Oh, dat gebeurt wel vaker hoor... beter kijken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben jij nou negatief over iets op 3FM
Dat ik dat nog mee mag maken
en ik moet de eerste helft missenquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dát wordt dampend èèèèèèèn stampend!.
Alain Clarkquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
Oke wat wordt de megahit morgen ?
Jamie Lidell - Another Dayquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
Oke wat wordt de megahit morgen ?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Racoon schijnt een nieuwe single uit te hebben
Tof !quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef Sirolf het volgende:
Mededeling: Over ruim een uur weer Sander Guis @ 3FM!
Ik krijg net pas de fax waar voor jou minder tof nieuws in staat... Matrixx Magixx in halve finale playoffsquote:
Die fax was hier helaas ook al aangekomen... Coach Claros vertrekt ook. uithuilen en volgend jaar hopen op beterschap.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net pas de fax waar voor jou minder tof nieuws in staat... Matrixx Magixx in halve finale playoffs
irc.lichtsnel.nl en dan kanaal #guisquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:57 schreef Siegfried het volgende:
Grom, mijn berichten op Lichtsnel komen niet aan..
Hoe kom ik met mIRC op lichtsnel?
Vreemd dat je zoveel problemen hebt, hier gaat alles prima...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:03 schreef Siegfried het volgende:
[02:02] Connecting...
[02:02] Unable to connect : java.net.ConnectException : Connection timed out: connect
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |