Het stond ook op de site hequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het al opmerkelijk dat ík haar had herkend, maar jíj!

En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
Maargoed, grote verhalen allemaal...
Ps.. kies gewoon voor zoiets. Die bikini shorts dinges hebben wel wat imo

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:17 schreef wyccie het volgende:
Oh, nergens op de site gezien.
En MM, bedankt. Ik had vandaag nog niet zo erg gelachen.

Ja ik dacht aan deze of dezequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:16 schreef Whiteguy het volgende:
Maargoed, grote verhalen allemaal...
Ps.. kies gewoon voor zoiets. Die bikini shorts dinges hebben wel wat imo

Ik ben er vorige week achter gekomen dat je best een bikini van een suikerspin kan makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat worden

...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk een goeie tweede keus voor als er niet gezwommen gaat worden

Ja was ik ook van planquote:

Die kleur komt niet uit vanwege die matige achtergrond op de foto.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was ik ook van planvond alleen het kleurtje van de tweede mooier. Ga m zsm bestellen

Nee, ik dacht meer aan bij mezelf, bleek en blondquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die kleur komt niet uit vanwege die matige achtergrond op de foto.

Steekt zo'n donker gekleurde dan niet juist extra af ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, ik dacht meer aan bij mezelf, bleek en blond

Nahja ik heb nu zwart en dat is goed, maar die felle kleuren weet ik dus niet. Maar ik ga het wel gewoon poberen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Steekt zo'n donker gekleurde dan niet juist extra af ?

Bij de keuze voor een bikini gaat het er om wat de mannen mooier vinden. Bedankt voor je stem, bij deze is ie ongeldig verklaardquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de tweede mooier. Maar wie ben ik.

quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij de keuze voor een bikini gaat het er om wat de mannen mooier vinden. Bedankt voor je stem, bij deze is ie ongeldig verklaard

quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
Had niet eens gezien dat het verschillende modellen zijn. De eerste is inderdaad leuker.
Ok Wg, dan moet je niet zeuren en deze aantrekken:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier toch hopelijk geen ban voor, hè?

Staatsinrichting of zoiets?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gestopt met leren. Wie iets wil weten over Plato, Aristoteles, Cicero, Machiavelli, Descartes, Hobbes, Kant, Marx, Heidegger, Popper, Kuhn of Toulmin wil weten, moet bij mij zijn
Wish me luck

Waarom draag je dan nog iets? Heeft toch weinig zin met die dingen...quote:

Zoals gezegd, jij maakt hem en danquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week achter gekomen dat je best een bikini van een suikerspin kan maken
Filosofiequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |