wat zit er in dan?quote:Op maandag 28 april 2008 10:34 schreef on_air het volgende:
Krijg een nummer niet uit mijn hoofd.
Gerard, draai eens iets foutfoutsfouter dat de plek inneemt van wat ik nu in mijn hoofd heb.
Absolute aanrader voor iedereen dit: Avett Brothers - Shame.quote:
Denk dat Ekdom, Veenstra en Stenders het wel kunnen waarderen. Het is wel net echt gestoord genoeg.quote:Op maandag 28 april 2008 10:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Absolute aanrader voor iedereen dit: Avett Brothers - Shame.
Echt waar, dit nummer is briljant. Het is wel echt honkey tonk, maar ook wel echt fabeltastisch geweldig.
Shame, boatloads of shame.
Boatloads.
.
quote:Op maandag 28 april 2008 10:31 schreef Gurkmeister het volgende:
Is het potdorie de bedoeling dat die mutsjes van Leaf volgend jaar weer de Schaal van Rigter ontvangen?!
Goeie genade zeg. STOP ER MEE!!!!!!
Ik klap meequote:Op maandag 28 april 2008 10:43 schreef Marc63 het volgende:
Dit fout genoeg on_air?
Mooi manquote:Op maandag 28 april 2008 10:38 schreef alwaysleft het volgende:
Ow toepasselijk. Heb sinds dit weekend een vriendinnetje![]()
Damn those eyes![]()
www.buienradar.nlquote:Op maandag 28 april 2008 10:48 schreef Marc63 het volgende:
Lekker weer om op de camping te zitten.
Of is het zonnig in het zuiden?
Ik zal niet met je meezingen, maar ik geef je wel toestemming om aan mij te denken om je zang wat extra emotie te gevenquote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef on_air het volgende:
Ja, ik kan woordelijk The Boy Is Mine meezingen, van beide dames.
Iemand een duet?
En schiet me dan maar lek.
Voordeel van een trein missen is dat je op tijd bent voor de volgende.quote:Op maandag 28 april 2008 11:58 schreef Marc63 het volgende:
Bleh... Weer een trein die voor mn neus weg rijdt
Als ik die andere trein niet gemist had, had ik deze ook niet gemist.quote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Voordeel van een trein missen is dat je op tijd bent voor de volgende.
quote:
Leuk man.quote:Op maandag 28 april 2008 13:07 schreef Feivel1 het volgende:
Het was gisteren geweldig bij 3FM!.
We waren pas om 00.50 uur thuis, en toen ook maar direct ons bed op gezocht..
Ook kwamen we er achter dat het mediapark groot is, dus het was even zoeken naar de studio van 3, maar toch gevonden.
[ link | afbeelding ]
Ons cadeau bij de muur..
[ link | afbeelding ]
Mengpaneel, microfoons.. dat moet de hemel zijn!
't is gewoon een geweldige plaat (beide uitvoeringen vind ik ok)quote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef on_air het volgende:
Ondanks 'zeurstem' vind ik Sia erg lekker in het gehoor liggen.
Haha, ja, het productie-meisje was druk bezig om zowel Klaas, als de ambassatrice van Edukans in beeld te krijgen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Jammer dat de webcam constant op Klaas stond
Ja, maar ik ben totááááál niet bekend in Hilversum.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Leuk man.
En het Mediapark valt best mee. Of misschien was het legendarischer in mijn gedachte dan dat het irl is.
Niet alleen de single, het hele album is lekker aan te horen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is gewoon een geweldige plaat (beide uitvoeringen vind ik ok)
Lekker ontspannen ook, als je op tijd wilt zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben totááááál niet bekend in Hilversum.
Ik zei nog zo tegen mn pa: "We moeten denk ik bij NPO zijn", gaan we rondjes rijden totdat we er achter kwamen dat we daar inderdaad moesten zijn.
Gisteren ook nog gegeten bij "De chinees die tevens patat verkoopt", en dat was helemaal niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |