Handig voor slapen in de bus/treinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaien
Ik word al bijna fanquote:
ook handig voor de nieuwe 'wiggle your eyebrows/glasses thingy'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaien
succesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
Good luck.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
whahahahahahhaha noooooquote:
quote:
Loopt ie niet een beetje achter?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Hij is de opgelopen achterstand behoorlijk hard aan het inhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Loopt ie niet een beetje achter?
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Dat ook dus. Hij leest alleen eerst het boek voor de film.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!
Die duren korter![]()
desparatequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een boekje toegeworpen: 'meer plezier in je relatie'![]()
(gratis bij psychologie magazine)
Jij bent gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
desparate
ga 'm gewoon spoilers vertellenveel leuker(e reacties. voor ons dan...)
Amputeren boven de kniequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn voet doet pijn. En mijn onder been. En knieholte
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?quote:
Doe ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
ik zou voor koolstofvezel gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doe ik![]()
En wil je je kunstbeen van hout, aluminium of koolstofvezel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |