Ik vond die bratwurst eerst een beetje ordinair, dat je daar trek in had, maar nu snap ik hemquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Baklava - Bratwurst 0-1 of zo, hoop ik dus...![]()
Ja op zich welquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar... dat je dat gaat doen betekend wel dat het beter gaat, toch?
Ik kon die toeterturken wel schieten. Dankzij die hufters die heel Leiden vastgezet hebben kwam mijn bus (de laatste van die dag niet).quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond die bratwurst eerst een beetje ordinair, dat je daar trek in had, maar nu snap ik hemEn vind ik hem scherp
![]()
Hier vlakbij A'dam west onwijs veel last van de toeteraars, vooral omdat ik aan een vrij grote verbindingsweg woon
slechte instructiesquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:51 schreef MaJo het volgende:
Hehe check deze site: http://www.toetermeemetdeturken.nl/![]()
![]()
Nee, de 2e was te duur, stond niet in het lijstje niet mooi. Maar vind het juist wel mooi nu.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En tot een paar dagen geleden vond je die tweede niet zo mooi maar vooral die 3e en 4e mooi
En de K800i en S500i heb je geschrapt?
Mijn -tijdig- kreupele schoonzusje ging ook al watervervenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo groentesoep maken en daarna een cake bakken
Ziek zijn brengt altijd het kind in me naarboven, gisteren ook al getekend
Het was geen boek maar een reader. En hoorcolleges met losse teksten uit boeken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef MaJo het volgende:
Hey zie nu het tentamen wat B.ertha had, daar heb ik binnenkort ook tentamen overWelk boek heb jij, ik heb namelijk een boek met de theorieën en een met de sleutelteksten dus dat klinkt een beetje hetzelfde
Hoezo niet, die is hier toch pas nog geweest?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:26 schreef Soempie het volgende:
IARL post hier niet meer? Nem, heb je hem nog gesproken? MaJo misschien?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:26 schreef Soempie het volgende:
IARL post hier niet meer? Nem, heb je hem nog gesproken? MaJo misschien?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:31 schreef B.ertha het volgende:
Hoezo niet, die is hier toch pas nog geweest?
Is dat dan vangwege de BBQ? Ik snap de teleurstelling, maar als mensen toch niet kunnen...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
Ik weet het niet. Hij is wel online geweest, maar heeft niks gepost. Normaal post hij elke werkdag in elk geval, dus ik vraag me gewoon af of het met de BBQ te maken heeft.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
misschien is ie gewoon druk om te posten
quote:
Ah, goedzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:49 schreef iamredleader het volgende:
wordt ik gemist?
Combinatie van bovenstaande 2 zaken. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het erg jammer vond dat er welgeteld 0 echte SC-ers kwamen, en PhysicsRules en DaviniaHR met Eli zijn sowiezo hele goede vrienden die ik vaker zie![]()
En het is erg druk geweest op werk en thuis![]()
Ik zal de komende weken dus ook minder posten, met name vanwege de drukte![]()
Zoek en gij zult vindenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht even dat Yuri vergeten was te zwaaien. Heb er gewoon overheen gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |