Gegroet, Vulliequote:
Ben ik gestopt dan?quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Egamer het volgende:
Zeg jongens. Net als JD ben ik ook gestopt met Hattrick.
Ik:quote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging zwak (hoog)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 135
Verdediging 35
Middenveld 51
Aanval 49
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval goed (heel laag)
HatStats 162
Verdediging 66
Middenveld 36
Aanval 60
Heb je overboden!! Lekker puh!quote:Op maandag 7 april 2008 17:33 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geen probleem
Ik heb overigens ook 6 spelers te koop
nette jeugdspelerquote:Reinaart Heistek (197937516) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 14 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 14-07-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 474 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
counterquote:Op maandag 7 april 2008 00:45 schreef Verbal_Kint het volgende:
Egamer
Ik zeg zonde. Je had nog een heel HT-leven voor je...
Kan iemand mij trouwens vertellen wat er met de countertactiek is gebeurd? Ik krijg nauwelijks meer counterkansen. Of worden ze niet meer allemaal genoemd in het wedstrijdverslag?
Gelukkig heb ik veel koppers en een SP-hoer(0-1 gewonnen vanavond
)
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!quote:
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?quote:Op maandag 7 april 2008 18:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!
Dat maakt niet meer uit. Een speler traint alleen nog maar de minuten bij de club waar hij op het moment van de TU deel van uitmaaktquote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?
Dat kan ik doen, training krijgt hij alleen niet. Alleen klaverjas PM trainingquote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?
Wat krijg ik voor mn uitmuntende met goed passen dan?quote:Geld voor voormalige spelers
07-04-2008
Je team heeft 44 880 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Gabriel Moreira (150233852) onlangs is verkocht voor 1 122 000 ¤.
Staat ie al te koop?quote:Op maandag 7 april 2008 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
De tering deze gast was formi in verdedigen en goed in passen.
[..]
Wat krijg ik voor mn uitmuntende met goed passen dan?
Nee ik weet niet of ik m weg moet doen. Maar ik her r 2 van.quote:
die ga ik even in de gaten houdenquote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb trouwens nog een deftrainee te koop: (197935773)
17, jr en 6 dagen; Redelijk def, passen en leiderschap
Zo lang ie niet te koop staat, krijg je er natuurlijk nix voorquote:Op maandag 7 april 2008 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik m weg moet doen. Maar ik her r 2 van.1 van 21 jaar en 1 van 20. Hoezo interesse?
Ook al dan wordt dit dus waar :quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 18:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!
Mijn coach is ook net gedaald in leiderschap. Nu is ie rampzalig, 1 voordeel : ik weet dat ie niet verder meer zal dalenquote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rompompom het volgende:
M'n coach weer in leiderschap gedaald; nu is-ie matig.. Hopelijk na komende zondag voldoende centen om 'm te vervangen. Heb een formi/goed verdediger van 28, die kan prima de overstap maken.
Iemand die even notuleert:quote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
counter
altijd gespeeld tot dit seizoen, maar ik was het zat na al die nederlagen, terwijl ik een perfect counterteam had staan.
nu speel ik lekker op middenveld en dat bevalt wel
ik train nog wel verdedigers trouwens, omdat die ratings toch geen drol uitmaken, maakt een verkoop van een trainee ook niets uit
Genotuleerd!! Counterhufters rule!!quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Iemand die even notuleert:
"Als de dag komt dat Holloway Wanderers overstag gaat voor het middenveld gedomineerde Hattrick, waarschuw me dan even, dan hang ik de digitale voetbalschoenen aan de digitale wilgen"
Welnee. De goeisten staan bovenaan, daar doe je niks meer aan!quote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Genotuleerd!! Counterhufters rule!!
Ook al zal ik erg veel moeite hebben me te handhaven. Maar dat kan in 3 wedstrijden weer heel anders zijn.
[ afbeelding ]
Zo iets heb ik nog nooit gezien. Ik kan (als je de hoeveelheid punten bekijkt) ook nog kampioen worden.
Idd counteren rulezzz...quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Iemand die even notuleert:
"Als de dag komt dat Holloway Wanderers overstag gaat voor het middenveld gedomineerde Hattrick, waarschuw me dan even, dan hang ik de digitale voetbalschoenen aan de digitale wilgen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |