quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net ontdekt hoe onze magnetron werkt.Of nouja..maaltijd erin, verschillende knopjes ingedruk, ding begon te piepen, huisgenootje komt haar kamer uit, zij drukt de goede knopjes in en klaar!
![]()
![]()
En vanmiddag kreeg ik een smsje van Sven vanaf z'n werk: 'wij gaan in september een week naar Spanje'
Dus ik hem bellen om te zeggen dat ik het tof vind voor hem dat hij met collega's naar Spanje gaat, ondertussen ook wel een beetje jaloers.Hij was het hele verhaal aan het vertellen, maar vond het niet zo duidelijk. Dus toen vroeg ik: 'en wie zijn 'wij' dan?'
Waarop hij zei: 'nou......jij en ik
...
![]()
Dus![]()
![]()
Geen flauw idee. Vergeten te vragen.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Spanje is erg leuk, waar gaan jullie precies naar toe? Of weet je dat niet?
In elk geval aan te raden: Sevilla, Granada en Cordoba. Hoewel Granada en Cordoba met 2 dagen klaar zijn. Het Alhambra is een volle dag waard, eventueel zelfs 2 kaartjes (dagkaartje of zo), want er is oneindig veel moois.
Hey etcepets, gaat het al wat beter?quote:
Dit vind ik toch wel kwalificeren als een Soempie-actie.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net ontdekt hoe onze magnetron werkt.Of nouja..maaltijd erin, verschillende knopjes ingedruk, ding begon te piepen, huisgenootje komt haar kamer uit, zij drukt de goede knopjes in en klaar!
![]()
![]()
En vanmiddag kreeg ik een smsje van Sven vanaf z'n werk: 'wij gaan in september een week naar Spanje'
Dus ik hem bellen om te zeggen dat ik het tof vind voor hem dat hij met collega's naar Spanje gaat, ondertussen ook wel een beetje jaloers.Hij was het hele verhaal aan het vertellen, maar vond het niet zo duidelijk. Dus toen vroeg ik: 'en wie zijn 'wij' dan?'
Waarop hij zei: 'nou......jij en ik
...
![]()
Dus![]()
![]()
beetjequote:Op woensdag 9 april 2008 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey etcepets, gaat het al wat beter?
Ja, was ooit een goede bioscoop hier in Amsterdam...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |