het beruchte kotsverhaal
![]()
) En anderen die dronken zijn is inderdaad helemaal een ramp
Vind het ook wel grappig om te zien hoe anders mensen worden onder invloed van alcohol totdat het genant wordt
Teveel om op te noemenquote:
Valt ook niet echt aan te radenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit dronken geweest en ik zal het ook niet snel worden zo
Wat wel positief is
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:41 schreef MaJo het volgende:
Teveel om op te noemenWe zaten teveel aan elkaar vastgeklampt, lieten elkaar niet vrij, hij bekritiseerde alles wat ik deed waardoor mijn zelfbeeld naar een nulpunt was gedaald. Het feit dat hij op jongens bleek te vallen hielp ook niet echt mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |