Erg fijne spelerquote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga m'n trainee pullen:
[..]
Als keeper haalde hij 7,5 ster, daarna heb ik hem als verdediger gezet en daar haalt ie nu 2 sterren
Tadaaah:
[..]
Die ga ik mooi doortrainen
quote:Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Luud Bommel.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment redelijk volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
das een leuk keepertje!quote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga m'n trainee pullen:
[..]
Als keeper haalde hij 7,5 ster, daarna heb ik hem als verdediger gezet en daar haalt ie nu 2 sterren
Tadaaah:
[..]
Die ga ik mooi doortrainen
Mijn 1e scout (in diepFries zn regio) had r 1 van 15 jaar en als hij de kans kreeg kon hij redelijk worden in positiespel. Maar daar heb ik niks aan dus geweigerd. Hebben de andere 2 helemaal bagger max waardeloos met verdedigenquote:
Hoppa!quote:Elroy Uneken (197814743) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 3 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Next birthday: 24-07-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 370
Wage: 414 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: solid
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: poor Set Pieces: weak
juist ja, hoeveel gaat ie opbrengen denk je?quote:
Mijn fans snappen t ook niet :quote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef DeHovenier het volgende:
Volgens mijn fans ga ik vanavond verliezen, maar die gast haalt 136 Hatstats ofzo, speelt geen friendly's en hij staat 7e
Tegen een bot team.quote:06-04-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - The Jelliebee`s we zijn aan elkaar gewaagd
quote:Op zondag 6 april 2008 18:26 schreef -J-D- het volgende:
Mijn verdediging van vanavond:
姚 (Yao) 衡棕 (Hengzong)
管 (Guan) 晓番 (Xiaofan)
柴 (Chai) 鑫廷 (Xinting)
samen 300 tsi
Vietnamezen zijn het!quote:Op zondag 6 april 2008 19:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ga je een team vol chinezen maken?
Maar ik sta gewoon weer mer 3-1 voor met PIC.. Die supporteers van mij snappen er toch weinig van..quote:insane ones - SC Hardinxveld Er zit misschien een overwinning in.
quote:FC kanaalstampers - insane ones We zijn elkaar waard. 0 – 7 sturen je liefdesgedichten 19 046
insane ones - Spechtenkamp Er zit misschien een overwinning in. 5 – 0 sturen je liefdesgedichten 40 000
quote:Op zondag 6 april 2008 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn fans snappen t ook niet :
[..]
Tegen een bot team.
quote:De ruststand was 4-0.RKDEO had met 63 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn fans snappen t ook niet :
[..]
Tegen een bot team.
Aan elkaar gewaagd jahoor.quote:De eindstand was 6-0.
quote:27-04-2008 20:00 (Competitie) The Jelliebee`s - FC RKDEO we gaan wellicht verliezen
Ik zou er niet op rekenen. Google even op advanced injury calculator, die geeft je het beste antwoord.quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef One_conundrum het volgende:
2-4 winst. harde wedstrijd, maar gelukkig slecht +2 voor een speler. gedeeld eerste met 13 punten
edit: nu komt de dubbele ontmoeting met de medekoploper, en die kan ik hebben.
Iemand van 32 met +1 gekregen vandaag, is die volgende week zondag fit?
ook al? Gaat lekker zo met die FOK! hattrickers..quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Egamer het volgende:
Zeg jongens. Net als JD ben ik ook gestopt met Hattrick.
Waarom dat dan?quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Egamer het volgende:
Zeg jongens. Net als JD ben ik ook gestopt met Hattrick.
geen idee, ik zelf had gister welgeteld 1 counterkans.. (die overigens ook meteen benut werd)quote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
Ik zeg zonde. Je had nog een heel HT-leven voor je...
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met de countertactiek is gebeurd? Ik krijg nauwelijks meer counterkansen. Of worden ze niet meer allemaal genoemd in het wedstrijdverslag?
Gelukkig heb ik veel koppers en een SP-hoer(0-1 gewonnen vanavond
)
Ik heb er gisteren 3 om mijn oren gekregen dus ze zijn er nog wel degelijkquote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met de countertactiek is gebeurd? Ik krijg nauwelijks meer counterkansen. Of worden ze niet meer allemaal genoemd in het wedstrijdverslag?
)
Ik zeg t zo vaak. COUNTERHUFTERS RULE!!!quote:Op zondag 6 april 2008 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Godverdomme, ik verlies met 2-3 door een stel kutcounters... ik haal 162 hatstats en hij 112![]()
![]()
nou idd gister avond maakte Yurzinho bekent een JD sindroom te hebben en had meteen 6 spelers in de uitverkoop gedaan.quote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ook al? Gaat lekker zo met die FOK! hattrickers..
Ik heb gisteren geen counter gespeeld. (moest tegen een bot) Volgens mij werkt t allemaal nog als voorheen. Misschien gaf je tegenstander je de kans niet om te counteren???quote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
)
Ik ook....quote:
quote:Gastone Scimeca [playerid=188406602]
17 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 13-04-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 4 840
Loon: 708 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Jammer dat ie controversieel isquote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb trouwens nog een deftrainee te koop: (197935773)
17, jr en 6 dagen; Redelijk def, passen en leiderschap
no problemquote:Op maandag 7 april 2008 17:33 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geen probleem
Ik heb overigens ook 6 spelers te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |