Jammer dat ze solo moest.. Was stukken minder (leuk live).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens vandaag met je.Die dvd live in de HMH Amsterdam die is goed!
quote:
Wakker worden met Veenstra Veenstraquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:11 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ik wil weer die kant op!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat is dat toch, iedereen op het werk online....![]()
Ierland
Guinness(Gisteren nog van de tap, heerlijk!)
Ik was zondag op de beurs in Scheveningen! Ik ben ook weer aangestoken. Wil richting County Galwayquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil weer die kant op!
Ik neig toch sterk naar de zevende keer Ierland eind augustus/begin september
Dan kun je meteen de eerder aanbevolen Aran-eilanden meepikkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was zondag op de beurs in Scheveningen! Ik ben ook weer aangestoken. Wil richting County Galway
Klein rondreisje in die omgeving zal me niet slecht aandoenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je meteen de eerder aanbevolen Aran-eilanden meepikken. Daar wil ik nu ook weer naartoe
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klein rondreisje in die omgeving zal me niet slecht aandoen![]()
Hier nietquote:(btw: hoezo aan het werk....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |