Hartstikke goed van 3FM dat ze de Nederlandse muziek zo centraal zetten maar ook ik heb er bar weinig mee. Dit weekend dus heel weinig 3FM voor mij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:46 schreef Krambo het volgende:
Het moet niet gekker worden met die muziek op 3fm, gisteren Gerard Joling, Frans Baur en nu weer Jantje Smit.
Ik ben blij als maandag dit "Hollands weekend'' voorbij is.
Inderdaad, zoals deze van Drukwerk, is zo fout dat het wel eens lekker is om weer te horenquote:
Wel handig om te weten! Goedenavond trouwensquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wel handig om te weten! Goedenavond trouwens![]()
Ze zouden liever een Alain Clark-award maken, maar dat zou toch iets teveel opvallenquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef Sersjee het volgende:
Alain Clark genomineerd voor beste nieuwkomer? Beetje raar... Ik ken nummers van hem uit 2004.
Kijk, ik vind hem een puik artiest en hij verdient wel een award (nee, echt!), maar nieuw is ie niet. Ringtone en Heerlijk waren toch wel vaak op de radio te horen een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zouden liever een Alain Clark-award maken, maar dat zou toch iets teveel opvallen
Het vervelende is dat AC ieder uur gedraaid wordt. Dat is mijn ergste ergenis.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kijk, ik vind hem een puik artiest en hij verdient wel een award (nee, echt!), maar nieuw is ie niet. Ringtone en Heerlijk waren toch wel vaak op de radio te horen een paar jaar terug.
Ik ga er wel van uit, want ik las bij Roosmarijn dat ze nog 1 Angrylogger miste, maar dat kwam door vakantie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Vorige week in de Freaknacht vertelde Gerard dat hij ook een weblog krijgt. Zou hij ook een Angrylogger worden?
Dat moet idd wel Gerard zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit, want ik las bij Roosmarijn dat ze nog 1 Angrylogger miste, maar dat kwam door vakantie.
Jazeker! www.gerardekdom.nl/angrylogquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Vorige week in de Freaknacht vertelde Gerard dat hij ook een weblog krijgt. Zou hij ook een Angrylogger worden?
Goed gevondenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jazeker! www.gerardekdom.nl/angrylog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |