Moi L-L ! beetje zin in het Ekstra weekend en MYA?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eej
Jij hier.... Ik zie nu pas dat je avatar beweegt
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi L-L ! beetje zin in het Ekstra weekend en MYA?
Verheug mij er ook wel op!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Ik ben er wel aan toe inderdaad...Walking on Sunshine.... (Nou hier niet meer, er komen buien aan.....)
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hoort nu eenmaal bij Leuk Is Anders.
Je hoort het ook wel... Somehow.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.
Normaal kan ik niet op de webcam meekijken (op werk), dus nu is een hele illusie uiteen gespat.
Mja, dat wordt natuurlijk opgenomen in een andere studio (ergens bij de TROS) met andere processing. En dat hoor je inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
corné klijn vanaf een bandje is echt een drama! dat hoor je direct aan het ingeblikte geluid.
Ah, ze nemen het dus op in een andere studio. Misschien toch verstandig om eens naar die processing te kijken want het klinkt eigenlijk voor geen meter.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:35 schreef Sirolf het volgende:
Mja, dat wordt natuurlijk opgenomen in een andere studio (ergens bij de TROS) met andere processing. En dat hoor je inderdaad.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 200812:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding,link]
Veenstra, kun je geen elftal Jessica Alba's regelen?
Jup ! volgende week dus ook weer Veenstra Veenstra @ Leuk is Andersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
Room Eleven - Hey Hey Hey, heerlijk nummer met dit weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |