Ik word al bijna fanquote:
ook handig voor de nieuwe 'wiggle your eyebrows/glasses thingy'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En dan zo'n touwtje er aan zodat je ze dicht kan draaien
succesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
Good luck.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck
whahahahahahhaha noooooquote:
quote:
Loopt ie niet een beetje achter?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Hij is de opgelopen achterstand behoorlijk hard aan het inhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Loopt ie niet een beetje achter?
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Soempie het volgende:
Sven is Harry Potter verslaafd aan het worden. Hij zit al de hele avond te lezen.![]()
En ik heb het zelf gedaan.
Dat ook dus. Hij leest alleen eerst het boek voor de film.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Snel, maak hem verslaafd aan de films!!
Die duren korter![]()
desparatequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Soempie het volgende:
Ik heb hem maar een boekje toegeworpen: 'meer plezier in je relatie'![]()
(gratis bij psychologie magazine)
Jij bent gewoon gemeen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
desparate
ga 'm gewoon spoilers vertellenveel leuker(e reacties. voor ons dan...)
Amputeren boven de kniequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn voet doet pijn. En mijn onder been. En knieholte
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?quote:
Doe ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
ik zou voor koolstofvezel gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doe ik![]()
En wil je je kunstbeen van hout, aluminium of koolstofvezel?
waar denk je dat ik dat onderwerp vandaan heb getoverdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:38 schreef B.ertha het volgende:
Shuttershades pootje afgebroken.
in het kader van de eerdere discussie...
Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the darkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou voor koolstofvezel gaankun je nog hard van lopen ook
Als je je echt niet goed voelt moet je gewoon naar de huisartsenpost gaan. Is er iemand bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:41 schreef MaJo het volgende:
Lig op de bank. Voel me echt slechtmijn temperatuur blijft maar stijgen. Ben een beetje in paniek, het voelt niet goed. Morgen misschien maar naar de dokter ja ...
Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat doe ik dan, want dat kan ik nu nog niet. Mag ie fluoricerend roze? Of nee, nog beter, glow in the dark
Kan je dan spiekbriefjes in krassen, net als in tafelsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hout is wel oldschool natuurlijk, heb ik zelf ook
Nem! Je leeft dus nog.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Ben bezig met mijn bier brouwsel dus niet veel aanwezig
Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweaselsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar het best. Gooi jij even een aardappelschil mesje in de bus?
Aï, bikini's van Blue Glue![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die zijn nog niet half zo hip als mijn wickedweasels
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh yeah, krijg net een meeltje van mijn wiskundeleraar (waarin hij me aanspreekt met madammeke) Ik had gewoon een 5,7 voor het pta, wat met een 6,9 gewoon betekend dat ik voorlopig voldoende sta op de eindlijst
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
waarom liet je me dat googlenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue engquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent niet hip in WickedWeasels. Dat is gewoon eng.
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef Supersheep het volgende:
Ik vind die Sylvia Geersen van BlueGlue eng
Nee, dan deze...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb gelukkig Google gebruiktquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!
Het stond ook op de site hequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
Maargoed, grote verhalen allemaal...
Ps.. kies gewoon voor zoiets. Die bikini shorts dinges hebben wel wat imo
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, nergens op de site gezien.
En MM, bedankt. Ik had vandaag nog niet zo erg gelachen.
Ja ik dacht aan deze of dezequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
Maargoed, grote verhalen allemaal...
Ps.. kies gewoon voor zoiets. Die bikini shorts dinges hebben wel wat imo
Ik ben er vorige week achter gekomen dat je best een bikini van een suikerspin kan makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat worden
...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat worden
Ja was ik ook van planquote:
Die kleur komt niet uit vanwege die matige achtergrond op de foto.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was ik ook van planvond alleen het kleurtje van de tweede mooier. Ga m zsm bestellen
Nee, ik dacht meer aan bij mezelf, bleek en blondquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kleur komt niet uit vanwege die matige achtergrond op de foto.
Steekt zo'n donker gekleurde dan niet juist extra af ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik dacht meer aan bij mezelf, bleek en blond
Nahja ik heb nu zwart en dat is goed, maar die felle kleuren weet ik dus niet. Maar ik ga het wel gewoon poberen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Steekt zo'n donker gekleurde dan niet juist extra af ?
Bij de keuze voor een bikini gaat het er om wat de mannen mooier vinden. Bedankt voor je stem, bij deze is ie ongeldig verklaardquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de tweede mooier. Maar wie ben ik.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij de keuze voor een bikini gaat het er om wat de mannen mooier vinden. Bedankt voor je stem, bij deze is ie ongeldig verklaard
quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
Had niet eens gezien dat het verschillende modellen zijn. De eerste is inderdaad leuker.
Ok Wg, dan moet je niet zeuren en deze aantrekken:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier toch hopelijk geen ban voor, hè?
Staatsinrichting of zoiets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Wish me luck
Waarom draag je dan nog iets? Heeft toch weinig zin met die dingen...quote:
Zoals gezegd, jij maakt hem en danquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week achter gekomen dat je best een bikini van een suikerspin kan maken
Filosofiequote:
En...?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Wat een timing. Om 7 uur is Sven thuis en die schotel moet nog 40 minuten in de oven nu.![]()
Ik hoop zo dat het lukt. Ik vertrouw recepten nooit.
Ah.. het vork-model noem ik dat:quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
En wat vinden de mannen hier nou van vrouwen die zulke dunne benen hebben dat ze hun dijbenen niet tegen elkaar aan kunnen krijgen![]()
Ik vind het er bij die modellen allemaal zo eng uitzien
Ik vind datquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
En wat vinden de mannen hier nou van vrouwen die zulke dunne benen hebben dat ze hun dijbenen niet tegen elkaar aan kunnen krijgen![]()
Ik vind het er bij die modellen allemaal zo eng uitzien
0900-8844 voor al uw niet dringende vragen aan de politiequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil weten of de politie in Leeuwarden ook aan een veiling doet zodat ik op die manier aan een fiets kan komen. Nu is daar een e-mailformulier voor, maar ik ben toch een beetje huiverig om die in te vullen. Terwijl er eigenlijk niets kan zijn
Dat kost geldquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
0900-8844 voor al uw niet dringende vragen aan de politie
Een fiets toch ook?quote:
Ah, die vorkjes die WG laat zien vallen nog wel mee inderdaad, ik doelde meer op het soort uit MM's post.quote:
Er waren wat 'verzamelingsteksten', die waren moeilijk. Op het tentamen de vragen over Kant en Toulmin-Popper.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Welke filosoof vond je het moeilijkst?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 183 dagen is het kerstmis! En omdat er in totaal 365 dagen in een jaar zitten zijn we nu het verste verwijderd van kerst van het hele jaar
En er is verder niemand thuis natuurlijk?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:37 schreef MaJo het volgende:
Nog steeds zieklig met het zweet op mijn voorhoofd, en ben zo moe. Heb hoge koorts denk ik maar nog niet getempt. Ben niet in staat om op te staan
Lijkt mij ook eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, moet je niet even de dokter bellen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |