waar denk je dat ik dat onderwerp vandaan heb getoverdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Shuttershades pootje afgebroken.
in het kader van de eerdere discussie...

Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the darkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou voor koolstofvezel gaankun je nog hard van lopen ook

Als je je echt niet goed voelt moet je gewoon naar de huisartsenpost gaan. Is er iemand bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:41 schreef MaJo het volgende:
Lig op de bank. Voel me echt slechtmijn temperatuur blijft maar stijgen. Ben een beetje in paniek, het voelt niet goed. Morgen misschien maar naar de dokter ja ...

Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the dark

Kan je dan spiekbriefjes in krassen, net als in tafelsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ook

Nem! Je leeft dus nog.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Ben bezig met mijn bier brouwsel dus niet veel aanwezig

Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweaselsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
Aï, bikini's van Blue Glue![]()
![]()
![]()

quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweasels

quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh yeah, krijg net een meeltje van mijn wiskundeleraar (waarin hij me aanspreekt met madammeke) Ik had gewoon een 5,7 voor het pta, wat met een 6,9 gewoon betekend dat ik voorlopig voldoende sta op de eindlijst

Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:

waarom liet je me dat googlenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]

Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue engquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.

quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.

Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue eng

Nee, dan deze...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]

Heb gelukkig Google gebruiktquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |