Die slaan we gewoon overquote:Op zondag 27 april 2008 16:14 schreef Feivel1 het volgende:
Eww, nog 7 topics tot reclame voor de concurrent.
Strak plan!quote:
Vanaf 19.00 uur toch?quote:Op zondag 27 april 2008 16:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanks, zet jij de recorder alvast klaar?
Heb eigenlijk alleen een stuk van de lijst gehoord rond 11:00 en schakel nu net in om nog net de top 2 te kunnen horen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:54 schreef on_air het volgende:
Vind de lijst ook wel leuk.
Lekker afwisselend.
Feivel zit straks in de studio bij Klaasquote:Op zondag 27 april 2008 17:39 schreef on_air het volgende:
Wie, wat, waar?
Hatzee, leuk.quote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Feivel zit straks in de studio bij Klaas
"Impossible Girl" van vorig jaar heb ik een paar keer gehoord bij Stenders.. harstikke leuke en zeker radio-waardige muziek. Veel interessanter dan zo'n nare Anouk, sowieso!quote:Op zondag 27 april 2008 14:43 schreef on_air het volgende:
Ellen ten Damme, die komt nooit voorbij.
Of is dat totaal geen radio-waardige muziek?
Terwijl ze als Nederlands product toch wel leuke dingen doet.
Die heb ik dan gemist! En de Stats kunnen haar helemaal niet vinden.quote:Op zondag 27 april 2008 23:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Impossible Girl" van vorig jaar heb ik een paar keer gehoord bij Stenders.. harstikke leuke en zeker radio-waardige muziek. Veel interessanter dan zo'n nare Anouk, sowieso!
Grrmppffquote:Oja, de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit is..... Alphabeat - Fascination ! Toffe plaat maar had eigenlijk al veel eerder Megahit moeten worden.
Yeah, tof wijfquote:Op maandag 28 april 2008 07:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist! En de Stats kunnen haar helemaal niet vinden.
Ze is ook geweldig, interessant en je kunt er eig. alle kanten mee uit.
apart idd..... erg leuk nummer hoor, maar ondertussen alweer aardig lang uit.quote:Op maandag 28 april 2008 07:57 schreef cosmick het volgende:
Morning!
[..]
Grrmppff![]()
. Heel apart weer idd.
quote:Op maandag 28 april 2008 08:15 schreef DaMook het volgende:
Mogguh. Jammer dat krezip maar 3 awards heeft
.
Krezip is goedquote:Op maandag 28 april 2008 08:48 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik vind het jammer dat ze sowieso awards hebben gekregen!
Waren..quote:Op maandag 28 april 2008 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Waren? Waarom bedoel je
Ja inderdaad een stuk minder dit
Ik snapte het hoorquote:Op maandag 28 april 2008 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waren..." Waarom" trachtte ik te tikken.
ja, de radio kan weer aanquote:Op maandag 28 april 2008 09:20 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Zo, dat weekend van de NL popmuziek hebben we weer achter de rug
Had ik net m'n voetjes helemaal open-schoen klaar gemaakt, regent het weer.quote:Op maandag 28 april 2008 09:00 schreef cosmick het volgende:
Waren regent het eigenlijk? Zo'n weekendje met 22 graden beviel me veel beter!
Gelukkig was in het weekend wel lekker weerquote:Op maandag 28 april 2008 09:36 schreef on_air het volgende:
Had ik net m'n voetjes helemaal open-schoen klaar gemaakt, regent het weer.
En het is nog maandag ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |