Ja, sufferd.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net voor het eerst sinds kerst 2007 weer een kookboek open gehad
famous last wordsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Nah zeg! Volgens mij kan er niet veel mis aan gaan.
Ik gok op tosti's...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
quote:
Of cornflakesquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Hmmm, lekker...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik ga prei-gehakt-schotel maken. Niet uit een pakje dus.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Maar zo kan het er ook uit komen te zien en dat vind ik dan wat minder:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik het niet hoef te maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]prei-gehakt-schotel hoort per definitie niet in een pan
Go Soemp
gaat wel goedkomen hoor
Wees blij dat je morgen wat op je bord hebtquote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Laten we allemaal een beetje lief voor Soempie zijn en niet zeuren over haar kookkunsten, anders krijg ik het morgen op mijn bord.
Klodder satésaus er op en het smaakt altijd...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Laten we allemaal een beetje lief voor Soempie zijn en niet zeuren over haar kookkunsten, anders krijg ik het morgen op mijn bord.
Ik zie het, hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik toch echt ineens aan MaJo denken...
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klodder satésaus er op en het smaakt altijd...
Je hebt al eens bij Nembrionic gegeten zeker?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klodder satésaus er op en het smaakt altijd...
wel tosti's maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet hoef te maken.
Ik kan nog net een ei bakken...
Niet meteen slaan, maar een potje Wijko achter de hand hebben kan nooit kwaad voor het geval dat...quote:
Nee, maar ben wel een Wijko-adept...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je hebt al eens bij Nembrionic gegeten zeker?
Ja, dat moet ook wel lukken.quote:
Dat ligt hoop ik niet aan de kookkunsten van mevrouw MM?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel een Wijko-adept...
Zie de post boven de jouwe...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ligt hoop ik niet aan de kookkunsten van mevrouw MM?
Ik ben blij dat ik hier buiten gelaten word.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM kan godzijdank uitstekend koken, zonder haar zou ik een soort van Hawaii_Tim zijn qua voeding, vrees ik...
quote:
zijn dingen die je niet moet zeggen hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier buiten gelaten word.
Pfff... zoveel keus...quote:
quote:
En ik ben blij dat jij de reden ziet waarom ik MaJo noem bij de foto van Grace...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier buiten gelaten word.
m'n zus haat hetquote:
*klik*quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Net bedacht dat we met Kerst met vrienden naar Beieren willen gaan, ga nu huisjes uitzoeken.
Wie mee wil zoeken: 4 personen + een peuter van 2 jaar, 2 grote honden, de week vanaf 20 december...
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
*klik*
Max 1 huisdier, dus je hoeft maar 1 van die twee honden af te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |