Van mij hoeven allebei die honden niet, het zijn 2 van dit soort kalveren.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
*klik*
Max 1 huisdier, dus je hoeft maar 1 van die twee honden af te schieten.
En ondertussen stapelt het werk zich op en gaat iedereen elkaar afschieten vanwege de stress?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo naar m'n nest, morgen weer een teambuildingsdag in Haarlem, m'n 4e personeelsuitje in 3,5 week...![]()
Schijnt goed te zijn voor de teamgeest en onderlinge verstandhoudingen.
Ben benieuwd wat we nu weer gaan doen...
Onze buren hebben een hond die altijd vrij rond loopt, dat is wel grappig, komt soms ook even bij ons in de tuin langs. Ik zou er zelf alleen absoluut nooit een willen hebben... gaat veel te veel tijd in zitten, en zo'n beest beperkt je eigen vrijheid behoorlijk (kan het even niet beter verwoorden).quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij hoeven allebei die honden niet, het zijn 2 van dit soort kalveren.
Stinken een uur in de wind en kwijlen de hele boel onder.
Bij ons thuis komen ze er niet in...![]()
[ afbeelding ]
Dus misschien ga ik wel zoeken op 'zonder huisdieren'...
Dat valt wel mee, we zijn een groep in wording en hebben 3 maanden de tijd om alles op poten te zetten.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ondertussen stapelt het werk zich op en gaat iedereen elkaar afschieten vanwege de stress?
Ik hou sowieso niet van honden.quote:Onze buren hebben een hond die altijd vrij rond loopt, dat is wel grappig, komt soms ook even bij ons in de tuin langs. Ik zou er zelf alleen absoluut nooit een willen hebben... gaat veel te veel tijd in zitten, en zo'n beest beperkt je eigen vrijheid behoorlijk (kan het even niet beter verwoorden).
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, we zijn een groep in wording en hebben 3 maanden de tijd om alles op poten te zetten.
[..]
Ik hou sowieso niet van honden.
Kwijlende, stinkende, ruftende, schijtende beesten die nergens toe dienen en die je ook nog een paar keer per dag verplichten om naar buiten te gaan...![]()
Ik ben...
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik hou sowieso niet van honden.
Kwijlende, stinkende, ruftende, schijtende beesten die nergens toe dienen en die je ook nog een paar keer per dag verplichten om naar buiten te gaan...![]()
Ik ben...
Wat vlees betreft een varkenshaasjequote:
En je had vandaag honger, begrijpelijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Laten we allemaal een beetje lief voor Soempie zijn en niet zeuren over haar kookkunsten, anders krijg ik het morgen op mijn bord.
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat moet ook wel lukken.
Heb gewoon geen geduld voor koken...
Recepten kan ik zo opnoemen qua ingrediënten en zo, maar bereidingstijden duren me altijd te lang...
Ik heb ook de debiele gewoonte om, wanneer ik eens stoer meld dat ik een kookpoging ga wagen, de meest ingewikkelde gerechten te kiezen. Dan koop ik wat ik lekker vind en kom er vervolgens achter dat het te ingewikkeld in elkaar steekt.
Mw. MM kan godzijdank uitstekend koken, zonder haar zou ik een soort van Hawaii_Tim zijn qua voeding, vrees ik...
Jojoortje!quote:
Nee, niet op msn gezien ook. MaJo weet misschien wel meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:37 schreef wyccie het volgende:
Is Nem al gesignaleerd?
Toch raar dat hij niet op de BBQ was.
Najaaaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:44 schreef Jojoortje het volgende:
En de schuldige is B.ertha!!!![]()
AKQ SC # 391 Dances with lions
AKQ SC #392 Beginnegers mogen 12 uur lang niets eten
Ja, dat heb ik wel gezien. 't Is ook gewoon hartstikke lullig van die BBQ...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:45 schreef wyccie het volgende:
Nee, niet gezien hier.
PR had hier gister nog wel gepost.
Ooooh gemeeeeen!quote:
Doe ik!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jojoortje!Tof dat je weer es langs komt, moet je vaker doen. Als ik meer zin heb om te typen bijvoorbeeld
Jojo!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mosterd na de maaltijd...
Ha Jojojoortje
Goedemorgen
Haha geen idee!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Najaaa
Dan is de wiki toch gewoon veranderd?
Wat een dotje!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gaat erg goed, groeit als kool!
http://eli.hochheimer.nl
Ik zie het ook welquote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Potverdomme, zoek ik naar een foto van Grace Slick, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Moet ik toch echt ineens aan MaJo denken...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ging net om kwart over 10 even op de bank liggen en word nu net weer wakker!!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:09 schreef Soempie het volgende:
Mensen die zulke woorden gebruiken mogen wel iets minder flamboyant worden.
gaan kwaad woord over jan hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:10 schreef Soempie het volgende:
http://www.vandale.nl/van(...)zoekwoord=flamboyant
Die heb je mooi binnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een 6,5 voor mijn project. Ik las de mededeling: 16 van 33 voldoende. Ik zo van 'bons bons' kijken....
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een 6,5 voor mijn project. Ik las de mededeling: 16 van 33 voldoende. Ik zo van 'bons bons' kijken....
denk ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar iets flamboyanter, volgens mij is het een persoonlijheidstrek die je hebt of niet. Het is niet iets dat je ontwikkelt.
aaahwquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh nog steeds ziekVerhoging, hoesten, hoofdpijn, the works. Ik ga snel weer op mijn bedje liggen
![]()
En dat is de juiste instellingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
denk ik ook
maar het kwam ook deels omdat ik, als ik ergens nieuw ben, vrij rustig ben. beetje de kat uit de boom kijken enzo
maar zoals ik al zei: ik heb m'n stage gehaaldwho cares
omg!quote:
ik wil geen drielingquote:
quote:
Dat stelt nog niks voor vergeleken met:quote:
Jammer, ik had mijn huidige usb sticks er graag voor om willen ruilen.quote:Interestingly, the product site appears to show that this has been discontinued. I’m devastated.
Maak je niet druk, hij gaat onderweg waarschijnlijk toch wel naar de mcdrivequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Wat een timing. Om 7 uur is Sven thuis en die schotel moet nog 40 minuten in de oven nu.![]()
Ik hoop zo dat het lukt. Ik vertrouw recepten nooit.
Is zelf knutselen iets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jammer, ik had mijn huidige usb sticks er graag voor om willen ruilen.
Ik snap die dingen nietquote:
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap die dingen nietToch zijn ze zó hip
euh...quote:Ach hij was wel opzwepend die man.. En hij stak zijn tong in een van mijn vriendinnen
Daar liepen ze op pinkpop ook veel mee ja, bizarquote:
Half hip/retro Amsterdam draagt het, maar vooral aan kraagjes, op hoofden, subtiel uit de tas stekend of bungelend aan de hand. Ik heb zelfs een uitnodiging gekregen voor de shuttershade hyve (zegt íéts over het niveau, heb vriendelijk doch vastberaden geweigerd)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissen
Zij was ook niet zo blij, maar behoorlijk dronken en overdonderdquote:euh...
zij liever dan iken als je het maar leuk hebt gehad
Vervelendquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb koorts, dat heb ik nooitnormaal heb ik juist verlaging...
mss naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb koorts, dat heb ik nooitnormaal heb ik juist verlaging...
Die werd gisteren ook gedraaidquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
fijne muziek om op los te gaanen nu heb ik het warm
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.En de ander vond het duidelijk vrij ongemakkelijk dat ik zo aan het staren was.
Tja, wie zet er dan ook zo'n bril op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.En de ander vond het duidelijk vrij ongemakkelijk dat ik zo aan het staren was.
Tja, wie zet er dan ook zo'n bril op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ja dan vraag je erom hoor
wie draagt nou dat soort onzindingen
Echt, wie dat verzonnen heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan je er überhaupt nog wel wat door zien? moet als een soort jaloezieën werken ofzo
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan je er überhaupt nog wel wat door zien? moet als een soort jaloezieën werken ofzo
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]'versie 2.0. nu mét sluitingsmogelijkheid!'
Handig voor slapen in de bus/treinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaien
Ik word al bijna fanquote:
ook handig voor de nieuwe 'wiggle your eyebrows/glasses thingy'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaien
succesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
Good luck.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
whahahahahahhaha noooooquote:
quote:
Loopt ie niet een beetje achter?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Hij is de opgelopen achterstand behoorlijk hard aan het inhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Loopt ie niet een beetje achter?
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Dat ook dus. Hij leest alleen eerst het boek voor de film.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!
Die duren korter![]()
desparatequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een boekje toegeworpen: 'meer plezier in je relatie'![]()
(gratis bij psychologie magazine)
Jij bent gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
desparate
ga 'm gewoon spoilers vertellenveel leuker(e reacties. voor ons dan...)
Amputeren boven de kniequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn voet doet pijn. En mijn onder been. En knieholte
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?quote:
Doe ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
ik zou voor koolstofvezel gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doe ik![]()
En wil je je kunstbeen van hout, aluminium of koolstofvezel?
waar denk je dat ik dat onderwerp vandaan heb getoverdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Shuttershades pootje afgebroken.
in het kader van de eerdere discussie...
Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the darkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou voor koolstofvezel gaankun je nog hard van lopen ook
Als je je echt niet goed voelt moet je gewoon naar de huisartsenpost gaan. Is er iemand bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:41 schreef MaJo het volgende:
Lig op de bank. Voel me echt slechtmijn temperatuur blijft maar stijgen. Ben een beetje in paniek, het voelt niet goed. Morgen misschien maar naar de dokter ja ...
Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the dark
Kan je dan spiekbriefjes in krassen, net als in tafelsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ook
Nem! Je leeft dus nog.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Ben bezig met mijn bier brouwsel dus niet veel aanwezig
Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweaselsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
Aï, bikini's van Blue Glue![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweasels
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh yeah, krijg net een meeltje van mijn wiskundeleraar (waarin hij me aanspreekt met madammeke) Ik had gewoon een 5,7 voor het pta, wat met een 6,9 gewoon betekend dat ik voorlopig voldoende sta op de eindlijst
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
waarom liet je me dat googlenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue engquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue eng
Nee, dan deze...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb gelukkig Google gebruiktquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!
Het stond ook op de site hequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
Maargoed, grote verhalen allemaal...
Ps.. kies gewoon voor zoiets. Die bikini shorts dinges hebben wel wat imo
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, nergens op de site gezien.
En MM, bedankt. Ik had vandaag nog niet zo erg gelachen.
Ja ik dacht aan deze of dezequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
Maargoed, grote verhalen allemaal...
Ps.. kies gewoon voor zoiets. Die bikini shorts dinges hebben wel wat imo
Ik ben er vorige week achter gekomen dat je best een bikini van een suikerspin kan makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat worden
...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat worden
Ja was ik ook van planquote:
Die kleur komt niet uit vanwege die matige achtergrond op de foto.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was ik ook van planvond alleen het kleurtje van de tweede mooier. Ga m zsm bestellen
Nee, ik dacht meer aan bij mezelf, bleek en blondquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kleur komt niet uit vanwege die matige achtergrond op de foto.
Steekt zo'n donker gekleurde dan niet juist extra af ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik dacht meer aan bij mezelf, bleek en blond
Nahja ik heb nu zwart en dat is goed, maar die felle kleuren weet ik dus niet. Maar ik ga het wel gewoon poberen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Steekt zo'n donker gekleurde dan niet juist extra af ?
Bij de keuze voor een bikini gaat het er om wat de mannen mooier vinden. Bedankt voor je stem, bij deze is ie ongeldig verklaardquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de tweede mooier. Maar wie ben ik.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij de keuze voor een bikini gaat het er om wat de mannen mooier vinden. Bedankt voor je stem, bij deze is ie ongeldig verklaard
quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
Had niet eens gezien dat het verschillende modellen zijn. De eerste is inderdaad leuker.
Ok Wg, dan moet je niet zeuren en deze aantrekken:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier toch hopelijk geen ban voor, hè?
Staatsinrichting of zoiets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Wish me luck
Waarom draag je dan nog iets? Heeft toch weinig zin met die dingen...quote:
Zoals gezegd, jij maakt hem en danquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week achter gekomen dat je best een bikini van een suikerspin kan maken
Filosofiequote:
En...?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Wat een timing. Om 7 uur is Sven thuis en die schotel moet nog 40 minuten in de oven nu.![]()
Ik hoop zo dat het lukt. Ik vertrouw recepten nooit.
Ah.. het vork-model noem ik dat:quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
En wat vinden de mannen hier nou van vrouwen die zulke dunne benen hebben dat ze hun dijbenen niet tegen elkaar aan kunnen krijgen![]()
Ik vind het er bij die modellen allemaal zo eng uitzien
Ik vind datquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
En wat vinden de mannen hier nou van vrouwen die zulke dunne benen hebben dat ze hun dijbenen niet tegen elkaar aan kunnen krijgen![]()
Ik vind het er bij die modellen allemaal zo eng uitzien
0900-8844 voor al uw niet dringende vragen aan de politiequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil weten of de politie in Leeuwarden ook aan een veiling doet zodat ik op die manier aan een fiets kan komen. Nu is daar een e-mailformulier voor, maar ik ben toch een beetje huiverig om die in te vullen. Terwijl er eigenlijk niets kan zijn
Dat kost geldquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
0900-8844 voor al uw niet dringende vragen aan de politie
Een fiets toch ook?quote:
Ah, die vorkjes die WG laat zien vallen nog wel mee inderdaad, ik doelde meer op het soort uit MM's post.quote:
Er waren wat 'verzamelingsteksten', die waren moeilijk. Op het tentamen de vragen over Kant en Toulmin-Popper.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Welke filosoof vond je het moeilijkst?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 183 dagen is het kerstmis! En omdat er in totaal 365 dagen in een jaar zitten zijn we nu het verste verwijderd van kerst van het hele jaar
En er is verder niemand thuis natuurlijk?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:37 schreef MaJo het volgende:
Nog steeds zieklig met het zweet op mijn voorhoofd, en ben zo moe. Heb hoge koorts denk ik maar nog niet getempt. Ben niet in staat om op te staan
Lijkt mij ook eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, moet je niet even de dokter bellen dan?
welke?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Whaha, wat een info Tim, die ga ik nog wel even rondstrooien vandaag
Mijn nieuwe telefoon is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samsung Soulquote:
ik heb dezequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil waarschijnlijk één van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefst de tweede
580i?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb deze
[ afbeelding ]
bevalt uitstekend, is ook meteen m'n mp3 speler geworden
Kan hij dan niet even de thermometer brengen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader is thuis. Maar weet niet van de dokter hoor, zal gewoon een griepje hebben. Ben ook verkouden
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
580i?
Heb ik ook gezien, maar lees ik veel slechts over. En deze zijn leuker
Het kan nooit kwaad om even te bellen, toch? gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Hele hoge koorts is nooit goed. En misschien vertelt de assistente al wel dat het meevalt, maar dan weet je dat in ieder geval zekerquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader is thuis. Maar weet niet van de dokter hoor, zal gewoon een griepje hebben. Ben ook verkouden
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:37 schreef MaJo het volgende:
Nog steeds zieklig met het zweet op mijn voorhoofd, en ben zo moe. Heb hoge koorts denk ik maar nog niet getempt. Ben niet in staat om op te staan
Zeker weten? Zeker weten doe je het met een thermometer en die heeft de assisente niet op zo'n afstandquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het kan nooit kwaad om even te bellen, toch? gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Hele hoge koorts is nooit goed. En misschien vertelt de assistente al wel dat het meevalt, maar dan weet je dat in ieder geval zeker
Daar is wel een truukje voor.. heb je alleen WM recorder voor nodig dacht ik. Eens zoeken. Gevonden. PM anders even voor msn dat stuur ik hem via msn wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:58 schreef Etcetera het volgende:
ff technisch vraagje: kan ik in Windows Media Player () een .wmv opslaan die ik open via een link
Ik verwacht van niet. Kan je mij de link anders PM'en? Ik heb wel zin om even te klooienquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:58 schreef Etcetera het volgende:
ff technisch vraagje: kan ik in Windows Media Player () een .wmv opslaan die ik open via een link
combinatie van Soempie die een kookboek ging gebruiken en Wg die voorstelde om een hond af te schietenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:14 schreef MaJo het volgende:
Ik snap de TT eigenlijk niet
En tot een paar dagen geleden vond je die tweede niet zo mooi maar vooral die 3e en 4e mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil waarschijnlijk één van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefst de tweede
Hij staat op usenet. Bij deze ben ik aan het opnemen. Klopt het dat het een live uitzending is ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef Etcetera het volgende:
ik boycot msndoe 's linkje posten?
ik zit met deze stream: mms://www.mediaserver.hanze.nl/icm/anet/28052008_1.wmv
maar ik vermoed dat jullie er niet bijkomen ivm inloggegevens enzo? en ik post 'm gewoon omdat het me geen hol interesseert
het is live opgenomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij staat op usenet. Bij deze ben ik aan het opnemen. Klopt het dat het een live uitzending is ?
*klik*quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is live opgenomenwe zijn gefilmd tijdens het houden van die debatten, omdat we er zonodig een rapport over moesten schrijven
Ik ben niet zo van de toetjes. Zeker niet van die zoete dingen waarvan het glazuur van je tanden springt.quote:
Hoezo vanavond? Ik houd me niet aan normale eettijden, dat weet je toch.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Zijn jullie al bezig om de stemming er voor vanavond in te krijgen
Vanavond = Turkije-Duitsland en ik wil niet weer belaagd worden door ToeterTurken...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo vanavond? Ik houd me niet aan normale eettijden, dat weet je toch.
Ik heb zojuist ontbeten, gelunched en gedineerd. En de baklava was het toetje.
Ik vond die bratwurst eerst een beetje ordinair, dat je daar trek in had, maar nu snap ik hemquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Baklava - Bratwurst 0-1 of zo, hoop ik dus...![]()
Ja op zich welquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar... dat je dat gaat doen betekend wel dat het beter gaat, toch?
Ik kon die toeterturken wel schieten. Dankzij die hufters die heel Leiden vastgezet hebben kwam mijn bus (de laatste van die dag niet).quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond die bratwurst eerst een beetje ordinair, dat je daar trek in had, maar nu snap ik hemEn vind ik hem scherp
![]()
Hier vlakbij A'dam west onwijs veel last van de toeteraars, vooral omdat ik aan een vrij grote verbindingsweg woon
slechte instructiesquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:51 schreef MaJo het volgende:
Hehe check deze site: http://www.toetermeemetdeturken.nl/![]()
![]()
Nee, de 2e was te duur, stond niet in het lijstje niet mooi. Maar vind het juist wel mooi nu.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En tot een paar dagen geleden vond je die tweede niet zo mooi maar vooral die 3e en 4e mooi
En de K800i en S500i heb je geschrapt?
Mijn -tijdig- kreupele schoonzusje ging ook al watervervenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo groentesoep maken en daarna een cake bakken
Ziek zijn brengt altijd het kind in me naarboven, gisteren ook al getekend
Het was geen boek maar een reader. En hoorcolleges met losse teksten uit boeken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:
Hey zie nu het tentamen wat B.ertha had, daar heb ik binnenkort ook tentamen overWelk boek heb jij, ik heb namelijk een boek met de theorieën en een met de sleutelteksten dus dat klinkt een beetje hetzelfde
Hoezo niet, die is hier toch pas nog geweest?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:26 schreef Soempie het volgende:
IARL post hier niet meer? Nem, heb je hem nog gesproken? MaJo misschien?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:26 schreef Soempie het volgende:
IARL post hier niet meer? Nem, heb je hem nog gesproken? MaJo misschien?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:31 schreef B.ertha het volgende:
Hoezo niet, die is hier toch pas nog geweest?
Is dat dan vangwege de BBQ? Ik snap de teleurstelling, maar als mensen toch niet kunnen...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet het niet. Hij is wel online geweest, maar heeft niks gepost. Normaal post hij elke werkdag in elk geval, dus ik vraag me gewoon af of het met de BBQ te maken heeft.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
misschien is ie gewoon druk om te posten
quote:
Ah, goedzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:49 schreef iamredleader het volgende:
wordt ik gemist?
Combinatie van bovenstaande 2 zaken. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het erg jammer vond dat er welgeteld 0 echte SC-ers kwamen, en PhysicsRules en DaviniaHR met Eli zijn sowiezo hele goede vrienden die ik vaker zie![]()
En het is erg druk geweest op werk en thuis![]()
Ik zal de komende weken dus ook minder posten, met name vanwege de drukte![]()
Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht even dat Yuri vergeten was te zwaaien. Heb er gewoon overheen gekeken.
Ik zal eens een blikje halen binnenkortquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:20 schreef wyccie het volgende:
Makreel is lekker.
Ik kan je nu al zeggen dat dat geen enkel verschil gaat maken. Als we nu iets inplannen voor november dan is het "Oh ja, dan kan ik wel". Vervolgens wordt het maandenlang vergeten en blijkt een groot deel alsnog niet te kunnenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:58 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook jammer van de BBQ, ook al ben ik nooit bij dat soort dingen.
Als jullie nu alvast een datum afspreken voor de volgende meet voor over een paar maanden, dan kan iedereen het alvast heel groot in de agenda schrijven.
hij is nu wel wat ouder hequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:26 schreef wyccie het volgende:
Ik vind NCIS erg leuk, de personages ook.
Jethro is cool.
seriousquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het niks. Ligt denk ik aan z'n blik en hij ziet er te amerikaans uit.
niet allesquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef Supersheep het volgende:
Jij geilt ook op alles wat met NCIS te maken heeft hè
nee ik ben in een ontzettende tv-kijk periode belandquote:Ben je diep van binnen nog gewoon een veel te makkelijk beïnvloedbare puber?
Die lijkt een beetje op dat sportschool type van de EOquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
aangezien Weatherly hier grondig de grond in is geboordvroeg ik me af wat de meningen over onderstaand persoontje zijn
[ afbeelding ]
have funquote:
Spaceyquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Soempie het volgende:
Kevin Spacey is alleen een uitzondering trouwens.![]()
Uit het livetopic:quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om dan gezellig na de wedstrijd met zijn allen de auto in te stappen
Het moment om je spullen terug te stelen.[ [url= afbeelding]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/9.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Wat een kut smoes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:35 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die duitse coach wel lekker![]()
Ik had trouwens besloten dat ik niet ziek meer was en ben een cake gaan bakken en de keuken op gaan ruimenwas misschien iets te enthousiast dus ben maar weer gaan liggen
Ik kan op mijn mobiel niet zien hoe ver we zijn in het topic, maar kan iemand een nieuwe openen als ik hem sluit? Weet niet hoe dat moet op mijn mobiel
Is geen smoes hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |