quote:
quote:Girl I want to make you sweat
Sweat till you can't sweat no more
And if you cry out
I'm gonna push it some, more, more
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoor net van iemand dat er een dance remix van is..
Dat kan nooit wat zijn..het origineel is juist zo leuk!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
De zomer zit wel echt in de platen vandaag
EDIT: Zou Gerard weer beginnen over de tekst in dit nummer...?![]()
![]()
Ja dus....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:40 schreef Litton-Lane het volgende:
EDIT: Zou Gerard weer beginnen over de tekst in dit nummer...?![]()
![]()
Orgineel isquote:
Op Paaspop pakte het kleine meisje een gitaar vast en menig rock band kon hier nog een puntje aan zuigen. Dat rockte echt de tent uit. Had het niet helemaal verwacht, omdat ze 3 minuten daarvoor nog op haar krukje zatquote:
Er is ook ooit nog een hardcore versie van gemaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Orgineel is
Die cover was zo nep van een paar jaar geleden. DHT ofzo. iig Nooit meer wat van gehoord.
Al was de dance versie nog best
Waar is geen hardcore versie van gemaakt denk ik danquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Er is ook ooit nog een hardcore versie van gemaakt![]()
(bij gebrek aan de gabber.gif smile hier op mijn werk)
Klein meisjequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Op Paaspop pakte het kleine meisje een gitaar vast en menig rock band kon hier nog een puntje aan zuigen. Dat rockte echt de tent uit. Had het niet helemaal verwacht, omdat ze 3 minuten daarvoor nog op haar krukje zat
Daar maak je een puntquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Waar is geen hardcore versie van gemaakt denk ik dan
Jammer dat ze solo moest.. Was stukken minder (leuk live).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens vandaag met je.Die dvd live in de HMH Amsterdam die is goed!
quote:
Wakker worden met Veenstra Veenstraquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:11 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ik wil weer die kant op!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat is dat toch, iedereen op het werk online....![]()
Ierland
Guinness(Gisteren nog van de tap, heerlijk!)
Ik was zondag op de beurs in Scheveningen! Ik ben ook weer aangestoken. Wil richting County Galwayquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik wil weer die kant op!
Ik neig toch sterk naar de zevende keer Ierland eind augustus/begin september
Dan kun je meteen de eerder aanbevolen Aran-eilanden meepikkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik was zondag op de beurs in Scheveningen! Ik ben ook weer aangestoken. Wil richting County Galway
Klein rondreisje in die omgeving zal me niet slecht aandoenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kun je meteen de eerder aanbevolen Aran-eilanden meepikken. Daar wil ik nu ook weer naartoe
.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klein rondreisje in die omgeving zal me niet slecht aandoen![]()
Hier nietquote:(btw: hoezo aan het werk....)
Moi L-L ! beetje zin in het Ekstra weekend en MYA?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eej
Jij hier.... Ik zie nu pas dat je avatar beweegt
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi L-L ! beetje zin in het Ekstra weekend en MYA?
Verheug mij er ook wel op!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:26 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Ik ben er wel aan toe inderdaad...Walking on Sunshine.... (Nou hier niet meer, er komen buien aan.....)
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hoort nu eenmaal bij Leuk Is Anders.
Je hoort het ook wel... Somehow.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.
Normaal kan ik niet op de webcam meekijken (op werk), dus nu is een hele illusie uiteen gespat.
Mja, dat wordt natuurlijk opgenomen in een andere studio (ergens bij de TROS) met andere processing. En dat hoor je inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
corné klijn vanaf een bandje is echt een drama! dat hoor je direct aan het ingeblikte geluid.
Ah, ze nemen het dus op in een andere studio. Misschien toch verstandig om eens naar die processing te kijken want het klinkt eigenlijk voor geen meter.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:35 schreef Sirolf het volgende:
Mja, dat wordt natuurlijk opgenomen in een andere studio (ergens bij de TROS) met andere processing. En dat hoor je inderdaad.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 200812:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding,link]
Veenstra, kun je geen elftal Jessica Alba's regelen?
Jup ! volgende week dus ook weer Veenstra Veenstra @ Leuk is Andersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
Room Eleven - Hey Hey Hey, heerlijk nummer met dit weer!
Ik ben nu waarschijnlijk een barbaar, maar ik vind dit nummer irritantquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:45 schreef Sirolf het volgende:
Room Eleven - Hey Hey Hey, heerlijk nummer met dit weer!
Ja idd. En Veenstra maar doen alsof ie 'm niet kentquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:50 schreef -Hans- het volgende:
Ah, volgens mij was daar weer de beruchte Roy
Jupquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja idd. En Veenstra maar doen alsof ie 'm niet kent. Was toch wel degene die om de geile goedemorgen van 'zijn' Mariesj vroeg
.
Was ook wel erg droogquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Veenstra lag volgens mij echt dubbel door de opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |