Hartstikke goed van 3FM dat ze de Nederlandse muziek zo centraal zetten maar ook ik heb er bar weinig mee. Dit weekend dus heel weinig 3FM voor mij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:46 schreef Krambo het volgende:
Het moet niet gekker worden met die muziek op 3fm, gisteren Gerard Joling, Frans Baur en nu weer Jantje Smit.
Ik ben blij als maandag dit "Hollands weekend'' voorbij is.
Inderdaad, zoals deze van Drukwerk, is zo fout dat het wel eens lekker is om weer te horenquote:
Wel handig om te weten! Goedenavond trouwensquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wel handig om te weten! Goedenavond trouwens![]()
Ze zouden liever een Alain Clark-award maken, maar dat zou toch iets teveel opvallenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef Sersjee het volgende:
Alain Clark genomineerd voor beste nieuwkomer? Beetje raar... Ik ken nummers van hem uit 2004.
Kijk, ik vind hem een puik artiest en hij verdient wel een award (nee, echt!), maar nieuw is ie niet. Ringtone en Heerlijk waren toch wel vaak op de radio te horen een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zouden liever een Alain Clark-award maken, maar dat zou toch iets teveel opvallen
Het vervelende is dat AC ieder uur gedraaid wordt. Dat is mijn ergste ergenis.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kijk, ik vind hem een puik artiest en hij verdient wel een award (nee, echt!), maar nieuw is ie niet. Ringtone en Heerlijk waren toch wel vaak op de radio te horen een paar jaar terug.
Ik ga er wel van uit, want ik las bij Roosmarijn dat ze nog 1 Angrylogger miste, maar dat kwam door vakantie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Vorige week in de Freaknacht vertelde Gerard dat hij ook een weblog krijgt. Zou hij ook een Angrylogger worden?
Dat moet idd wel Gerard zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit, want ik las bij Roosmarijn dat ze nog 1 Angrylogger miste, maar dat kwam door vakantie.
Jazeker! www.gerardekdom.nl/angrylogquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Vorige week in de Freaknacht vertelde Gerard dat hij ook een weblog krijgt. Zou hij ook een Angrylogger worden?
Goed gevondenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jazeker! www.gerardekdom.nl/angrylog
Ìnterviewen..quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:00 schreef T3hTommay het volgende:
Wat deed Domien daar in de kleedkamer? =o
Nu niet meer..quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:07 schreef T3hTommay het volgende:
Geluid van de beelden op TV is dood...
Dan zal 3FM deze nieuwkomer wel veel gaan draaien, want ze zijn altijd de eerste met nieuwe muziekquote:
Ik had gehoopt dat ik nu kon zeggen 'vanwege 3FM-bashen', maar het heeft een iets andere reden.quote:
Zover ligt het niet uit elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik had gehoopt dat ik nu kon zeggen 'vanwege 3FM-bashen', maar het heeft een iets andere reden.
FB heb ik gelaten voor wat het isquote:
Heb ik het gemist??quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Moke LIVE is ook goed!
Het grappige is dat alle bands/artiesten die op de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie van dit jaar stonden vanavond ook op het podium staan.
maar de karnemelksnelweg is ook een kleine zaalquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
De zaal is wel duidelijk een stuk groter dan de voorgaande jaren.
Ik denk dat dit ongeveer 6 keer de grote zaal van de Melkweg is ofzo...?
Ja, maar daar waren de 3FM Awards 2 jaar geleden dus nog.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
maar de karnemelksnelweg is ook een kleine zaal
Vond ik wel een scherpe opmerkingquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:01 schreef Sirolf het volgende:
En alwéér Krezip!
Jacqueline: "Zijn we weer!"
Dat zei Alain Clark ook al bij z'n tweede award.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vond ik wel een scherpe opmerking.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
Ben Was ik toch maar gegaan. Ik heb hier nog een kaartje liggen
Ik heb hier ook roomsoezen liggen he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zei Alain Clark ook al bij z'n tweede award.
Ja daar moest ik ook om lachenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Lol... die afsluiter
"Ik ben geen Hemmingway"
Dan ben ik toch blij dat ik gisteren op school een vakjury-prijs heb gewonnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 duimt voor Moke.
Maar de besten winnen helaas zelden met dit soort publieksprijzen
Natuurlijk niet. De meest toegankelijke winnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 duimt voor Moke.
Maar de besten winnen helaas zelden met dit soort publieksprijzen
Vindt bij de genomineerden voor Rock ook alleen Moke en WT onder die noemer vallen. De anderen hadden beter voor Pop genomineerd kunnen worden. Valt me mee dat Krezip al wel onder Pop valt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De meest toegankelijke winnen.
Geen idee wat je bedoeld, maar productie qua radio wordt vanavond gedaan door Roosmarijn en Maricha.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:15 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zie ik dat nou goed, of is het echt (naar mijn mening) de beste producer van Nederland?
Waar vind je die stream?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:15 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zie ik dat nou goed, of is het echt (naar mijn mening) de beste producer van Nederland?
Dan zag ik dat dus goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld, maar productie qua radio wordt vanavond gedaan door Roosmarijn en Maricha.
Dat stond in een posting op 't log van Michiel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan zag ik dat dus goed.
Waarom weet jij toch ook alles? de nieuwe Uri Geller (wát een compliment) van 3FM.
Op de radio hoor je tenminste Annemiekequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat stond in een posting op 't log van Michiel.
Ah, TV gaat eruit. Schakelen naar radio/webstream!
Ik zie een lege studioquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.3fm.nl -> Live kijken via internet (rechter kolom).
wil toch even de andere muzieksmaken eens testenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus dit was een eenmalige verschijning?
http://awards.3fm.nl/page/aw08_info/aw08_webcam dus, of direct via http://www.omroep.nl/live/3fm-awards.asxquote:
Dan heb je een slechte avond uitgekozen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef lordnoid het volgende:
[..]
wil toch even de andere muzieksmaken eens testen
De oude slogan "Altijd de eerste... met nieuwe muziek!" is idd ver te zoeken op een avond als deze. Maarja, dat krijg je met publieksprijzen nou eenmaal bijna altijd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef IedeK. het volgende:
Net even gekeken, maar mén wat een aanfluiting zeg.
't lijkt wel de TROS, een grote familie.
chill thnxquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://awards.3fm.nl/page/aw08_info/aw08_webcam dus, of direct via http://www.omroep.nl/live/3fm-awards.asx
Als je ook ziet waar het 3FM-publiek op stemt, dan mag je blij zijn met de huidige muziek die gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De oude slogan "Altijd de eerste... met nieuwe muziek!" is idd ver te zoeken op een avond als deze. Maarja, dat krijg je met publieksprijzen nou eenmaal bijna altijd.
Aan de andere kant... de commercieele zenders draaien al die muziek ook al, dus waarom zou 3FM dat dan óók moeten draaien?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ook ziet waar het 3FM-publiek op stemt, dan mag je blij zijn met de huidige muziek die gedraaid wordt.
En tja... het blijft natuurlijk de nationale popzender. Het is niet de nationale alternative-zender...
Juist, en dan heb je maar de muziek te accepteren, of je luistert gewoon niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je ook ziet waar het 3FM-publiek op stemt, dan mag je blij zijn met de huidige muziek die gedraaid wordt.
En tja... het blijft natuurlijk de nationale popzender. Het is niet de nationale alternative-zender...
luistert de massa naar.. hebben ze meer luisteraars.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant... de commercieele zenders draaien al die muziek ook al, dus waarom zou 3FM dat dan óók moeten draaien?
Is 't daar nou niet juist de Publieke Omroep voor? Radio 4 heeft echt niet zoveel luisteraars bijv.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:28 schreef lordnoid het volgende:
[..]
luistert de massa naar.. hebben ze meer luisteraars.
Ik wist niet eens van het bestaan van Radio4quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 't daar nou niet juist de Publieke Omroep voor? Radio 4 heeft echt niet zoveel luisteraars bijv.
Omdat ze dan op KinkFM gaan lijken misschien?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de andere kant... de commercieele zenders draaien al die muziek ook al, dus waarom zou 3FM dat dan óók moeten draaien?
Zie je, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens van het bestaan van Radio4.
achja dan hebben ze radio 1 voor t nieuws, radio 2 voor de "oude klassiekers", 3fm voor de popmuziek, radio 4 voor klassiek.. hebben ze voor iedereen wat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 't daar nou niet juist de Publieke Omroep voor? Radio 4 heeft echt niet zoveel luisteraars bijv.
Als je dan ziet wat ze dráááien ook..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik.
Je hebt trouwens ook nog Radio 5 en Radio 6.
van Velthuysen, luister ik op maandag en dinsdag naar, als hij op Costa Hollanda zit, voor de rest slaap ik tijdens z'n uitzendingenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:34 schreef borisz het volgende:
538 heb je Evers en V Velthuysen als de iconen. verder zijn het gewoon DJ's die af en aankondigen. Al is Lindo DUvall ook een goede, maar daar heb ik al een hele tijd niet meer naar geluisterd.
Q music luister ik totaal niet naar. Al ligt dat niet aan hun DJ's(De Wild, vd Goes, Inkel).
1. Nieuws & Sportquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zie je, dat bedoel ik.
Je hebt trouwens ook nog Radio 5 en Radio 6.
Ik zou daar waarschijnlijk de hele avond staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
Hee, het Nominees-deck loopt leeg en het wordt druk bij de radiostudio!
soms maakt rick nog wel eens radio ook op radio.rickvv.nl(wel voluit geschreven) daar luister ik ook wel soms naar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
van Velthuysen, luister ik op maandag en dinsdag naar, als hij op Costa Hollanda zit, voor de rest slaap ik tijdens z'n uitzendingen.
Bij Moke was ik sowieso in de zaal gaan staan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zou daar waarschijnlijk de hele avond staan.
Tja, ik heb nou eenmaal iets met radio.. ik weet ook niet wat 't isquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij Moke was ik sowieso in de zaal gaan staan.
Ik zou liever wat jocks van KX op 538 zien, heb je meer aan denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef borisz het volgende:
538 moet toestemming geven om sommige jocks een uur te laten presenteren op KX dan heb je een goede show
Jammer alleen dat je geen artiest bent en daar dus geen toegang toe hebt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zou daar waarschijnlijk de hele avond staan.
Dan worden die KX-jocks in een 538-format geperst. Dan blijft er weinig persoonlijkheid meer over.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou liever wat jocks van KX op 538 zien, heb je meer aan denk ik
Syb is ook geen artiest...quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je geen artiest bent en daar dus geen toegang toe hebt.
Hmm, word eens snel een hitje opnemenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je geen artiest bent en daar dus geen toegang toe hebt.
Al een leuk roze cadeautje gekocht?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, word eens snel een hitje opnemen.
We moeten het maar doen met de webcams.
En natuurlijk morgen.. word vast leuk!.
Heb hierzo de kaarten van de camera ff leeg gegooid, de camera opgeladen, i'm ready!
Syb heeft z'n eigen radioshow op KXRadio.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Syb is ook geen artiest...
Hoewel hij wel erg artistiek is in het bedenken van beschrijvingen van zijn foto-reportages
Hmmm... das waar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Syb heeft z'n eigen radioshow op KXRadio.
Van Inkel en Ruyer vond ik altijd wel een leuke combinatie op 538.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:45 schreef borisz het volgende:
Edwin Evers en rick van V kan je rustig los laten op KX dan krijg je een goede show.
Dennis Verheugd ook trouwens. en Dennis Ruyer zal ook een hele goede show neer kunnen zetten op KX.
Tiesto ook trouwens, die heeft veel verstand van muziek ook niet dance dingen
Vandaag geen tijd voor gehad, very sorry!quote:
2003 was dat alweer. Ja was leukquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Inkel en Ruyer vond ik altijd wel een leuke combinatie op 538.
De beelden werden vast te erotisch.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:26 schreef Feivel1 het volgende:
Stream is down..
Ik heb er 10 seconden van mee gekregen en dat was eigenlijk al veel te veelquote:Op zondag 27 april 2008 00:57 schreef -Hans- het volgende:
Haaaaaaaj
Helemaal niets van de 3FM Awards meegekregen maar ik check het morgen wel evenEindelijk terug uit Nijmegen.... Pffff wat een eind. Zo, nu eerst een biertje. Proost !
Weinig gemist dusquote:Op zondag 27 april 2008 01:01 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb er 10 seconden van mee gekregen en dat was eigenlijk al veel te veel
Ik vind het de taak van een publieke omroep om mensen in contact te brengen met muziek die je nergens anders hoort. 3FM doet dat op dit moment eigenlijk nauwelijks, behalve in 3voor12 radio.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft veel meer naar StuBru en de Belgische Radio1 kijken/luisteren, want daar hebben ze tenminste wel door welke muziek je op een publieke radiozender moet draaien.quote:Op zondag 27 april 2008 08:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind het de taak van een publieke omroep om mensen in contact te brengen met muziek die je nergens anders hoort. 3FM doet dat op dit moment eigenlijk nauwelijks, behalve in 3voor12 radio.
En dat is jammer.
Het lijkt me geen goed idee als 3FM mega alternatief wordt, want dan luistert er geen hond en bereik je doel ook niet natuurlijk. Maar een stuk meer scherpe randen mag 3FM wel krijgen. En dan ook nog muziek draaien die de massa wel kent, zodat het herkenbaar blijft.
Dan heeft een publiek radiostation zin, want ze krijgen niet voor niets subsidie. Stations die het zonder subsidie moeten doen, moeten meer rekening houden met de luistercijfers, omdat ze adverteerders moeten trekken, anders gaan ze failliet. De publieke omroep krijgt subsidie en daar is die druk van perse te moeten scoren dus niet aanwezig.
Maar toch wilen ze kost wat het kost zo hoog mogelijk scoren en dat vind ik jammer. En niet de bedoeling van een publieke omroep. Dan kun je het net zo goed afschaffen.
Enne, goeiemorgen trouwens
Weet niet welke BBC het op de radio is, maar dat is verrotte goede radio en een exellente muziekkeuze.quote:
BBC1. muziekzenderquote:Op zondag 27 april 2008 11:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Weet niet welke BBC het op de radio is, maar dat is verrotte goede radio en een exellente muziekkeuze.
4 geloof ik... maar zeker weten doe ik het niet.
nee dat dan weer nietquote:Op zondag 27 april 2008 00:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus jij bent die ene luisteraar die die bende steeds blijft requesten![]()
Oja, dat is waar ook.quote:Op zondag 27 april 2008 02:20 schreef T3hTommay het volgende:
MAar één award, en die hadden ze al. De Schaal van Rigter.
Ah, dan was het 4 in de ochtend en daarna switchen naar 1.quote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
[..]
BBC1. muziekzender
BBC2. nieuws & muziek
BBC3. klassiek, jazz etc.
BBC4. talkradio
BBC 5live. nieuws & sport
BBC6. ook muziek
1 is
Vind de lijst ook wel leuk.quote:Op zondag 27 april 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen
[..]
Oja, dat is waar ook.
Trouwens best nog wel aardige platen vanochtend gehoord, o.a. Johan.
Die slaan we gewoon overquote:Op zondag 27 april 2008 16:14 schreef Feivel1 het volgende:
Eww, nog 7 topics tot reclame voor de concurrent.
Strak plan!quote:
Vanaf 19.00 uur toch?quote:Op zondag 27 april 2008 16:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanks, zet jij de recorder alvast klaar?
Heb eigenlijk alleen een stuk van de lijst gehoord rond 11:00 en schakel nu net in om nog net de top 2 te kunnen horen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:54 schreef on_air het volgende:
Vind de lijst ook wel leuk.
Lekker afwisselend.
Feivel zit straks in de studio bij Klaasquote:Op zondag 27 april 2008 17:39 schreef on_air het volgende:
Wie, wat, waar?
Hatzee, leuk.quote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Feivel zit straks in de studio bij Klaas
"Impossible Girl" van vorig jaar heb ik een paar keer gehoord bij Stenders.. harstikke leuke en zeker radio-waardige muziek. Veel interessanter dan zo'n nare Anouk, sowieso!quote:Op zondag 27 april 2008 14:43 schreef on_air het volgende:
Ellen ten Damme, die komt nooit voorbij.
Of is dat totaal geen radio-waardige muziek?
Terwijl ze als Nederlands product toch wel leuke dingen doet.
Die heb ik dan gemist! En de Stats kunnen haar helemaal niet vinden.quote:Op zondag 27 april 2008 23:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Impossible Girl" van vorig jaar heb ik een paar keer gehoord bij Stenders.. harstikke leuke en zeker radio-waardige muziek. Veel interessanter dan zo'n nare Anouk, sowieso!
Grrmppffquote:Oja, de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit is..... Alphabeat - Fascination ! Toffe plaat maar had eigenlijk al veel eerder Megahit moeten worden.
Yeah, tof wijfquote:Op maandag 28 april 2008 07:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist! En de Stats kunnen haar helemaal niet vinden.
Ze is ook geweldig, interessant en je kunt er eig. alle kanten mee uit.
apart idd..... erg leuk nummer hoor, maar ondertussen alweer aardig lang uit.quote:Op maandag 28 april 2008 07:57 schreef cosmick het volgende:
Morning!
[..]
Grrmppff![]()
. Heel apart weer idd.
quote:Op maandag 28 april 2008 08:15 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Jammer dat krezip maar 3 awards heeft
.
Krezip is goedquote:Op maandag 28 april 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik vind het jammer dat ze sowieso awards hebben gekregen!
Waren..quote:Op maandag 28 april 2008 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Waren? Waarom bedoel je
Ja inderdaad een stuk minder dit
Ik snapte het hoorquote:Op maandag 28 april 2008 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waren..." Waarom" trachtte ik te tikken.
ja, de radio kan weer aanquote:Op maandag 28 april 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Zo, dat weekend van de NL popmuziek hebben we weer achter de rug
Had ik net m'n voetjes helemaal open-schoen klaar gemaakt, regent het weer.quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef cosmick het volgende:
Waren regent het eigenlijk? Zo'n weekendje met 22 graden beviel me veel beter!
Gelukkig was in het weekend wel lekker weerquote:Op maandag 28 april 2008 09:36 schreef on_air het volgende:
Had ik net m'n voetjes helemaal open-schoen klaar gemaakt, regent het weer.
En het is nog maandag ook.
wat zit er in dan?quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
Krijg een nummer niet uit mijn hoofd.
Gerard, draai eens iets foutfoutsfouter dat de plek inneemt van wat ik nu in mijn hoofd heb.
Absolute aanrader voor iedereen dit: Avett Brothers - Shame.quote:
Denk dat Ekdom, Veenstra en Stenders het wel kunnen waarderen. Het is wel net echt gestoord genoeg.quote:Op maandag 28 april 2008 10:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Absolute aanrader voor iedereen dit: Avett Brothers - Shame.
Echt waar, dit nummer is briljant. Het is wel echt honkey tonk, maar ook wel echt fabeltastisch geweldig.
Shame, boatloads of shame.
Boatloads.
.
quote:Op maandag 28 april 2008 10:31 schreef Gurkmeister het volgende:
Is het potdorie de bedoeling dat die mutsjes van Leaf volgend jaar weer de Schaal van Rigter ontvangen?!
Goeie genade zeg. STOP ER MEE!!!!!!
Ik klap meequote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
Dit fout genoeg on_air?
Mooi manquote:Op maandag 28 april 2008 10:38 schreef alwaysleft het volgende:
Ow toepasselijk. Heb sinds dit weekend een vriendinnetje![]()
Damn those eyes![]()
www.buienradar.nlquote:Op maandag 28 april 2008 10:48 schreef Marc63 het volgende:
Lekker weer om op de camping te zitten.
Of is het zonnig in het zuiden?
Ik zal niet met je meezingen, maar ik geef je wel toestemming om aan mij te denken om je zang wat extra emotie te gevenquote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef on_air het volgende:
Ja, ik kan woordelijk The Boy Is Mine meezingen, van beide dames.
Iemand een duet?
En schiet me dan maar lek.
Voordeel van een trein missen is dat je op tijd bent voor de volgende.quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Marc63 het volgende:
Bleh... Weer een trein die voor mn neus weg rijdt
Als ik die andere trein niet gemist had, had ik deze ook niet gemist.quote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Voordeel van een trein missen is dat je op tijd bent voor de volgende.
quote:
Leuk man.quote:Op maandag 28 april 2008 13:07 schreef Feivel1 het volgende:
Het was gisteren geweldig bij 3FM!.
We waren pas om 00.50 uur thuis, en toen ook maar direct ons bed op gezocht..
Ook kwamen we er achter dat het mediapark groot is, dus het was even zoeken naar de studio van 3, maar toch gevonden.
[ link | afbeelding ]
Ons cadeau bij de muur..
[ link | afbeelding ]
Mengpaneel, microfoons.. dat moet de hemel zijn!
't is gewoon een geweldige plaat (beide uitvoeringen vind ik ok)quote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef on_air het volgende:
Ondanks 'zeurstem' vind ik Sia erg lekker in het gehoor liggen.
Haha, ja, het productie-meisje was druk bezig om zowel Klaas, als de ambassatrice van Edukans in beeld te krijgen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de webcam constant op Klaas stond
Ja, maar ik ben totááááál niet bekend in Hilversum.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Leuk man.
En het Mediapark valt best mee. Of misschien was het legendarischer in mijn gedachte dan dat het irl is.
Niet alleen de single, het hele album is lekker aan te horen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is gewoon een geweldige plaat (beide uitvoeringen vind ik ok)
Lekker ontspannen ook, als je op tijd wilt zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben totááááál niet bekend in Hilversum.
Ik zei nog zo tegen mn pa: "We moeten denk ik bij NPO zijn", gaan we rondjes rijden totdat we er achter kwamen dat we daar inderdaad moesten zijn.
Gisteren ook nog gegeten bij "De chinees die tevens patat verkoopt", en dat was helemaal niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |