I second that.quote:
Het vorige topic eindigde met een link naar deze. Zoals t hoortquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Yurzinho het volgende:
Heuj, topic staat niet in het goede filter!
Jij mist wel meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:33 schreef SuperWeber het volgende:
Hattrick
(Damn ik heb een deeltje gemist...)
Als ik er aan denk zal ik je morgen ochtend ff uitdagen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
Das altijd goed nieuws!
Volgende week potje oefenen?
Ik verwelkom alle supporters hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:16 schreef twisteddlogic het volgende:
JD moet wel doorgaan, anders heb ik nog meer supperterslots over
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef jmac het volgende:
Kan ik hier nog iets aan doen?
Wel dikke winst gemaakt!!!quote:25-03-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 7147 eu aan entreegeld.
25-03-2008 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6000 eu.
Je woordvoerders praten met je sponsors en houden die tevreden en zorgen dat ze geleidelijk aan meer geld aan je geven. Ik zou er in de IX 2 a 3 aan nemen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef jmac het volgende:
0 woordvoerders.
En winnen doe ik wel. Supporters zijn in de wolken en teamgeest is wonderbaarlijk. Verder genoeg geld. Speel alleen in de IX. Heb laatst zelfs 't hele stadion omgebouwd en vip-seats laten aanleggen voor die champagne-lurkers.
Is een woordvoerder nodig dan op laag hattrick niveau?
Beter post je dan ook ff de statsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef foetre het volgende:
Wie kan er ff 2 mil voor deze speler bieden?
Jēkabs Akermanis (77454752)
je mag mij dan wel supporteren hoor als je het zo vervelend vind om zo'n slot open te houden...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:16 schreef twisteddlogic het volgende:
JD moet wel doorgaan, anders heb ik nog meer supperterslots over
Je kan ook ff kijken op hattrick. Of kom je daar nooitquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:01 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Beter post je dan ook ff de stats
Ratings altid:quote:23-03-2008 FC RKDEO - AFC Rijn-Gouwe we zijn aan elkaar gewaagd
Werkelijk:quote:max : 192,67,57,72. Gem : 189.0,65.5,52.5,71.0 AFC Rijn-Gouwe
Die klopte wel aardig maar nu komp tut:quote:23-03-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - AFC Rijn-Gouwe 2 - 1
quote:30-03-2008 20:00 (Competitie) Alfa unlimited - FC RKDEO we gaan verliezen
Volgende week :quote:max : 178, 56, 57, 72. Gem: 170.5, 52.0, 49.5, 69.0. Alfa unlimited
Ratings altid:quote:06-04-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - The Jelliebee`s(bot team) we zijn aan elkaar gewaagd
quote:max : 57, 24, 18, 18. Gem: 54.3, 22.8, 15.8, 15.8. The Jelliebee`s
Volgens mij moeten mn fans wat vaker op altid kijkenquote:max : 177, 105, 33, 39, Gem: 160.8, 95.8, 29.3, 35.8. FC RKDEO
moi moi moi moi.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je mag mij dan wel supporteren hoor als je het zo vervelend vind om zo'n slot open te houden...
heeft ook nog een slotje over.. dus indien er interesse is..
Woordvoerders aannemen, dat is al gezegd. Woordvoerders zorgen er trouwens ook voor dat je supporters blijer zijn en daardoor komen er meer mensen naar je wedstrijden. Je kunt dus niet heel hard zeggen wat de financiële invloed is van één woordvoerder, maar je moet er wel een paar hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef jmac het volgende:
Friggin sponsors blijven geirriteerd bij me. Kan ik hier nog iets aan doen? ze worden echt nooit happy. Verwend paupervolk.
JD!!
check je supporters eens..quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
moi moi moi moi.
(wil me niet opdringen ofzozou me wel vereerd voelen
)
Ik heb installatiebestand "2_13_A" (.zip) op m'n laptop, als je een plaats weet waar ik 'm makkelijk kan uploaden... Wil 'm je ook best mailen (PM even).quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef NoJokes het volgende:
Heeft iemand de instal van HT ratings want die site is down
Er zijn mensen bezig om de ontwikkelinig over te nemen van HT-Ratings.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb installatiebestand "2_13_A" (.zip) op m'n laptop, als je een plaats weet waar ik 'm makkelijk kan uploaden... Wil 'm je ook best mailen (PM even).
Máár, HT Ratings-site is niet meer, de maker is er mee gestopt, dus er zullen ook geen updates meer komen en de huidige versie is voorzover ik weet niet bijgewerkt met de nieuwste veranderingen (voorzover dat mogelijk is/was). Kan dus handig(-er) zijn om te zoeken naar een alternatief
quote:
quote:Wurdsje
Supporter sinds: 2007-09-12 12:01:29
Dat meen je godver niet!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Máár, HT Ratings-site is niet meer, de maker is er mee gestopt, dus er zullen ook geen updates meer komen en de huidige versie is voorzover ik weet niet bijgewerkt met de nieuwste veranderingen (voorzover dat mogelijk is/was). Kan dus handig(-er) zijn om te zoeken naar een alternatief
Ow gelukkigquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn mensen bezig om de ontwikkelinig over te nemen van HT-Ratings.
Okee, dat wist ik niet.. Ik mag graag even op de HT-forums kijken, maar dat had ik gemist.. Enig idee op welke termijn daar meer over bekend wordt? (ja, ik zoek zelf ook nog wel even...)quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn mensen bezig om de ontwikkelinig over te nemen van HT-Ratings.
Redeker gestopt?? hahahaha eindelijk van die gast verlostquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet.. Ik mag graag even op de HT-forums kijken, maar dat had ik gemist.. Enig idee op welke termijn daar meer over bekend wordt? (ja, ik zoek zelf ook nog wel even...)
Zou mooi zijn wanneer men toch een soort 'doorstart' maakt nu Redeker is gestopt
Nico ik ga de 29e verhuizen. Ik heb dan nog geen internet. Als jij me nou uitdaagt doe ik mn best om m op tijd te accepteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Zodra het kan ben je welkom op mijn sportpark(je)..
Gestopt met het maken/bijhouden van HT Ratings, ik neem aan dat hij z'n team nog wel aanhoudt, maar dat zul je zelf even uit moeten zoeken..quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redeker gestopt?? hahahaha eindelijk van die gast verlost
Helaas ik hoop dat ie met alles is gestopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gestopt met het maken/bijhouden van HT Ratings, ik neem aan dat hij z'n team nog wel aanhoudt, maar dat zul je zelf even uit moeten zoeken..
Jah komt uit de tijd dat Superweber ging voor t bondcoachschap. Helaas niet gelukt maar t ging r toen smerig aan toe.quote:Je hebt 'ervaring' met hem?
Jammer dat ie niet meer langs komt.quote:Alias: Kingstown
Bondscoach van:U-20 Nederland
quote:1. Kingstown 425 stemmen
2. -Ryo- 278 stemmen
3. Mod-MdW 181 stemmen
4. NU-sjors 124 stemmen
5. replay 106 stemmen
6. Iwelumo 103 stemmen
7. Florre 86 stemmen
8. PolCaf-Bokmans 71 stemmen
9. -Bruin- 50 stemmen
10. Michalaki 45 stemmen
Dan moet je lid zijn van HAG. Die zijn nu in beraad met Redeker. Die wil het alleen uit handen geven als er serieus heen gekeken gaat worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet.. Ik mag graag even op de HT-forums kijken, maar dat had ik gemist.. Enig idee op welke termijn daar meer over bekend wordt? (ja, ik zoek zelf ook nog wel even...)
Zou mooi zijn wanneer men toch een soort 'doorstart' maakt nu Redeker is gestopt
Hij is volledig gestopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gestopt met het maken/bijhouden van HT Ratings, ik neem aan dat hij z'n team nog wel aanhoudt, maar dat zul je zelf even uit moeten zoeken..
Je hebt 'ervaring' met hem?
Zn team bestaat nog maar hij is voor t laatst online geweest op 28-02 Das al weer een maandje geledenquote:
Grumpey, wat heb je voor waailap gekocht?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:16 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
En geen teamspirit-hit gehad
Ah, ok.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef -J-D- het volgende:
M'n reserve-keep
Fuck dat ik daar niet aan gedacht heb en t geld niet voor hadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef Grumpey het volgende:
Jippie Erwin, welkom
Die gaat over 3 seizoenen rechtstreeks de hall of fame in....dan heb ik toch mooi een JD-speler in mijn hall of fame
geen idee nog.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok.
Wat betreft dat geen TS hit: Je hebt geen team meer, dus da's gewoon logisch..
Over een half jaar een nieuw team beginnen of laat je deze nog wel afzakken?
Ik heb nog een paar prutsers, waar ik geen bod op kreegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fuck dat ik daar niet aan gedacht heb en t geld niet voor had![]()
Geniaal!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef Grumpey het volgende:
Jippie Erwin, welkom
Die gaat over 3 seizoenen rechtstreeks de hall of fame in....dan heb ik toch mooi een JD-speler in mijn hall of fame
quote:Ömer Birben
TSI=35 940, 22 jaar en 71 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap rampzalig.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos
quote:Fabien Drouart
TSI=6 150, 21 jaar en 43 dagen, rampzalig in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap slecht.
Spelmaken: briljant Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos
Redelijk tevreden mee. Misschien gaat nummer 2 op de TL, want hij speelt meestal op de vleugel. Vind het een beetje zonde om zo'n speler halve training te gevenquote:Yannick Dunn
TSI=4 430, 18 jaar en 53 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht. [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatten: waardeloos
Misschien is-ie ietsjes overprijsd, maar hij is snel en is op mijn verjaardag jarig.quote:Reint Potthoff (151913356)
21 years and 23 days, inadequate form, healthy
A controversial person who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Speciality: Quick
Next birthday: 25-06-2008
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 350
Wage: 2 132 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: poor Defending: poor
Scoring: outstanding Set Pieces: weak
Ik had er maar eentje.. Een jeugdspeler van redelijk verdedigen naar goed verdedigen.. Ik had em uit mn jeugd gehaald omdat ik een verdediger nodig had (wegens geld te kort) Ik wilde em eigenlijk verpatsen, maar nu laat ik em maar lekker zitten voorlopig..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:25 schreef twisteddlogic het volgende:
3 poppers
[..]
[..]
[..]
Redelijk tevreden mee. Misschien gaat nummer 2 op de TL, want hij speelt meestal op de vleugel. Vind het een beetje zonde om zo'n speler halve training te geven
Al tijden uit vorm, 6* in zwak vorm, ik schat 7.5* in goede vorm. TV: 3.5-4 mlnquote:Eef Visch
TSI = 70 060 , 26 years and 62 days, weak form
Has inadequate experience and redelijk leadership abilities
Stamina: uitstekend Keeper: disastrous
Playmaking: reusachtig Passing: uitstekend
Winger: redelijk Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: goed
8* in goed vorm, bijna mythisch PM. TV: 4 mln.quote:Freek-Jan Ehrens
TSI = 121 110 , 25 years and 72 days, solid form
Has weak experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: buitenaards Passing: redelijk
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set pieces: inadequate
7* in goed vorm; TV: 3 mlnquote:Miikka Teronen
TSI = 48 730 , 22 years and 7 days, passable form
Has poor experience and inadequate leadership abilities
Playmaking: bovennatuurlijk Passing: redelijk
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: wretched Set pieces: poor
De vetgedrukte gedeelten zijn voor degenen die geen Engels sprekenquote:Tom Haug
TSI = 16 420 , 19 years and 99 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Krachtig]
Stamina: goed Keeper: disastrous
Playmaking: wonderbaarlijk Passing: zwak
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
Kijk, nu snap ik je post pas. Vetgedrukt in het Nederlandsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:34 schreef ScudRaket het volgende:
Aangezien ik in het vorige topic weinig geen inhoudelijk feedback kreeg op mijn vraag probeer ik het opnieuw:
Ik zie dat mijn 19 jarige trainee op stoom gaat komen wat betreft het eerste. 5.5* in goed vorm betekent dat zodra hij wereldklasse wordt over een weekje of 6 hij een basisplaats kan bemachtigen. Dan wordt het echter de vraag wie hij eruit zal gooien, of beter welke basisspeler ik zal moeten verkopen...
[..]
Al tijden uit vorm, 6* in zwak vorm, ik schat 7.5* in goede vorm. TV: 3.5-4 mln
[..]
8* in goed vorm, bijna mythisch PM. TV: 4 mln.
[..]
7* in goed vorm; TV: 3 mln
Of moet ik nog ff geduld met hem hebben?
[..]
De vetgedrukte gedeelten zijn voor degenen die geen Engels spreken
Vond het wat ver gaan om ook de karakteristieken in het Nederlands om te zettenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:54 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kijk, nu snap ik je post pas. Vetgedrukt in het Nederlands!
Anyways, ik zou persoonlijk nog even geduld hebben tot hij bovennatuurlijk is, en dan die gast van 25 op de TL zetten....
Dat was precies wat ik dacht ja. Maar als je je trainee promoveert naar je A-team, ga je er ook wel wat levels passen op achteruit....zonde.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vond het wat ver gaan om ook de karakteristieken in het Nederlands om te zetten
Ik denk ook dat Ehrens op een gegeven moment te veel loon gaat vragen
Nu gaat het nog wel met 54k, maar over 1.5 seizoen denk ik dat hij wel rond de 100k zit
Daarom zit ik ook zo te twijfelen. Maar zijn multiskill is wel verrekte handigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:07 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht ja. Maar als je je trainee promoveert naar je A-team, ga je er ook wel wat levels passen op achteruit....zonde.
Wat je ook zou kunnen overwegen, is je oudste mid op de TL zetten. Vroeger of later zal zijn conditie gaan dalen, en is hij een stuk minden effectief. En dan levert hij ook minder op..
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:34 schreef ScudRaket het volgende:
De vetgedrukte gedeelten zijn voor degenen die geen Engels spreken
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:07 schreef Yurzinho het volgende:
Wat je ook zou kunnen overwegen, is je oudste mid op de TL zetten. Vroeger of later zal zijn conditie gaan dalen, en is hij een stuk minden effectief. En dan levert hij ook minder op..
Dan geef je jezelf toch eigenlijk al antwoord.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:21 schreef ScudRaket het volgende:
Overigens neem ik wel een aantal weken per seizoen in beslag om passen te trainen. Dat is voor de trainees altijd goed.
Klopt toen ik hier net kwam kreeg ik op mn "klote" dat ik ze los poste dus vandaar een beetje knippen en plakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:31 schreef Yurzinho het volgende:
Outpost, King of Multi-Quotes-in-a-post
Leuke naam had iequote:Wan Rohaimi bin Mohd Nor
TSI=140, 19 jaar en 104 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatten: slecht
Niemand meer op de TL staan??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leuke naam had ie
Heb ik maar ff gekocht.
hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:53 schreef problematiQue het volgende:
....
Dat was het, kwam even hallo zeggen
Suc6!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga ff offline ivm een verhuizing.Ben zsm weer online.
adios
Verkocht voor 800k.quote:Tjeerd Arentze (196753876) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 0 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is calm and honest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Next birthday: 16-07-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 130
Wage: 452 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: weak
Winger: excellent Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: disastrous
Misschien wel een talentje, even kijken wat het wordt.quote:Hoor eens, Diederick Kromhout is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt. Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Gaat op de TL trouwens..quote:Manus van Andel (197153884) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 104 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
PsicoTSI Tool Terminus Edition
Passen[Vorm=Hoog]=7.43
Passen[Vorm=Gemiddeld]=7.52
Passen[Vorm=Laag]=7.62
Passen[Loon]=7.84
Deze speler zit dichtbij zijn volgende niveau of
zijn nevenvaardigheden en/of vorm zitten in een zeer hoog subniveau.
Op 18-01 speelde hij zijn laatste wedstrijd en toen haalde hij 5 sterren als vleugelspeler.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Nol Pos is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman klasse. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
En ik ga maar weer eens keepen trainenquote:Nol Pos (197156411) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 75 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 06-05-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 373 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Wie wil btw m'n jeugdteam uitdagen?quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Rein Jansen.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Jong Dynamo Delft (398342)
Ik mag weer vanaf morgen, JeugdVoetbal diepFries (748936) Tijd/plaats maakt me niet uit. Liefst vroeg in de week.. Ik accepteer wel..quote:Wie wil btw m'n jeugdteam uitdagen?
quote:
Jong Dynamo Delft (398342)
19jr98dgn, uitstekend PM, matig passen, vleugelspel en [onvoorspelbaar]. Ik gokte erop dat 'ie vrijdag zou poppen, dus voor 700k op transferlijst gezet (transfervergelijking gaf 320k aanquote:30-03-2008 SC diepFries Bjeffs Spurs 700 000 ¤ 3 050
21-01-2008 HSV Hallytown SC diepFries 254 000 ¤ 1 910
Ik heb het nogquote:Op zondag 30 maart 2008 21:11 schreef One_conundrum het volgende:
FUCKING STIL HIER
JD, heb je al besloten wat je gaat doen met al dat geld? Of is het al weg
en 0 - 2 verloren..quote:Wurdsje FC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd Wedstrijd van het seizoen
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging formidabel (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval formidabel (zeer hoog)
HatStats 210
Verdediging 92
Middenveld 54
Aanval 64
LoddarStats 15.88
The Curacao Marlins
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging formidabel (laag)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (heel laag)
HatStats 202
Verdediging 92
Middenveld 57
Aanval 53
LoddarStats 13.77
Gelijkspel was meer op z'n plaats geweest idd.quote:
ja een 0-0 of misschien een kleine 1-0 voor wurdsje via de vleugel..quote:Op zondag 30 maart 2008 22:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gelijkspel was meer op z'n plaats geweest idd.
Hij:quote:Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval matig (laag)
HatStats 168
Verdediging 68
Middenveld 42
Aanval 58
Heeft hij gewonnen vanwege zijn middenveld?quote:Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 169
Verdediging 69
Middenveld 57
Aanval 43
Yup. Gotta love the midfield!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
3-0 verloren:
Ik:
[..]
Hij:
[..]
Heeft hij gewonnen vanwege zijn middenveld?
quote:Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval uitmuntend (heel laag)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 187
Defence 51
Midfield 69
Attack 67
Binnenkort lekker over op een andere training. Nu heb ik eerst tijden verdedigen getrained, daarna positiespel en nu aanval. Nu wil ik overgaan op vleugeltrainen.quote:Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (heel laag)
Rechteraanval uitstekend (hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 154
Defence 35
Midfield 54
Attack 65
Waren dus alleen maar gelijspelen bij jou in de competitie deze speelronde?quote:Op maandag 31 maart 2008 07:34 schreef Yurzinho het volgende:
2-2 genaaid
Maar gelukkig hebben de nummer 1, 2 en 4 ook gelijk gespeeld, dus ik sta nog steeds 3de.
Dan had ik nu eerste gestaanquote:Op zondag 30 maart 2008 22:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja een 0-0 of misschien een kleine 1-0 voor wurdsje via de vleugel..
Waarom speel jij trouwens je competitie op dinsdag? Ook lekker handig/overzichtelijk...quote:Op zondag 30 maart 2008 14:42 schreef DeHovenier het volgende:
Wie wil btw m'n jeugdteam uitdagen?
[..]
Mocht iemand anders een friendly op dinsdag of op woensdag willen:quote:Jong Dynamo Delft It Ûnthjit 02-04-2008 22:00 Normaal
3 gelijkspelen van de vier...quote:Op maandag 31 maart 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Waren dus alleen maar gelijspelen bij jou in de competitie deze speelronde?
Als ik je uit wil dagen, krijg ik te zien dat dat pas vanaf 1 april kan...misschien kun je mij proberen uit te dagen?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarom speel jij trouwens je competitie op dinsdag? Ook lekker handig/overzichtelijk...
[..]
Mocht iemand anders een friendly op dinsdag of op woensdag willen:
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Geen voorkeur voor tijdstip of plaats (uit/thuis)
Lukt niet.. Kennelijk kun jij pas vanaf 1 april weer een friendly regelen, typisch...quote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Als ik je uit wil dagen, krijg ik te zien dat dat pas vanaf 1 april kan...misschien kun je mij proberen uit te dagen?
Ik heb het idee dat jij pas vanaf 1 april een friendly kunt regelen.. Ik kan je namelijk ook pas 1 april uitdagen..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lukt niet.. Kennelijk kun jij pas vanaf 1 april weer een friendly regelen, typisch...
En ik kan zelf wél vanaf nu uitdagen....mooie bugquote:Op maandag 31 maart 2008 10:57 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij pas vanaf 1 april een friendly kunt regelen.. Ik kan je namelijk ook pas 1 april uitdagen..
Nope die ook pas vanaf 1 april.. Maar de nr1 uit onze jeugdcompetitie wel.. heel typisch..quote:Op maandag 31 maart 2008 11:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat is typisch gezien ik nu dus wel mensen uit kan dagen, zo staat er een uitdaging bij Jong Dynamo Delft en zie ik ook bij jou de datum 01-04-2008 staan. Kun je wel anderen uitdagen dan? Bijvoorbeeld YMFC (Yurzinho)?
You have been challlengedquote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarom speel jij trouwens je competitie op dinsdag? Ook lekker handig/overzichtelijk...
[..]
Mocht iemand anders een friendly op dinsdag of op woensdag willen:
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Geen voorkeur voor tijdstip of plaats (uit/thuis)
quote:
quote:02-04-2008 20:45 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Kleintje Pils - JeugdVoetbal diepFries
Ik heb gisteren een Duitser gestrikt voor woensdagquote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Yurzinho het volgende:
Ja, nouja...
Ik ben dus ook uit te dagen. En lukt dat niet vandaag, dan lukt dat misschien wel morgen
Dus als iemand weer beschikbaar is....
Pick me!
Ik ben beschikbaar, wat is je teamnaam?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Yurzinho het volgende:
Ja, nouja...
Ik ben dus ook uit te dagen. En lukt dat niet vandaag, dan lukt dat misschien wel morgen
Dus als iemand weer beschikbaar is....
Pick me!
gestrikt? Opknopen moet je ze!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Duitser gestrikt voor woensdag
YMFC College (5810)quote:Op maandag 31 maart 2008 15:54 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar, wat is je teamnaam?
Uitgedaagdquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:09 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb ineens 3 uitdagingen staan
Maar heb je gevonden en geaccepteerd!
De wedstrijd staat gepland voor komende donderdag.. je moet em alleen nog even accepterenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Wie daagt mij uit: Jong Dynamo Delft (398342)
Thanxquote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
De wedstrijd staat gepland voor komende donderdag.. je moet em alleen nog even accepteren
Eerste YA-pull die misschien nog wat gaat opbrengen ook, zoals, misschien wel 1000 euro!quote:Jo Kuil (197287209)
18 years and 104 days, passable form, healthy
A popular guy who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
Dit is em bij de 'grote' jongens..quote:Lenny Emmering: Hij lijkt wel een Boeddha, zo kalm en vreedzaam als hij is.
Lekker vreedzaam dusquote:Lenny Emmering (197286153)
17 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Is een bekende bug, alles wat in de YA gezegd wordt over het karakter komt er als het tegenovergestelde uit.quote:Op dinsdag 1 april 2008 09:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dit is em bij de 'grote' jongens..
[..]
Lekker vreedzaam dus
Is voor het eerst dat ik het hoor; goed om te weten.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Is een bekende bug, alles wat in de YA gezegd wordt over het karakter komt er als het tegenovergestelde uit.
quote:Bart van Schagen (19319292)
18 years and 110 days
Bijna 19...quote:24-03-2008 21:40
Bart van Schagen is not going to respond to Defending training any more.
quote:Yip Nieuwenhuis (24139825)
17 years and 0 days
Net 17 dus, kan veel geld opleveren.quote:31-03-2008 21:40
Now I am positive that Yip Nieuwenhuis can't learn more in the youth academy when it comes to Defending
quote:Ard Nummerdor (28337076)
16 years and 3 days
Kan ik hem nu al promoveren?quote:31-03-2008 21:40
I don't think we can teach Ard Nummerdor that much more overall in the Youth Academy, boss.
Ehh... Nee, dan wordt-ie automagisch op straat gezet. Dus als het nu niet kan, is het te laat volgens mij.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:58 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn YO defensie:
[..]
[..]
Bijna 19...
[..]
[..]
Net 17 dus, kan veel geld opleveren.
[..]
[..]
Kan ik hem nu al promoveren?
Afijn kan ik die 19 jarige nog ff laten wachten mbt promoveren?
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
en daar dacht je aan in dezelfde minuut.. vlot hoor
Het is alleen zo dat ze vanaf de 19 jaar geen wedstrijd meer kunnen spelen voor het jeugdteam, ze worden tegenwoordig niet meer direct op straat gezet.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ehh... Nee, dan wordt-ie automagisch op straat gezet. Dus als het nu niet kan, is het te laat volgens mij..
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:45 schreef Lennox het volgende:
Nog een paar weken, dan is mijn team ook failliet
quote:Op woensdag 2 april 2008 17:45 schreef Lennox het volgende:
Van Hattrick of je icon?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:45 schreef Lennox het volgende:
quote:
Volgens mij niet.. aangezien niemand de organisatie op zich wil/kan nemen..quote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Komt er nog een FokCup dit seizoen eigenlijk
Heb je zulke dure spelers dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:45 schreef Lennox het volgende:
Ik had verwacht het wel redelijk te kunnen bekostigen. Stadion van 50k en loonbelasting van 235k per week, met bijna alleen maar NL'ers. Stadion is echter steeds maar voor helft gevuld, dus het gaat gewoon kut met financien. Ook al 2 thuiswedstrijden achter elkaar gespeeld en nog steeds in de -quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef -J-D- het volgende:
姚 (Yao) 衡棕 (Hengzong) (185032945)
M'n nieuwe speler.
Hij kan overigens niets.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef -J-D- het volgende:
姚 (Yao) 衡棕 (Hengzong) (185032945)
M'n nieuwe speler.
Hij kan overigens niets.
[Snel], redelijk scoren, goed verdedigen, matig passen, zwak vleugelspel en zwak PM.. Leuke opvulling voor m'n B-team en als stand-in t/m VIIIquote:许 (Xu) 楠霖 (Nanlin) (177599189)
Ja hierquote:Op donderdag 3 april 2008 20:35 schreef nicomart het volgende:
Iemand nog een friendly volgende week?
Dynamo Delftquote:
Geaccepteerd!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dynamo Delft
Aftrap: 09-04-2008 om 17:10
Speelterrein: Nino Wannet Stadion, bekerregels. Intrekken!
TSI: 1890 (+2640/-750)quote:Sadurní Carmona [playerid=190669973]
17 jaar en 76 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 10-05-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 444 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Altino Sequeira [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 36 620, 21 jaar en 108 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Zo te zien is er geen fokcup dit seizoenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben ik weer eens
ook uit de beker met 265 hatstats tegen 236, maar aanval van m toch wat te gortig... waar is het fokcup topic??
grump, wanneer zijn we welkom in A'dam?
Als jij stopt heeft een fokcup voor mij ook geen zin meer................quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zo te zien is er geen fokcup dit seizoen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zo te zien is er geen fokcup dit seizoen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:35 schreef -J-D- het volgende:
nicomart
VK: Vind het allemaal best. Moet je ook m'n saldo hebben?
Zo te zien heb je in V wel wat te zoeken. Alleen die magisch IM is er te duur.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:29 schreef FortunaHome het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens hier. Zit al geruime tijd in de VI. Soms vrijwillig.
Denken jullie dat ik klaar ben voor een V of nog een jaartje lekker in de VI blijven?
Ook triest dat ik lekker ver in de beker kom maar alleen maar met bagger weer... lever nog bijna geen drol op dus
Team: FC Breudje
TeamID: 209913
is me ook opgevallen... zal de nieuwe engine zijn? daar de meeste geen vleugelspel/positiespel hebben?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:00 schreef ScudRaket het volgende:
Is er iemand opgevallen dat de defs individueel minder presteren dan vorig seizoen? Heeft dat te maken met de veranderingen van het seizoen of is het een bug?
quote:RKDEO - Insane ones : 1- 7
Kud,. ben vergeten om m'n jeugdfriendly in te stellen en die was 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Beter laat dan nooit. Maar wat ben ik af geslacht zeg!!
[..]
![]()
Owja ik ben er soms weer. heb nl nog heeeel veeeel te doen voor ik echt gesetteld ben![]()
Wel lekker zo een appartementje voor je zelf!![]()
Tja dan heb je r tenminste 1 gehad. Ik was uitgedaagd door Nico maar die had kennelijk geen geduld. En nu ben ik dus nog op zoek naar iemand die een jeugd friendly wil spelen. Ik begrijp dat ik daar niet voor bij jou moet zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kud,. ben vergeten om m'n jeugdfriendly in te stellen en die was 2 dagen geleden![]()
HAHAHAHAHA beter die gele kaarten vorige week. Ik zie net dat ik tegen een bot team moet morgen. Wat een perfecte timing zeg!quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een tiefus wedstrijd vorige week zondag trouwens :
2 spelers een gele kaart. Waar door ze nu allebij geschorst zijn.
En 1 blesure van een andere speler. Zo heb ik morgern dus 3 A spelers minder!!![]()
Owja en ik had 4-2 verloren.![]()
![]()
Je mood verandert sneller dan die van een emoquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA beter die gele kaarten vorige week. Ik zie net dat ik tegen een bot team moet morgen. Wat een perfecte timing zeg!![]()
![]()
![]()
10x liever hun nu die spelers missen dan volgende week!
Ja gek he! Zou jij t leuk vinden om 3 A spelers te moeten missen? Bij mij valt t gelukkig in een wedstrijd tegen een bot team zag ik later. Moet ik die vorige post dan weer verwijderen? Neu joh ik heb de afgelopen dagen veel te weinig gepost. Want die topics gaan veel te langzaam.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je mood verandert sneller dan die van een emo
Ik constateer alleen maarquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gek he! Zou jij t leuk vinden om 3 A spelers te moeten missen? Bij mij valt t gelukkig in een wedstrijd tegen een bot team zag ik later. Moet ik die vorige post dan weer verwijderen? Neu joh ik heb de afgelopen dagen veel te weinig gepost. Want die topics gaan veel te langzaam.
tis dat je dit nu post.. anders had ik al niet eens meer geweten dat er een jeugdwedstrijd was gespeeld..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kud,. ben vergeten om m'n jeugdfriendly in te stellen en die was 2 dagen geleden![]()
Gat in de markt!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:37 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, ik zoek een site waar je je HT-team te koop kan aanbieden.
Voor alle spellen is er zo'n site, maar niet voor Hattrick
Zet een advertentie, dan is het binnen een kwartier geregeld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dan heb je r tenminste 1 gehad. Ik was uitgedaagd door Nico maar die had kennelijk geen geduld. En nu ben ik dus nog op zoek naar iemand die een jeugd friendly wil spelen. Ik begrijp dat ik daar niet voor bij jou moet zijn.
Als keeper haalde hij 7,5 ster, daarna heb ik hem als verdediger gezet en daar haalt ie nu 2 sterrenquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Mel Niëns is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Vleugelspel. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Die ga ik mooi doortrainenquote:Mel Niëns (197786859) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 27-07-2008
Total Skill Index (TSI): 3 720
Loon: 2 609 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Erg fijne spelerquote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga m'n trainee pullen:
[..]
Als keeper haalde hij 7,5 ster, daarna heb ik hem als verdediger gezet en daar haalt ie nu 2 sterren
Tadaaah:
[..]
Die ga ik mooi doortrainen
quote:Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Luud Bommel.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
das een leuk keepertje!quote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga m'n trainee pullen:
[..]
Als keeper haalde hij 7,5 ster, daarna heb ik hem als verdediger gezet en daar haalt ie nu 2 sterren
Tadaaah:
[..]
Die ga ik mooi doortrainen
Mijn 1e scout (in diepFries zn regio) had r 1 van 15 jaar en als hij de kans kreeg kon hij redelijk worden in positiespel. Maar daar heb ik niks aan dus geweigerd. Hebben de andere 2 helemaal bagger max waardeloos met verdedigenquote:
Hoppa!quote:Elroy Uneken (197814743) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 3 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Next birthday: 24-07-2008
Total Skill Index (TSI): 1 370
Wage: 414 ¤/week
Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: weak
juist ja, hoeveel gaat ie opbrengen denk je?quote:
Mijn fans snappen t ook niet :quote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mijn fans ga ik vanavond verliezen, maar die gast haalt 136 Hatstats ofzo, speelt geen friendly's en hij staat 7e
Tegen een bot team.quote:06-04-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - The Jelliebee`s we zijn aan elkaar gewaagd
quote:Op zondag 6 april 2008 18:26 schreef -J-D- het volgende:
Mijn verdediging van vanavond:
姚 (Yao) 衡棕 (Hengzong)
管 (Guan) 晓番 (Xiaofan)
柴 (Chai) 鑫廷 (Xinting)
samen 300 tsi
Vietnamezen zijn het!quote:Op zondag 6 april 2008 19:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ga je een team vol chinezen maken?
Maar ik sta gewoon weer mer 3-1 voor met PIC.. Die supporteers van mij snappen er toch weinig van..quote:insane ones - SC Hardinxveld Er zit misschien een overwinning in.
quote:FC kanaalstampers - insane ones We zijn elkaar waard. 0 – 7 sturen je liefdesgedichten 19 046
insane ones - Spechtenkamp Er zit misschien een overwinning in. 5 – 0 sturen je liefdesgedichten 40 000
quote:Op zondag 6 april 2008 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn fans snappen t ook niet :
[..]
Tegen een bot team.
quote:De ruststand was 4-0.RKDEO had met 63 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn fans snappen t ook niet :
[..]
Tegen een bot team.
Aan elkaar gewaagd jahoor.quote:De eindstand was 6-0.
quote:27-04-2008 20:00 (Competitie) The Jelliebee`s - FC RKDEO we gaan wellicht verliezen
Ik zou er niet op rekenen. Google even op advanced injury calculator, die geeft je het beste antwoord.quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
2-4 winst. harde wedstrijd, maar gelukkig slecht +2 voor een speler. gedeeld eerste met 13 punten
edit: nu komt de dubbele ontmoeting met de medekoploper, en die kan ik hebben.
Iemand van 32 met +1 gekregen vandaag, is die volgende week zondag fit?
ook al? Gaat lekker zo met die FOK! hattrickers..quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Egamer het volgende:
Zeg jongens. Net als JD ben ik ook gestopt met Hattrick.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Egamer het volgende:
geen idee, ik zelf had gister welgeteld 1 counterkans.. (die overigens ook meteen benut werd)quote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
Ik zeg zonde. Je had nog een heel HT-leven voor je...
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met de countertactiek is gebeurd? Ik krijg nauwelijks meer counterkansen. Of worden ze niet meer allemaal genoemd in het wedstrijdverslag?
Gelukkig heb ik veel koppers en een SP-hoer(0-1 gewonnen vanavond
)
Ik heb er gisteren 3 om mijn oren gekregen dus ze zijn er nog wel degelijkquote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met de countertactiek is gebeurd? Ik krijg nauwelijks meer counterkansen. Of worden ze niet meer allemaal genoemd in het wedstrijdverslag?
)
Ik zeg t zo vaak. COUNTERHUFTERS RULE!!!quote:Op zondag 6 april 2008 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme, ik verlies met 2-3 door een stel kutcounters... ik haal 162 hatstats en hij 112![]()
![]()
nou idd gister avond maakte Yurzinho bekent een JD sindroom te hebben en had meteen 6 spelers in de uitverkoop gedaan.quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ook al? Gaat lekker zo met die FOK! hattrickers..
Ik heb gisteren geen counter gespeeld. (moest tegen een bot) Volgens mij werkt t allemaal nog als voorheen. Misschien gaf je tegenstander je de kans niet om te counteren???quote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
)
Ik ook....quote:
quote:Gastone Scimeca [playerid=188406602]
17 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 13-04-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 4 840
Loon: 708 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Jammer dat ie controversieel isquote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb trouwens nog een deftrainee te koop: (197935773)
17, jr en 6 dagen; Redelijk def, passen en leiderschap
no problemquote:Op maandag 7 april 2008 17:33 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geen probleem
Ik heb overigens ook 6 spelers te koop
Gegroet, Vulliequote:
Ben ik gestopt dan?quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Egamer het volgende:
Ik:quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging zwak (hoog)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 135
Verdediging 35
Middenveld 51
Aanval 49
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval goed (heel laag)
HatStats 162
Verdediging 66
Middenveld 36
Aanval 60
Heb je overboden!! Lekker puh!quote:Op maandag 7 april 2008 17:33 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geen probleem
Ik heb overigens ook 6 spelers te koop
nette jeugdspelerquote:Reinaart Heistek (197937516) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 14 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Volgende verjaardag: 14-07-2008
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 474 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
counterquote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
)
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!quote:
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?quote:Op maandag 7 april 2008 18:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!
Dat maakt niet meer uit. Een speler traint alleen nog maar de minuten bij de club waar hij op het moment van de TU deel van uitmaaktquote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?
Dat kan ik doen, training krijgt hij alleen niet. Alleen klaverjas PM trainingquote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?
Wat krijg ik voor mn uitmuntende met goed passen dan?quote:Geld voor voormalige spelers
07-04-2008
Je team heeft 44 880 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Gabriel Moreira (150233852) onlangs is verkocht voor 1 122 000 ¤.
Staat ie al te koop?quote:Op maandag 7 april 2008 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
De tering deze gast was formi in verdedigen en goed in passen.
[..]
Wat krijg ik voor mn uitmuntende met goed passen dan?
Nee ik weet niet of ik m weg moet doen. Maar ik her r 2 van.quote:
die ga ik even in de gaten houdenquote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb trouwens nog een deftrainee te koop: (197935773)
17, jr en 6 dagen; Redelijk def, passen en leiderschap
Zo lang ie niet te koop staat, krijg je er natuurlijk nix voorquote:Op maandag 7 april 2008 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik m weg moet doen. Maar ik her r 2 van.1 van 21 jaar en 1 van 20. Hoezo interesse?
Ook al dan wordt dit dus waar :quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 18:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!
Mijn coach is ook net gedaald in leiderschap. Nu is ie rampzalig, 1 voordeel : ik weet dat ie niet verder meer zal dalenquote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rompompom het volgende:
M'n coach weer in leiderschap gedaald; nu is-ie matig.. Hopelijk na komende zondag voldoende centen om 'm te vervangen. Heb een formi/goed verdediger van 28, die kan prima de overstap maken.
Iemand die even notuleert:quote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
counter
altijd gespeeld tot dit seizoen, maar ik was het zat na al die nederlagen, terwijl ik een perfect counterteam had staan.
nu speel ik lekker op middenveld en dat bevalt wel
ik train nog wel verdedigers trouwens, omdat die ratings toch geen drol uitmaken, maakt een verkoop van een trainee ook niets uit
Genotuleerd!! Counterhufters rule!!quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Iemand die even notuleert:
"Als de dag komt dat Holloway Wanderers overstag gaat voor het middenveld gedomineerde Hattrick, waarschuw me dan even, dan hang ik de digitale voetbalschoenen aan de digitale wilgen"
Welnee. De goeisten staan bovenaan, daar doe je niks meer aan!quote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Genotuleerd!! Counterhufters rule!!
Ook al zal ik erg veel moeite hebben me te handhaven. Maar dat kan in 3 wedstrijden weer heel anders zijn.
[ afbeelding ]
Zo iets heb ik nog nooit gezien. Ik kan (als je de hoeveelheid punten bekijkt) ook nog kampioen worden.
Idd counteren rulezzz...quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Iemand die even notuleert:
"Als de dag komt dat Holloway Wanderers overstag gaat voor het middenveld gedomineerde Hattrick, waarschuw me dan even, dan hang ik de digitale voetbalschoenen aan de digitale wilgen"
quote:Hilbrand Deelstra [playerid=198020792]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Volgende verjaardag: 29-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 613 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
zeer zeker.. maar kan em volgens mij niet betalen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Jeugdspeler gepulld:
[..]
Iemand interesse?
De transfervergelijking zegt mij dus absoluut niks. Iemand een idee over de waarde van deze speler?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zeer zeker.. maar kan em volgens mij niet betalen..
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zeer zeker.. maar kan em volgens mij niet betalen..
Ik denk zo 1 tot 1,5 milquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
De transfervergelijking zegt mij dus absoluut niks. Iemand een idee over de waarde van deze speler?
Klopt, maar m'n trainer meldde dat hij daar niet verder op getraind kon worden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
Weinig passen
* ScudRaket doet een poging niet jaloers te geraken
Geeft ook niet want volgens de nieuwe regels stijgt iemand met een lage stat sneller en hij is 17 dus ook zn leeftijd helpt mee. Nou dan moet ie in mijn ogen redelijk snel op bv redelijk oid zitten. All1 moet degene die m koopt dan wel passen trainen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Klopt, maar m'n trainer meldde dat hij daar niet verder op getraind kon worden..
quote:Elroy Uneken (197814743) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 5 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Next birthday: 24-07-2008
Total Skill Index (TSI): 1 370
Wage: 414 ¤/week
Playmaking: wretched Passing: solid GOED
Winger: inadequate MATIG Defending: passable REDELIJK
Scoring: poor Set Pieces: weak
Das jammerquote:
gewoon doen man, ik heb em toch pas voor volgende week nodigquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das jammerYankeeOne is r al op aan t bieden. En ik ga niet serieus op spelers bieden die een andere Foker wil hebben.
is dat een soort van gentlemens agreement?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das jammerYankeeOne is r al op aan t bieden. En ik ga niet serieus op spelers bieden die een andere Foker wil hebben.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
hoi, ik heb me net aangemeld bij hattrick!
moet nog een week wachten ofzo voor mijn team. Iemand nog handige tips?
Ow mijn teamnaam wordt lucky bullballs
Hey welkomquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
Je mag mijn team kopenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Jeugdspeler gepulld:
[..]
Iemand interesse?
De teamnaam is iig goed!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
SDquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
hehe.. ik vond m wel geinig eigenlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:26 schreef Ruudt het volgende:
Yes, it's Al to the cides!
Deze was bij gebrek aan beter, ben toevallig met een nieuwe bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |