Natuurlijk niet. De meest toegankelijke winnen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef Marc63 het volgende:
* Marc63 duimt voor Moke.
Maar de besten winnen helaas zelden met dit soort publieksprijzen
Vindt bij de genomineerden voor Rock ook alleen Moke en WT onder die noemer vallen. De anderen hadden beter voor Pop genomineerd kunnen worden. Valt me mee dat Krezip al wel onder Pop valt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De meest toegankelijke winnen.
Geen idee wat je bedoeld, maar productie qua radio wordt vanavond gedaan door Roosmarijn en Maricha.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:15 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zie ik dat nou goed, of is het echt (naar mijn mening) de beste producer van Nederland?
Waar vind je die stream?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:15 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zie ik dat nou goed, of is het echt (naar mijn mening) de beste producer van Nederland?
Dan zag ik dat dus goedquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoeld, maar productie qua radio wordt vanavond gedaan door Roosmarijn en Maricha.
Dat stond in een posting op 't log van Michiel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan zag ik dat dus goed.
Waarom weet jij toch ook alles? de nieuwe Uri Geller (wát een compliment) van 3FM.
Op de radio hoor je tenminste Annemiekequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat stond in een posting op 't log van Michiel.
Ah, TV gaat eruit. Schakelen naar radio/webstream!
Ik zie een lege studioquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.3fm.nl -> Live kijken via internet (rechter kolom).
wil toch even de andere muzieksmaken eens testenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus dit was een eenmalige verschijning?
http://awards.3fm.nl/page/aw08_info/aw08_webcam dus, of direct via http://www.omroep.nl/live/3fm-awards.asxquote:
Dan heb je een slechte avond uitgekozen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:21 schreef lordnoid het volgende:
[..]
wil toch even de andere muzieksmaken eens testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |