Hartelijk dank!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:57 schreef MichielV het volgende:
Falling Slowly van Glen Hansard en Marketa Irglowa. Komt uit de film Once. ZIEN ZIEN ZIEN!
Duurt het zolang totdat je de volgende pagina van dit topic binnen hebt met de huidige snelheid van FOK! ...?quote:
Goed gedaan iddquote:
Anelka tja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
Goed gedaan idd
Alleen wel sneu voor AnelkaIk had hem juist wel een doelpuntje gegund..hoewel ik wel had gewild dat ManU uiteindelijk had gewonnen
Via internet met webcam luisteren danquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:10 schreef Marc63 het volgende:
Erg fijn. Volgens mij zit bij mn kabelboer ergens een stekkertje niet goed in het stopcontact. Krijg half 3FM, half gepiep door op de frequentie.
Dat doe ik nu dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Via internet met webcam luisteren dan.
Zal Annemieke het door hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2008 01:21 schreef Marc63 het volgende:
Domien is spoorloos, maar staat gewoon te bellen op de gang als Hendrik uit Appelscha
Goh wat een verrassingquote:
Dat soort Dares hebben we idd nog niet echt vaak gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:29 schreef Marc63 het volgende:
Annemieke gehuld in vla... klinkt als een dare
Komt goed uit, volgende week is Annemieke aan de beurt
Trustequote:Op donderdag 22 mei 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat soort Dares hebben we idd nog niet echt vaak gezien.
* Sirolf gaat slapen, truste!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat soort Dares hebben we idd nog niet echt vaak gezien.
* Sirolf gaat slapen, truste!
Vind je het gek op dat tijdstipquote:
Ik ook niet echtquote:
Alquote:Op donderdag 22 mei 2008 06:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ook niet echt
Hoi btwIs het 'al' of ' nog steeds' wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |