quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net ontdekt hoe onze magnetron werkt.Of nouja..maaltijd erin, verschillende knopjes ingedruk, ding begon te piepen, huisgenootje komt haar kamer uit, zij drukt de goede knopjes in en klaar!
![]()
![]()
En vanmiddag kreeg ik een smsje van Sven vanaf z'n werk: 'wij gaan in september een week naar Spanje'
Dus ik hem bellen om te zeggen dat ik het tof vind voor hem dat hij met collega's naar Spanje gaat, ondertussen ook wel een beetje jaloers.Hij was het hele verhaal aan het vertellen, maar vond het niet zo duidelijk. Dus toen vroeg ik: 'en wie zijn 'wij' dan?'
Waarop hij zei: 'nou......jij en ik
...
![]()
Dus![]()
![]()
Geen flauw idee. Vergeten te vragen.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Spanje is erg leuk, waar gaan jullie precies naar toe? Of weet je dat niet?
In elk geval aan te raden: Sevilla, Granada en Cordoba. Hoewel Granada en Cordoba met 2 dagen klaar zijn. Het Alhambra is een volle dag waard, eventueel zelfs 2 kaartjes (dagkaartje of zo), want er is oneindig veel moois.
Hey etcepets, gaat het al wat beter?quote:
Dit vind ik toch wel kwalificeren als een Soempie-actie.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:56 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net ontdekt hoe onze magnetron werkt.Of nouja..maaltijd erin, verschillende knopjes ingedruk, ding begon te piepen, huisgenootje komt haar kamer uit, zij drukt de goede knopjes in en klaar!
![]()
![]()
En vanmiddag kreeg ik een smsje van Sven vanaf z'n werk: 'wij gaan in september een week naar Spanje'
Dus ik hem bellen om te zeggen dat ik het tof vind voor hem dat hij met collega's naar Spanje gaat, ondertussen ook wel een beetje jaloers.Hij was het hele verhaal aan het vertellen, maar vond het niet zo duidelijk. Dus toen vroeg ik: 'en wie zijn 'wij' dan?'
Waarop hij zei: 'nou......jij en ik
...
![]()
Dus![]()
![]()
beetjequote:Op woensdag 9 april 2008 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey etcepets, gaat het al wat beter?
Ja, was ooit een goede bioscoop hier in Amsterdam...quote:
Ik eerst ook niet. Het gaat om het verschil tussen hoeveel mensen er echt zijn en over hoeveel er verteld wordtquote:
quote:De Sjonnies - Perompompero
Ole
Vakantie in Mallorca
Ik ken er heg nog steg
Dus vroeg ik aan een man daar
Weet u misschien de weg
Hij had een snor en een groot glas bier in zn hand
Ik vroeg u woont toch hier in het land
En dit is wat hij zei:
Perompompom peromperompom peromperom
Peroperompom peromperom peromperompompom.
Allemaal
Ik stond in de arena
Onder de Spaanse zon
Ik wachte op Helena
Mn eigen honnepon
Ik zag een man met een boze stier in het zand
Ik vroeg: wat is er hier aan de hand
En dit is wat hij zei:
Peroperompom peromperom peromperompompom.
Allemaal
Tis onverstaanbaar,
Geef mij maar Hollands.
Waar ik om vraag naar,
Ik hoor steeds als baberos
Perompompom
3 weken later
In de bus naar Allicante,
Het was een fijne rit.
Naast die Spaanse tante,
Een mooie meid met pit.
Ze had 2 castallete's vast in der hand,
Ze vroeg: bent u hier pas in het land.
Maar weet je wat ik zei:
Peroperompom peromperom peromperompompom
Perompompom
Ole
quote:Op woensdag 9 april 2008 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Maar het kan natuurlijk ook Torremolinos, Benidorm, Salou of Marbella worden...![]()
Dat is wel balen danquote:Op woensdag 9 april 2008 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
beetje
maar ga dus niet lannen dit weekend
zou ook wel kunnen maar dan is de kans dat ik m'n geld weer krijg vrij kleinquote:Op woensdag 9 april 2008 19:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel balen danKun je niet alsnog besluiten wel te gaan als blijkt dat je je vrijdag weer goed voelt?
Oja, ik zit nu bij een guild. Moest helemaal een topic openen om er bij te mogen.![]()
andere zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:58 schreef Soempie het volgende:
Nouja: This guild is marked as inactive. It is possible it may be deleted in the near future.
Lekker dan.
liegenaarquote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef Soempie het volgende:
We have a healthy respect for people, both Alliance and Horde (Ganka <3).
We die in instances, a lot, we get over it.
![]()
![]()
Ik heb gister echt zoveel Horde afgemaakt.
Sweetquote:Op woensdag 9 april 2008 20:11 schreef Supersheep het volgende:
En speciaal voor Tim: http://www.southparkstudios.com/clips/165193
http://www.thecunningstunts.net/quote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou ook wel kunnen maar dan is de kans dat ik m'n geld weer krijg vrij kleinen het is denk ik gewoon beter om echt uit te zieken
waar moest je een topic openen
[..]
andere zoeken
[..]
liegenaarje hebt hulp gehad om de Horde af te maken
Ik zou niks doen.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:15 schreef Etcetera het volgende:
lekker zo'n projectgroepik had toch eens gemaild dat ik ziek ben en dat ik graag wilde weten of ze verwachten dat ik wel of niet dingen verbeter. 0 reactie. niksnakkesnada.
zal ik nou gewoon niks doen of juist wel doen wat ik moet doen
ah ja dat verandert de zaakquote:Op woensdag 9 april 2008 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.thecunningstunts.net/![]()
Ik ga geen andere zoeken. Sven en de jongen die me gister hielp zitten er ook.
ja maar dan voel ik me schuldigquote:Op woensdag 9 april 2008 20:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou niks doen.Je ligt toch met hoge koorts op bed?
Dan doe je het wel.quote:
maar ik wil nietquote:
Ik dacht even van wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |