3 gelijkspelen van de vier...quote:Op maandag 31 maart 2008 09:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
Waren dus alleen maar gelijspelen bij jou in de competitie deze speelronde?
Als ik je uit wil dagen, krijg ik te zien dat dat pas vanaf 1 april kan...misschien kun je mij proberen uit te dagen?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarom speel jij trouwens je competitie op dinsdag? Ook lekker handig/overzichtelijk...
[..]
Mocht iemand anders een friendly op dinsdag of op woensdag willen:
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Geen voorkeur voor tijdstip of plaats (uit/thuis)
Lukt niet.. Kennelijk kun jij pas vanaf 1 april weer een friendly regelen, typisch...quote:Op maandag 31 maart 2008 10:24 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Als ik je uit wil dagen, krijg ik te zien dat dat pas vanaf 1 april kan...misschien kun je mij proberen uit te dagen?
Ik heb het idee dat jij pas vanaf 1 april een friendly kunt regelen.. Ik kan je namelijk ook pas 1 april uitdagen..quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lukt niet.. Kennelijk kun jij pas vanaf 1 april weer een friendly regelen, typisch...
En ik kan zelf wél vanaf nu uitdagen....mooie bugquote:Op maandag 31 maart 2008 10:57 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij pas vanaf 1 april een friendly kunt regelen.. Ik kan je namelijk ook pas 1 april uitdagen..
Nope die ook pas vanaf 1 april.. Maar de nr1 uit onze jeugdcompetitie wel.. heel typisch..quote:Op maandag 31 maart 2008 11:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat is typisch gezien ik nu dus wel mensen uit kan dagen, zo staat er een uitdaging bij Jong Dynamo Delft en zie ik ook bij jou de datum 01-04-2008 staan. Kun je wel anderen uitdagen dan? Bijvoorbeeld YMFC (Yurzinho)?
You have been challlengedquote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarom speel jij trouwens je competitie op dinsdag? Ook lekker handig/overzichtelijk...
[..]
Mocht iemand anders een friendly op dinsdag of op woensdag willen:
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Geen voorkeur voor tijdstip of plaats (uit/thuis)
quote:
quote:02-04-2008 20:45 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Kleintje Pils - JeugdVoetbal diepFries
Ik heb gisteren een Duitser gestrikt voor woensdagquote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Yurzinho het volgende:
Ja, nouja...
Ik ben dus ook uit te dagen. En lukt dat niet vandaag, dan lukt dat misschien wel morgen
Dus als iemand weer beschikbaar is....
Pick me!
Ik ben beschikbaar, wat is je teamnaam?quote:Op maandag 31 maart 2008 13:42 schreef Yurzinho het volgende:
Ja, nouja...
Ik ben dus ook uit te dagen. En lukt dat niet vandaag, dan lukt dat misschien wel morgen
Dus als iemand weer beschikbaar is....
Pick me!
gestrikt? Opknopen moet je ze!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een Duitser gestrikt voor woensdag
YMFC College (5810)quote:Op maandag 31 maart 2008 15:54 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar, wat is je teamnaam?
Uitgedaagdquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 20:09 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb ineens 3 uitdagingen staan
Maar heb je gevonden en geaccepteerd!
De wedstrijd staat gepland voor komende donderdag.. je moet em alleen nog even accepterenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
Wie daagt mij uit: Jong Dynamo Delft (398342)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |