Ik ben niet zo van de toetjes. Zeker niet van die zoete dingen waarvan het glazuur van je tanden springt.quote:
Hoezo vanavond? Ik houd me niet aan normale eettijden, dat weet je toch.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Zijn jullie al bezig om de stemming er voor vanavond in te krijgen
Vanavond = Turkije-Duitsland en ik wil niet weer belaagd worden door ToeterTurken...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo vanavond? Ik houd me niet aan normale eettijden, dat weet je toch.
Ik heb zojuist ontbeten, gelunched en gedineerd. En de baklava was het toetje.
Ik vond die bratwurst eerst een beetje ordinair, dat je daar trek in had, maar nu snap ik hemquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Baklava - Bratwurst 0-1 of zo, hoop ik dus...![]()
Ja op zich welquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar... dat je dat gaat doen betekend wel dat het beter gaat, toch?
Ik kon die toeterturken wel schieten. Dankzij die hufters die heel Leiden vastgezet hebben kwam mijn bus (de laatste van die dag niet).quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond die bratwurst eerst een beetje ordinair, dat je daar trek in had, maar nu snap ik hemEn vind ik hem scherp
![]()
Hier vlakbij A'dam west onwijs veel last van de toeteraars, vooral omdat ik aan een vrij grote verbindingsweg woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |