En...?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:25 schreef Soempie het volgende:
Wat een timing. Om 7 uur is Sven thuis en die schotel moet nog 40 minuten in de oven nu.![]()
Ik hoop zo dat het lukt. Ik vertrouw recepten nooit.
Ah.. het vork-model noem ik dat:quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
En wat vinden de mannen hier nou van vrouwen die zulke dunne benen hebben dat ze hun dijbenen niet tegen elkaar aan kunnen krijgen![]()
Ik vind het er bij die modellen allemaal zo eng uitzien
Ik vind datquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
En wat vinden de mannen hier nou van vrouwen die zulke dunne benen hebben dat ze hun dijbenen niet tegen elkaar aan kunnen krijgen![]()
Ik vind het er bij die modellen allemaal zo eng uitzien
0900-8844 voor al uw niet dringende vragen aan de politiequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil weten of de politie in Leeuwarden ook aan een veiling doet zodat ik op die manier aan een fiets kan komen. Nu is daar een e-mailformulier voor, maar ik ben toch een beetje huiverig om die in te vullen. Terwijl er eigenlijk niets kan zijn
Dat kost geldquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
0900-8844 voor al uw niet dringende vragen aan de politie
Een fiets toch ook?quote:
Ah, die vorkjes die WG laat zien vallen nog wel mee inderdaad, ik doelde meer op het soort uit MM's post.quote:
Er waren wat 'verzamelingsteksten', die waren moeilijk. Op het tentamen de vragen over Kant en Toulmin-Popper.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Welke filosoof vond je het moeilijkst?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 183 dagen is het kerstmis! En omdat er in totaal 365 dagen in een jaar zitten zijn we nu het verste verwijderd van kerst van het hele jaar
En er is verder niemand thuis natuurlijk?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:37 schreef MaJo het volgende:
Nog steeds zieklig met het zweet op mijn voorhoofd, en ben zo moe. Heb hoge koorts denk ik maar nog niet getempt. Ben niet in staat om op te staan
Lijkt mij ook eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Majo, moet je niet even de dokter bellen dan?
welke?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Whaha, wat een info Tim, die ga ik nog wel even rondstrooien vandaag
Mijn nieuwe telefoon is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samsung Soulquote:
ik heb dezequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil waarschijnlijk één van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefst de tweede
580i?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb deze
[ afbeelding ]
bevalt uitstekend, is ook meteen m'n mp3 speler geworden
Kan hij dan niet even de thermometer brengen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader is thuis. Maar weet niet van de dokter hoor, zal gewoon een griepje hebben. Ben ook verkouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |