hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?quote:Op maandag 7 april 2008 18:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!
Dat maakt niet meer uit. Een speler traint alleen nog maar de minuten bij de club waar hij op het moment van de TU deel van uitmaaktquote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?
Dat kan ik doen, training krijgt hij alleen niet. Alleen klaverjas PM trainingquote:Op maandag 7 april 2008 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij staat gebookmarkt, je laat hem spelen woensdag?
Wat krijg ik voor mn uitmuntende met goed passen dan?quote:Geld voor voormalige spelers
07-04-2008
Je team heeft 44 880 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Gabriel Moreira (150233852) onlangs is verkocht voor 1 122 000 ¤.
Staat ie al te koop?quote:Op maandag 7 april 2008 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
De tering deze gast was formi in verdedigen en goed in passen.
[..]
Wat krijg ik voor mn uitmuntende met goed passen dan?
Nee ik weet niet of ik m weg moet doen. Maar ik her r 2 van.quote:
die ga ik even in de gaten houdenquote:Op maandag 7 april 2008 17:28 schreef ScudRaket het volgende:
Ik heb trouwens nog een deftrainee te koop: (197935773)
17, jr en 6 dagen; Redelijk def, passen en leiderschap
Zo lang ie niet te koop staat, krijg je er natuurlijk nix voorquote:Op maandag 7 april 2008 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee ik weet niet of ik m weg moet doen. Maar ik her r 2 van.1 van 21 jaar en 1 van 20. Hoezo interesse?
Ook al dan wordt dit dus waar :quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 18:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar, bidwar!!!!
Mijn coach is ook net gedaald in leiderschap. Nu is ie rampzalig, 1 voordeel : ik weet dat ie niet verder meer zal dalenquote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef rompompom het volgende:
M'n coach weer in leiderschap gedaald; nu is-ie matig.. Hopelijk na komende zondag voldoende centen om 'm te vervangen. Heb een formi/goed verdediger van 28, die kan prima de overstap maken.
Iemand die even notuleert:quote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
counter
altijd gespeeld tot dit seizoen, maar ik was het zat na al die nederlagen, terwijl ik een perfect counterteam had staan.
nu speel ik lekker op middenveld en dat bevalt wel
ik train nog wel verdedigers trouwens, omdat die ratings toch geen drol uitmaken, maakt een verkoop van een trainee ook niets uit
Genotuleerd!! Counterhufters rule!!quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Iemand die even notuleert:
"Als de dag komt dat Holloway Wanderers overstag gaat voor het middenveld gedomineerde Hattrick, waarschuw me dan even, dan hang ik de digitale voetbalschoenen aan de digitale wilgen"
Welnee. De goeisten staan bovenaan, daar doe je niks meer aan!quote:Op maandag 7 april 2008 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Genotuleerd!! Counterhufters rule!!
Ook al zal ik erg veel moeite hebben me te handhaven. Maar dat kan in 3 wedstrijden weer heel anders zijn.
[ afbeelding ]
Zo iets heb ik nog nooit gezien. Ik kan (als je de hoeveelheid punten bekijkt) ook nog kampioen worden.
Idd counteren rulezzz...quote:Op maandag 7 april 2008 22:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Iemand die even notuleert:
"Als de dag komt dat Holloway Wanderers overstag gaat voor het middenveld gedomineerde Hattrick, waarschuw me dan even, dan hang ik de digitale voetbalschoenen aan de digitale wilgen"
quote:Hilbrand Deelstra [playerid=198020792]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 29-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 613 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
zeer zeker.. maar kan em volgens mij niet betalen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Jeugdspeler gepulld:
[..]
Iemand interesse?
De transfervergelijking zegt mij dus absoluut niks. Iemand een idee over de waarde van deze speler?quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zeer zeker.. maar kan em volgens mij niet betalen..
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
zeer zeker.. maar kan em volgens mij niet betalen..
Ik denk zo 1 tot 1,5 milquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
De transfervergelijking zegt mij dus absoluut niks. Iemand een idee over de waarde van deze speler?
Klopt, maar m'n trainer meldde dat hij daar niet verder op getraind kon worden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:40 schreef ScudRaket het volgende:
Weinig passen
* ScudRaket doet een poging niet jaloers te geraken
Geeft ook niet want volgens de nieuwe regels stijgt iemand met een lage stat sneller en hij is 17 dus ook zn leeftijd helpt mee. Nou dan moet ie in mijn ogen redelijk snel op bv redelijk oid zitten. All1 moet degene die m koopt dan wel passen trainen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Klopt, maar m'n trainer meldde dat hij daar niet verder op getraind kon worden..
quote:Elroy Uneken (197814743) [Add this player to your bookmarks]
17 years and 5 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Next birthday: 24-07-2008
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 370
Wage: 414 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: solid GOED
Winger: inadequate MATIG Defending: passable REDELIJK
Scoring: poor Set Pieces: weak
Das jammerquote:
gewoon doen man, ik heb em toch pas voor volgende week nodigquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das jammerYankeeOne is r al op aan t bieden. En ik ga niet serieus op spelers bieden die een andere Foker wil hebben.
is dat een soort van gentlemens agreement?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das jammerYankeeOne is r al op aan t bieden. En ik ga niet serieus op spelers bieden die een andere Foker wil hebben.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
hoi, ik heb me net aangemeld bij hattrick!
moet nog een week wachten ofzo voor mijn team. Iemand nog handige tips?
Ow mijn teamnaam wordt lucky bullballs
Hey welkomquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
Je mag mijn team kopenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Jeugdspeler gepulld:
[..]
Iemand interesse?
De teamnaam is iig goed!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
SDquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef sir_dalord het volgende:
hehe.. ik vond m wel geinig eigenlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:26 schreef Ruudt het volgende:
Yes, it's Al to the cides!
Deze was bij gebrek aan beter, ben toevallig met een nieuwe bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |