Is zelf knutselen iets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jammer, ik had mijn huidige usb sticks er graag voor om willen ruilen.
Ik snap die dingen nietquote:
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap die dingen nietToch zijn ze zó hip
euh...quote:Ach hij was wel opzwepend die man.. En hij stak zijn tong in een van mijn vriendinnen
Daar liepen ze op pinkpop ook veel mee ja, bizarquote:
Half hip/retro Amsterdam draagt het, maar vooral aan kraagjes, op hoofden, subtiel uit de tas stekend of bungelend aan de hand. Ik heb zelfs een uitnodiging gekregen voor de shuttershade hyve (zegt íéts over het niveau, heb vriendelijk doch vastberaden geweigerd)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissen
Zij was ook niet zo blij, maar behoorlijk dronken en overdonderdquote:euh...
zij liever dan iken als je het maar leuk hebt gehad
Vervelendquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb koorts, dat heb ik nooitnormaal heb ik juist verlaging...
mss naar de dokter gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef MaJo het volgende:
Meh ik heb koorts, dat heb ik nooitnormaal heb ik juist verlaging...
Die werd gisteren ook gedraaidquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:22 schreef Etcetera het volgende:
fijne muziek om op los te gaanen nu heb ik het warm
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef Etcetera het volgende:
eerste keer dat ik ze zie, heb ze gelukkig nog niet irl gezien. denk dat ik voordat ik ervanaf wist de drager zo hard zou uitlachen dat ik in m'n broek zou pissen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.En de ander vond het duidelijk vrij ongemakkelijk dat ik zo aan het staren was.
Tja, wie zet er dan ook zo'n bril op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wel.En de ander vond het duidelijk vrij ongemakkelijk dat ik zo aan het staren was.
Tja, wie zet er dan ook zo'n bril op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ja dan vraag je erom hoor
wie draagt nou dat soort onzindingen
Echt, wie dat verzonnen heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan je er überhaupt nog wel wat door zien? moet als een soort jaloezieën werken ofzo
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan je er überhaupt nog wel wat door zien? moet als een soort jaloezieën werken ofzo
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]'versie 2.0. nu mét sluitingsmogelijkheid!'
Handig voor slapen in de bus/treinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaien
Ik word al bijna fanquote:
ook handig voor de nieuwe 'wiggle your eyebrows/glasses thingy'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaien
succesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
Good luck.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
whahahahahahhaha noooooquote:
quote:
Loopt ie niet een beetje achter?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Hij is de opgelopen achterstand behoorlijk hard aan het inhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Loopt ie niet een beetje achter?
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Dat ook dus. Hij leest alleen eerst het boek voor de film.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!
Die duren korter![]()
desparatequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een boekje toegeworpen: 'meer plezier in je relatie'![]()
(gratis bij psychologie magazine)
Jij bent gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
desparate
ga 'm gewoon spoilers vertellenveel leuker(e reacties. voor ons dan...)
Amputeren boven de kniequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn voet doet pijn. En mijn onder been. En knieholte
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?quote:
Doe ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
ik zou voor koolstofvezel gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doe ik![]()
En wil je je kunstbeen van hout, aluminium of koolstofvezel?
waar denk je dat ik dat onderwerp vandaan heb getoverdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Shuttershades pootje afgebroken.
in het kader van de eerdere discussie...
Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the darkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou voor koolstofvezel gaankun je nog hard van lopen ook
Als je je echt niet goed voelt moet je gewoon naar de huisartsenpost gaan. Is er iemand bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:41 schreef MaJo het volgende:
Lig op de bank. Voel me echt slechtmijn temperatuur blijft maar stijgen. Ben een beetje in paniek, het voelt niet goed. Morgen misschien maar naar de dokter ja ...
Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the dark
Kan je dan spiekbriefjes in krassen, net als in tafelsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ook
Nem! Je leeft dus nog.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Ben bezig met mijn bier brouwsel dus niet veel aanwezig
Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweaselsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
Aï, bikini's van Blue Glue![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweasels
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh yeah, krijg net een meeltje van mijn wiskundeleraar (waarin hij me aanspreekt met madammeke) Ik had gewoon een 5,7 voor het pta, wat met een 6,9 gewoon betekend dat ik voorlopig voldoende sta op de eindlijst
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
waarom liet je me dat googlenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue engquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue eng
Nee, dan deze...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb gelukkig Google gebruiktquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |