I second that.quote:
Het vorige topic eindigde met een link naar deze. Zoals t hoortquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:39 schreef Yurzinho het volgende:
Heuj, topic staat niet in het goede filter!
Jij mist wel meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:33 schreef SuperWeber het volgende:
Hattrick
(Damn ik heb een deeltje gemist...)
Als ik er aan denk zal ik je morgen ochtend ff uitdagen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
Das altijd goed nieuws!
Volgende week potje oefenen?
Ik verwelkom alle supporters hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:16 schreef twisteddlogic het volgende:
JD moet wel doorgaan, anders heb ik nog meer supperterslots over
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef jmac het volgende:
Kan ik hier nog iets aan doen?
Wel dikke winst gemaakt!!!quote:25-03-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 7147 eu aan entreegeld.
25-03-2008 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6000 eu.
Je woordvoerders praten met je sponsors en houden die tevreden en zorgen dat ze geleidelijk aan meer geld aan je geven. Ik zou er in de IX 2 a 3 aan nemen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:50 schreef jmac het volgende:
0 woordvoerders.
En winnen doe ik wel. Supporters zijn in de wolken en teamgeest is wonderbaarlijk. Verder genoeg geld. Speel alleen in de IX. Heb laatst zelfs 't hele stadion omgebouwd en vip-seats laten aanleggen voor die champagne-lurkers.
Is een woordvoerder nodig dan op laag hattrick niveau?
Beter post je dan ook ff de statsquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef foetre het volgende:
Wie kan er ff 2 mil voor deze speler bieden?
Jēkabs Akermanis (77454752)
je mag mij dan wel supporteren hoor als je het zo vervelend vind om zo'n slot open te houden...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:16 schreef twisteddlogic het volgende:
JD moet wel doorgaan, anders heb ik nog meer supperterslots over
Je kan ook ff kijken op hattrick. Of kom je daar nooitquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:01 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Beter post je dan ook ff de stats
Ratings altid:quote:23-03-2008 FC RKDEO - AFC Rijn-Gouwe we zijn aan elkaar gewaagd
Werkelijk:quote:max : 192,67,57,72. Gem : 189.0,65.5,52.5,71.0 AFC Rijn-Gouwe
Die klopte wel aardig maar nu komp tut:quote:23-03-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - AFC Rijn-Gouwe 2 - 1
quote:30-03-2008 20:00 (Competitie) Alfa unlimited - FC RKDEO we gaan verliezen
Volgende week :quote:max : 178, 56, 57, 72. Gem: 170.5, 52.0, 49.5, 69.0. Alfa unlimited
Ratings altid:quote:06-04-2008 20:00 (Competitie) FC RKDEO - The Jelliebee`s(bot team) we zijn aan elkaar gewaagd
quote:max : 57, 24, 18, 18. Gem: 54.3, 22.8, 15.8, 15.8. The Jelliebee`s
Volgens mij moeten mn fans wat vaker op altid kijkenquote:max : 177, 105, 33, 39, Gem: 160.8, 95.8, 29.3, 35.8. FC RKDEO
moi moi moi moi.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je mag mij dan wel supporteren hoor als je het zo vervelend vind om zo'n slot open te houden...
heeft ook nog een slotje over.. dus indien er interesse is..
Woordvoerders aannemen, dat is al gezegd. Woordvoerders zorgen er trouwens ook voor dat je supporters blijer zijn en daardoor komen er meer mensen naar je wedstrijden. Je kunt dus niet heel hard zeggen wat de financiële invloed is van één woordvoerder, maar je moet er wel een paar hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef jmac het volgende:
Friggin sponsors blijven geirriteerd bij me. Kan ik hier nog iets aan doen? ze worden echt nooit happy. Verwend paupervolk.
JD!!
check je supporters eens..quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
moi moi moi moi.
(wil me niet opdringen ofzozou me wel vereerd voelen
)
Ik heb installatiebestand "2_13_A" (.zip) op m'n laptop, als je een plaats weet waar ik 'm makkelijk kan uploaden... Wil 'm je ook best mailen (PM even).quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef NoJokes het volgende:
Heeft iemand de instal van HT ratings want die site is down
Er zijn mensen bezig om de ontwikkelinig over te nemen van HT-Ratings.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb installatiebestand "2_13_A" (.zip) op m'n laptop, als je een plaats weet waar ik 'm makkelijk kan uploaden... Wil 'm je ook best mailen (PM even).
Máár, HT Ratings-site is niet meer, de maker is er mee gestopt, dus er zullen ook geen updates meer komen en de huidige versie is voorzover ik weet niet bijgewerkt met de nieuwste veranderingen (voorzover dat mogelijk is/was). Kan dus handig(-er) zijn om te zoeken naar een alternatief
quote:
quote:Wurdsje
Supporter sinds: 2007-09-12 12:01:29
Dat meen je godver niet!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Máár, HT Ratings-site is niet meer, de maker is er mee gestopt, dus er zullen ook geen updates meer komen en de huidige versie is voorzover ik weet niet bijgewerkt met de nieuwste veranderingen (voorzover dat mogelijk is/was). Kan dus handig(-er) zijn om te zoeken naar een alternatief
Ow gelukkigquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn mensen bezig om de ontwikkelinig over te nemen van HT-Ratings.
Okee, dat wist ik niet.. Ik mag graag even op de HT-forums kijken, maar dat had ik gemist.. Enig idee op welke termijn daar meer over bekend wordt? (ja, ik zoek zelf ook nog wel even...)quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn mensen bezig om de ontwikkelinig over te nemen van HT-Ratings.
Redeker gestopt?? hahahaha eindelijk van die gast verlostquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet.. Ik mag graag even op de HT-forums kijken, maar dat had ik gemist.. Enig idee op welke termijn daar meer over bekend wordt? (ja, ik zoek zelf ook nog wel even...)
Zou mooi zijn wanneer men toch een soort 'doorstart' maakt nu Redeker is gestopt
Nico ik ga de 29e verhuizen. Ik heb dan nog geen internet. Als jij me nou uitdaagt doe ik mn best om m op tijd te accepteren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Zodra het kan ben je welkom op mijn sportpark(je)..
Gestopt met het maken/bijhouden van HT Ratings, ik neem aan dat hij z'n team nog wel aanhoudt, maar dat zul je zelf even uit moeten zoeken..quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redeker gestopt?? hahahaha eindelijk van die gast verlost
Helaas ik hoop dat ie met alles is gestopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gestopt met het maken/bijhouden van HT Ratings, ik neem aan dat hij z'n team nog wel aanhoudt, maar dat zul je zelf even uit moeten zoeken..
Jah komt uit de tijd dat Superweber ging voor t bondcoachschap. Helaas niet gelukt maar t ging r toen smerig aan toe.quote:Je hebt 'ervaring' met hem?
Jammer dat ie niet meer langs komt.quote:Alias: Kingstown
Bondscoach van:U-20 Nederland
quote:1. Kingstown 425 stemmen
2. -Ryo- 278 stemmen
3. Mod-MdW 181 stemmen
4. NU-sjors 124 stemmen
5. replay 106 stemmen
6. Iwelumo 103 stemmen
7. Florre 86 stemmen
8. PolCaf-Bokmans 71 stemmen
9. -Bruin- 50 stemmen
10. Michalaki 45 stemmen
Dan moet je lid zijn van HAG. Die zijn nu in beraad met Redeker. Die wil het alleen uit handen geven als er serieus heen gekeken gaat worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet.. Ik mag graag even op de HT-forums kijken, maar dat had ik gemist.. Enig idee op welke termijn daar meer over bekend wordt? (ja, ik zoek zelf ook nog wel even...)
Zou mooi zijn wanneer men toch een soort 'doorstart' maakt nu Redeker is gestopt
Hij is volledig gestopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gestopt met het maken/bijhouden van HT Ratings, ik neem aan dat hij z'n team nog wel aanhoudt, maar dat zul je zelf even uit moeten zoeken..
Je hebt 'ervaring' met hem?
Zn team bestaat nog maar hij is voor t laatst online geweest op 28-02 Das al weer een maandje geledenquote:
Grumpey, wat heb je voor waailap gekocht?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:16 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
En geen teamspirit-hit gehad
Ah, ok.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef -J-D- het volgende:
M'n reserve-keep
Fuck dat ik daar niet aan gedacht heb en t geld niet voor hadquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef Grumpey het volgende:
Jippie Erwin, welkom
Die gaat over 3 seizoenen rechtstreeks de hall of fame in....dan heb ik toch mooi een JD-speler in mijn hall of fame
geen idee nog.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok.
Wat betreft dat geen TS hit: Je hebt geen team meer, dus da's gewoon logisch..
Over een half jaar een nieuw team beginnen of laat je deze nog wel afzakken?
Ik heb nog een paar prutsers, waar ik geen bod op kreegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fuck dat ik daar niet aan gedacht heb en t geld niet voor had![]()
Geniaal!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef Grumpey het volgende:
Jippie Erwin, welkom
Die gaat over 3 seizoenen rechtstreeks de hall of fame in....dan heb ik toch mooi een JD-speler in mijn hall of fame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |