Paar maanden terug had ik je al gespotquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ookmaar niet zo makkelijk te traceren blijkbaar
Prima
Die hebben heel erg hard geld nodig ofzo?quote:
En daarna kwam 'There's no limit!!'.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan de intro van een van hun liedjes:
'no-no, no-no-no-no....'
De Beatles zijn ook bezig met een nieuwe cd, maar dat wordt drum n bassquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarna kwam 'There's no limit!!'.
Kennelijk geldt dat ook voor hun drang naar het geld. O.a. de Dolly Dots, Doe Maar en Luv hebben bewezen dat geld niet stinkt...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Beatles zijn ook bezig met een nieuwe cd, maar dat wordt drum n bass
Ik die van soempiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mayo
Nou weet ik nog steeds geen hyves van een akqsc'er![]()
Ik had jou ook al gevondenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:49 schreef MaJo het volgende:
Tim en LadyBlack gevondenEn ik denk Etcie maar weet haar voornaam niet
Hee, die hebben we. Zijn goede speakers.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:14 schreef Whiteguy het volgende:
Weer een goeie ibood vandaag voor mensen die nog speakers zoeken.
50 euro
[ afbeelding ]
omg.quote:
Deserteur dat ie dr isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
omg.Nu lijkt het net of ik allemaal mensen van Fok toevoeg, maar dat heb ik helemaal niet gedaan.
![]()
Ik had ooit ook nog Mikkie, maar die heb ik eruit gegooid.
Niks helpt? Ik heb ook geen tips om chagrijnige broers tegen te gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo irritant, mijn broer is in een rothumeur en nu we maar met zijn tweeën zijn verpest dat óók mijn humeur. Grmbl
Precies. Overloper.quote:
ja ben zieligquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo zielig voor Yuri dat hij niemand kan vinden op Hyves dat ik bíjna zelf een Hyves zou aanmaken om voor hem te zoeken.
Ik wist niet eens dat je daar hyves voor moest hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:45 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo zielig voor Yuri dat hij niemand kan vinden op Hyves dat ik bíjna zelf een Hyves zou aanmaken om voor hem te zoeken.
quote:Accepteren | Verwijderen Financiele Hulp
Accepteren | Verwijderen IK HAAT MIJN EX!!
Accepteren | Verwijderen maria mena
Het kan erger:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik krijg altijd van die gare groepsuitnodigingen:
[..]
Ik maak gewoon geen eten voor hemquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks helpt? Ik heb ook geen tips om chagrijnige broers tegen te gaan.
Dat maakt het toch alleen erger? Of zijn je kookkunsten zo slecht?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geen eten voor hem
Rattengif dr in!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geen eten voor hem
Integendeel! Zo leert hij hopelijk dat je de hand die je voedert je vriend moet houden, ik eet anders alleen maar pannekoeken/pizza/knakworst. En dat moet ie ondertussen wel zat zijn... En overmorgen gaat ie weg, dus dat valt ook weer meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat maakt het toch alleen erger? Of zijn je kookkunsten zo slecht?
Nog een spreekwoord:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Integendeel! Zo leert hij hopelijk dat je de hand die je voedert je vriend moet houden, ik eet anders alleen maar pannekoeken/pizza/knakworst. En dat moet ie ondertussen wel zat zijn... En overmorgen gaat ie weg, dus dat valt ook weer mee
sheep weet het, ik heb er nu ook geen meerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je daar hyves voor moest hebben.![]()
Ik wilde m'n hyves deleten, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet.
Over het algemeen ben ik gek op mn familie hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een spreekwoord:
Vrienden kun je kiezen, familie niet...
En toch zie ik mijn familie zelden of nooit, hooguit bij een begrafenis.
En daar ben ik niet rouwig om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |