Ìnterviewen..quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:00 schreef T3hTommay het volgende:
Wat deed Domien daar in de kleedkamer? =o
Nu niet meer..quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:07 schreef T3hTommay het volgende:
Geluid van de beelden op TV is dood...
Dan zal 3FM deze nieuwkomer wel veel gaan draaien, want ze zijn altijd de eerste met nieuwe muziekquote:
Ik had gehoopt dat ik nu kon zeggen 'vanwege 3FM-bashen', maar het heeft een iets andere reden.quote:
Zover ligt het niet uit elkaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik had gehoopt dat ik nu kon zeggen 'vanwege 3FM-bashen', maar het heeft een iets andere reden.
FB heb ik gelaten voor wat het isquote:
Heb ik het gemist??quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Moke LIVE is ook goed!
Het grappige is dat alle bands/artiesten die op de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie van dit jaar stonden vanavond ook op het podium staan.
maar de karnemelksnelweg is ook een kleine zaalquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
De zaal is wel duidelijk een stuk groter dan de voorgaande jaren.
Ik denk dat dit ongeveer 6 keer de grote zaal van de Melkweg is ofzo...?
Ja, maar daar waren de 3FM Awards 2 jaar geleden dus nog.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
maar de karnemelksnelweg is ook een kleine zaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |