quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
Tuurlijk vieren we mee, daar was die request ook voor.
@Hans: Op de pier waren vanmiddag ook schipbootjes.
[ link | afbeelding ]
Heel dicht bij getrokken door het (geloof het of niet) fotograferen door de verrekijker van mn opa.
quote:Beste DJ: Annemieke Schollaardt
Beste Producer: Maricha Kroeske
Aanstormend talent: Roosmarijn Reijmer
Beste nieuwslezer: Marion Jager (geen idee wie dat is..)
RegioBitch: Evelien de Bruijn
Beste radiostation: 3FM
Die onderstreepten, heb ik gekozen, omdat ik toch wat moest kiezenquote:Beste DJ: Annemieke Schollaardt
Beste Producer: Maricha Kroeske
Aanstormend talent: Roosmarijn Reijmer
Beste nieuwslezer: Hannelore Zwitserlood
RegioBitch: Wytske Kenemans
Beste radiostation: 3FM
Nee, maar dan worden ze wel verdomd onscherp..quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Zo'n zoom functie op een camera is dan ook wel zo 2007
[..]
Jup !quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
Nee, maar dan worden ze wel verdomd onscherp..
Geweldigquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:31 schreef Feivel1 het volgende:
3) Erik Jan die 'Knijp in een cavia' zingt?
Hij heet Tjitse, we noemen hem Tjibbe.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup !![]()
Is het nou Tjitske of Tjibbe??
Straks komt Moke
Dan hou ik maar gewoon zijn nickname aan want dat vind ik wel zo gemakkelijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
Hij heet Tjitse, we noemen hem Tjibbe.
Misschien ken jij dat wel Hans, dat er vroeger een winkeltje in Veendam was, met allemaal onderdeeltjes, dat T(zonder J)ibbe heette.
Ondanks dequote:Op donderdag 1 mei 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
De house versie van dit liedje is ook wel geinig.
goed nummer van hem, mag ook wel eens gezegd worden!quote:
Ik wist niet dat Adams ook als een smurf kon zingenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ondanks dekrijg je toch een
![]()
, hier maak je geen grappen over!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:45 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dekrijg je toch een
![]()
, hier maak je geen grappen over!
Op 't 3FM directie kantoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Waar blijft de stelling "Andrew moet ontslagen worden"...?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris ft Kylie![]()
Veenstra tot morgen @ Ekstra weekend
Ben jij nou negatief over iets op 3FMquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind 'm echt helemaal niets toevoegen aan het programma, die hele stelling sowieso niet...
En dát wordt dampend èèèèèèèn stampend!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Calvin Harris ft Kylie![]()
Veenstra tot morgen @ Ekstra weekend
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind 'm echt helemaal niets toevoegen aan het programma, die hele stelling sowieso niet...
GMTA!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij nou negatief over iets op 3FM
Dat ik dat nog mee mag maken
Oh, dat gebeurt wel vaker hoor... beter kijken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij nou negatief over iets op 3FM
Dat ik dat nog mee mag maken
en ik moet de eerste helft missenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dát wordt dampend èèèèèèèn stampend!.
Alain Clarkquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
Oke wat wordt de megahit morgen ?
Jamie Lidell - Another Dayquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
Oke wat wordt de megahit morgen ?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Racoon schijnt een nieuwe single uit te hebben
Tof !quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Sirolf het volgende:
Mededeling: Over ruim een uur weer Sander Guis @ 3FM!
Ik krijg net pas de fax waar voor jou minder tof nieuws in staat... Matrixx Magixx in halve finale playoffsquote:
Die fax was hier helaas ook al aangekomen... Coach Claros vertrekt ook. uithuilen en volgend jaar hopen op beterschap.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net pas de fax waar voor jou minder tof nieuws in staat... Matrixx Magixx in halve finale playoffs
irc.lichtsnel.nl en dan kanaal #guisquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:57 schreef Siegfried het volgende:
Grom, mijn berichten op Lichtsnel komen niet aan..
Hoe kom ik met mIRC op lichtsnel?
Vreemd dat je zoveel problemen hebt, hier gaat alles prima...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:03 schreef Siegfried het volgende:
[02:02] Connecting...
[02:02] Unable to connect : java.net.ConnectException : Connection timed out: connect
![]()
![]()
Van begin tot 't eindquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Haai
Ik denk, ik kijk even stiekem op de webcam. En ja hoor, de rap van ice ice baby wordt weer compleet meegedaan door Gerard
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:14 schreef TheZapster het volgende:
Goh hoorde ik net boven de 20 graden in het weekend ?
Hoi Hoiquote:
Echt enorm mee eensch.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is toch met stip de beste MH van de afgelopen maanden weken.
Ik hoor net van iemand dat er een dance remix van is..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is toch met stip de beste MH van de afgelopen maanden weken.
Wat is er dan te horen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
De zomer zit wel echt in de platen vandaag
EDIT: Zou Gerard weer beginnen over de tekst in dit nummer...?![]()
![]()
quote:
quote:Girl I want to make you sweat
Sweat till you can't sweat no more
And if you cry out
I'm gonna push it some, more, more
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoor net van iemand dat er een dance remix van is..
Dat kan nooit wat zijn..het origineel is juist zo leuk!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
De zomer zit wel echt in de platen vandaag
![]()
Ja dus....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Orgineel isquote:
Op Paaspop pakte het kleine meisje een gitaar vast en menig rock band kon hier nog een puntje aan zuigen. Dat rockte echt de tent uit. Had het niet helemaal verwacht, omdat ze 3 minuten daarvoor nog op haar krukje zatquote:
Er is ook ooit nog een hardcore versie van gemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Orgineel is
Die cover was zo nep van een paar jaar geleden. DHT ofzo. iig Nooit meer wat van gehoord.
Al was de dance versie nog best
Waar is geen hardcore versie van gemaakt denk ik danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Er is ook ooit nog een hardcore versie van gemaakt![]()
(bij gebrek aan de gabber.gif smile hier op mijn werk)
Klein meisjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op Paaspop pakte het kleine meisje een gitaar vast en menig rock band kon hier nog een puntje aan zuigen. Dat rockte echt de tent uit. Had het niet helemaal verwacht, omdat ze 3 minuten daarvoor nog op haar krukje zat
Daar maak je een puntquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar is geen hardcore versie van gemaakt denk ik dan
Jammer dat ze solo moest.. Was stukken minder (leuk live).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens vandaag met je.Die dvd live in de HMH Amsterdam die is goed!
quote:
Wakker worden met Veenstra Veenstraquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:11 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ik wil weer die kant op!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat is dat toch, iedereen op het werk online....![]()
Ierland
Guinness(Gisteren nog van de tap, heerlijk!)
Ik was zondag op de beurs in Scheveningen! Ik ben ook weer aangestoken. Wil richting County Galwayquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil weer die kant op!
Ik neig toch sterk naar de zevende keer Ierland eind augustus/begin september
Dan kun je meteen de eerder aanbevolen Aran-eilanden meepikkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was zondag op de beurs in Scheveningen! Ik ben ook weer aangestoken. Wil richting County Galway
Klein rondreisje in die omgeving zal me niet slecht aandoenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je meteen de eerder aanbevolen Aran-eilanden meepikken. Daar wil ik nu ook weer naartoe
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klein rondreisje in die omgeving zal me niet slecht aandoen![]()
Hier nietquote:(btw: hoezo aan het werk....)
Moi L-L ! beetje zin in het Ekstra weekend en MYA?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eej
Jij hier.... Ik zie nu pas dat je avatar beweegt
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi L-L ! beetje zin in het Ekstra weekend en MYA?
Verheug mij er ook wel op!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Ik ben er wel aan toe inderdaad...Walking on Sunshine.... (Nou hier niet meer, er komen buien aan.....)
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hoort nu eenmaal bij Leuk Is Anders.
Je hoort het ook wel... Somehow.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.
Normaal kan ik niet op de webcam meekijken (op werk), dus nu is een hele illusie uiteen gespat.
Mja, dat wordt natuurlijk opgenomen in een andere studio (ergens bij de TROS) met andere processing. En dat hoor je inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
corné klijn vanaf een bandje is echt een drama! dat hoor je direct aan het ingeblikte geluid.
Ah, ze nemen het dus op in een andere studio. Misschien toch verstandig om eens naar die processing te kijken want het klinkt eigenlijk voor geen meter.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:35 schreef Sirolf het volgende:
Mja, dat wordt natuurlijk opgenomen in een andere studio (ergens bij de TROS) met andere processing. En dat hoor je inderdaad.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 200812:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding,link]
Veenstra, kun je geen elftal Jessica Alba's regelen?
Jup ! volgende week dus ook weer Veenstra Veenstra @ Leuk is Andersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
Room Eleven - Hey Hey Hey, heerlijk nummer met dit weer!
Ik ben nu waarschijnlijk een barbaar, maar ik vind dit nummer irritantquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
Room Eleven - Hey Hey Hey, heerlijk nummer met dit weer!
Ja idd. En Veenstra maar doen alsof ie 'm niet kentquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Ah, volgens mij was daar weer de beruchte Roy
Jupquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja idd. En Veenstra maar doen alsof ie 'm niet kent. Was toch wel degene die om de geile goedemorgen van 'zijn' Mariesj vroeg
.
Was ook wel erg droogquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Veenstra lag volgens mij echt dubbel door de opmerking
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoor ik ze daar
The Killers - somebody told me
Saaie vent inderdaad..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De saaiste kandidaat ever horen we gelukkig niet meer terug.
Zie mijn post boven die van jouquote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het niks vind
Dat hele Coldplay doet me niet zoveel eigenlijk
Ik zit dan prinsheerlijk EkStra Weekend te luisteren!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb om 19.15 gewoon een vergadering
Ja tuurlijk, wrijf het er nog maar even in.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zit dan prinsheerlijk EkStra Weekend te luisteren!
Ik ga lekker EW luisteren, terwijl jij met wat saaie pieten zit te vergaderenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wrijf het er nog maar even in.
Oe, Moby![]()
![]()
![]()
En dat op vrijdagavondquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ik heb om 19.15 gewoon een vergadering
Sterkte...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:52 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
En dat met dit weer!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:52 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ah, Michiel is er. Dan smeer ik 'em!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:52 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
quote:
Ik ook, maar ben zoooo blij dat het Ekstra Weekend tijd is...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb echt de hele dag al het gevoel dat het maandag is...
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:32 schreef Dennisweb het volgende:
Ja Sjersjee, wij allemaal luisteren en jij naar een oersaaie vergadering
Ik dat het zaterdag isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb echt de hele dag al het gevoel dat het maandag is...
Zoiets - van 3 minuut dertigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
WWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, nee. Hij is vroegâh opgenomenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Beetje een wazig begin de nieuwe van Coldplay (zit hij in een douchekabine ofzo?)
Mooie jingle voor de lokalo hierquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik hoor altijd als die Jingle zegt: All for Music
Dan hoor ik: Awful Music
Ik heb ook een keer goed moeten luisteren voor ik er achter kwam dat ze dat zeidenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:23 schreef Litton-Lane het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:23 schreef Litton-Lane het volgende:
2 American pizza's hiero. De Hawai (serieus!) en de Texasquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:29 schreef Timo20 het volgende:
Over zwaar op de maag gesproken: de tering, wat zit ik vol. Heb me toch een pallet vol met pasta gegeten
Zoals die kerel van de Gamma zegt: Goede wijn is nog geen bierquote:
Ik nog niet, moet zometeen m`n broertje ophalen op het stationquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga er wel eentje open trekken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |