quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een 6,5 voor mijn project. Ik las de mededeling: 16 van 33 voldoende. Ik zo van 'bons bons' kijken....
denk ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar iets flamboyanter, volgens mij is het een persoonlijheidstrek die je hebt of niet. Het is niet iets dat je ontwikkelt.
aaahwquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meh nog steeds ziekVerhoging, hoesten, hoofdpijn, the works. Ik ga snel weer op mijn bedje liggen
![]()
En dat is de juiste instellingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
denk ik ook
maar het kwam ook deels omdat ik, als ik ergens nieuw ben, vrij rustig ben. beetje de kat uit de boom kijken enzo
maar zoals ik al zei: ik heb m'n stage gehaaldwho cares
omg!quote:
ik wil geen drielingquote:
quote:
Dat stelt nog niks voor vergeleken met:quote:
Jammer, ik had mijn huidige usb sticks er graag voor om willen ruilen.quote:Interestingly, the product site appears to show that this has been discontinued. I’m devastated.
Maak je niet druk, hij gaat onderweg waarschijnlijk toch wel naar de mcdrivequote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Wat een timing. Om 7 uur is Sven thuis en die schotel moet nog 40 minuten in de oven nu.![]()
Ik hoop zo dat het lukt. Ik vertrouw recepten nooit.
Is zelf knutselen iets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jammer, ik had mijn huidige usb sticks er graag voor om willen ruilen.
Ik snap die dingen nietquote:
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap die dingen nietToch zijn ze zó hip
euh...quote:Ach hij was wel opzwepend die man.. En hij stak zijn tong in een van mijn vriendinnen
Daar liepen ze op pinkpop ook veel mee ja, bizarquote:
Half hip/retro Amsterdam draagt het, maar vooral aan kraagjes, op hoofden, subtiel uit de tas stekend of bungelend aan de hand. Ik heb zelfs een uitnodiging gekregen voor de shuttershade hyve (zegt íéts over het niveau, heb vriendelijk doch vastberaden geweigerd)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissen
Zij was ook niet zo blij, maar behoorlijk dronken en overdonderdquote:euh...
zij liever dan iken als je het maar leuk hebt gehad
Vervelendquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb koorts, dat heb ik nooitnormaal heb ik juist verlaging...
mss naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb koorts, dat heb ik nooitnormaal heb ik juist verlaging...
Die werd gisteren ook gedraaidquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
fijne muziek om op los te gaanen nu heb ik het warm
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.En de ander vond het duidelijk vrij ongemakkelijk dat ik zo aan het staren was.
Tja, wie zet er dan ook zo'n bril op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.En de ander vond het duidelijk vrij ongemakkelijk dat ik zo aan het staren was.
Tja, wie zet er dan ook zo'n bril op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ja dan vraag je erom hoor
wie draagt nou dat soort onzindingen
Echt, wie dat verzonnen heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan je er überhaupt nog wel wat door zien? moet als een soort jaloezieën werken ofzo
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan je er überhaupt nog wel wat door zien? moet als een soort jaloezieën werken ofzo
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]'versie 2.0. nu mét sluitingsmogelijkheid!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |