Ik ga vandaag weer heen om wat meer wekpotjes te halenquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:53 schreef Anitra het volgende:
Bar ik hoef er helemaal lekker niks voor te hebben.
Ik ga toch iemand naar de xenos sturen want als ik die bakjes van Ardenlyn zo zie wil ik dat ook. Het is zo leuk die kleurtjes
Lotte11 ik heb niks meer gehoord van je, wil je hem nog?
Ik snij gewoon een stuk van het zeepje af en die leg ik wel neer bij het aanrecht/wasbak/enzquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:50 schreef Bob. het volgende:
Hm, misschien ga ik toch ook maar aan de bakjes voor mn zeepjes, ik heb ze nu gewoon op een schaaltje liggen, ook zonder zakje er omheen ofzo. Maar ik vind het zo sonde om ze in bakjes te doen, dan kan ik ze helemaal niet meer zien en ze zijn zo mooi.
Wauw een 10!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi! Ik ben afgestudeerd en ik heb een 10 voor m'n scriptie.
Mag ik nu extra Lush?
Koelquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:54 schreef Anitra het volgende:wat super XcUZ_Me
Gefeliciteerd
![]()
Nu mag je zeker extra Lush, extra veel ook![]()
Ik ook voor het grootste deel hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:57 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij ben ik over mn Lushverslaving heen...
Dankjewel!quote:
Ik ben drs. in de Algemene Cultuurwetenschappen en m'n afstudeerrichting was cultuur- & mediabeleidquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:33 schreef Melusine het volgende:
Jezus, wat goed XcUZ_Me! Hoor je niet vaak. Waarin ben je afgestudeerd?
Ik heb het op mijn studie nog nooit gehoord, ook niet voor gewone opdrachten. Een 9 is al zeer uitzonderlijk. Beetje flauw ergens.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:16 schreef Koningin het volgende:
Jemig een 10
Geven ze die tegenwoordig nog?
Jepquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:04 schreef PeRi het volgende:
Ik moet ook maar overstapen naar UvT dus. (Daar zat je toch?)..
Dankjewel!quote:Feli X! Hele mooi prestatie!.
Wat is er flauw?quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn studie nog nooit gehoord, ook niet voor gewone opdrachten. Een 9 is al zeer uitzonderlijk. Beetje flauw ergens.
Dankje voor de uitleg!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Heerlijk, Xcuzme. Gefeliciteerd!
Ardenlyn:
Body Butters zijn die blokjes met bijvoorbeeld scrub; schnuggle, buffy etc.
Body Creams zijn die zachte stukjes in een plat bakje.
Hier ook: van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik nu extra Lush?
Je was erbij muts!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Hier ook: van harte gefeliciteerdEn ja, je mag extra Lush
Volgens mij heeft het weinig te maken met mijn opleiding.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat gaaf MF! Mag ik vragen hoe je daar terecht bent gekomen? Wat voor opleiding enzo?
Gezien mijn studierichting ben ik daar erg in geïnteresseerd.
Hey ik ook! Misschien zie ik je wel 18 september.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:44 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb net gehoord dat ik in de kernjury van de NS publieksprijs zit en ben dus ook blij.
Ja, was met m'n eigen wagen, maar dat doe ik nooit meer!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:38 schreef Vava het volgende:
Wow Shirleyhet is er toch eindelijk van gekomen! Tof!!! Was je met je eigen auto
En Blue Skies douchegel![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, was met m'n eigen wagen, maar dat doe ik nooit meer!! Tenminste, niet meer tot het centrum, wat een hel! Nu snap ik die duizenden fietsen op Centraal alleen al.
Weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:45 schreef Vava het volgende:
[..]Maar wel leuk om in elk geval een keer met de auto naar Amsterdam te zijn geweest
Volgende keer gewoon de trein?
Mag? Moet!quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
XcuZ_Me!Een 10! Super meid! Van harte gefeliciteerd! Mag ik nu drs. Marieke tegen je zeggen?
![]()
Eindelijk!!!quote:Ik heb trouwens iets heel bijzonders meegemaakt vandaag. Na 15 maanden Lush gebruik ben ik vandaag voor het eerst in een Lush winkel geweest! En nog wel 2 ook! Ging vandaag Amsterdam verkennen, en heb de beide winkels bezocht*knip rest van het adoratieverhaal
![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik nu extra Lush?
OMG douchegels!!!!! *gilt als klein meisje*quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:23 schreef Shirley het volgende: en ze vertelde dat er binnenkort een douchegel van Blue Skies and Fluffy White Clouds komt.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]een 10!!!!
gefeliciteerd![]()
![]()
(hoe doe je dat? Tips?)
Ze was zelf ook helemaal blij, omdat ze zelf geen bad had.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OMG douchegels!!!!! *gilt als klein meisje*
quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:16 schreef lotje11 het volgende:
anitra, jawel!! Ik heb het alleen gigantisch druk dus zit nauwelijks achter de computer. Er komt ASAP een mail je kant uit!![]()
Niet verder vertellen maar ik ga weer naar MA WLC switchen en dan bij PF over Coetzee schrijven, CK weet dat nog niet en zo, maar hij reageert toch niet op z'n mail dus ik denk niet dat ie me mistquote:Op zaterdag 9 september 2006 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]een 10!!!!
gefeliciteerd![]()
![]()
(hoe doe je dat? Tips?)
Ligt er een beetje aan wat je wil hebben en wanneer je mij dat laat weten, maar op zich kan dat denk ik welquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hey ik ook! Misschien zie ik je wel 18 september.
Ik bedacht me trouwens: dat is wel een heel mooie manier om verzendkosten te omzeilen! Als ik je nu mail red je het dan om voor die datum spul te maken?
Ik heb je net al een mail gestuurd.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:38 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je wil hebben en wanneer je mij dat laat weten, maar op zich kan dat denk ik wel![]()
Gevonden, volgens mij waren we tegelijk zo ongeveerquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:43 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb je net al een mail gestuurd.![]()
quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:51 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Niet verder vertellen maar ik ga weer naar MA WLC switchen en dan bij PF over Coetzee schrijven, CK weet dat nog niet en zo, maar hij reageert toch niet op z'n mail dus ik denk niet dat ie me mist
Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:20 schreef Sade het volgende:
I
De rest komt wel met die order. Maar voor alle duidelijkheid: wanneer is die nou?![]()
Volgens mij is er ook nog niets afgesprokenquote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?
Nou, ik dacht dus dat het de 13de was en er zijn mensen die zich aangeboden hebben als vrijwilliger, maar toen stond er opeens iets over een andere datum, dus nu ben ik van slagquote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dat is ook mijn vraag, ik kan nergens teruglezen wat er nu definitief is afgesproken qua datum, dingen doorgeven, en wie het op zich neemt?
De party is verzet naar vrijdag 22 en zaterdag 23 september, zie engelse forum.quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef Sade het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat het de 13de was en er zijn mensen die zich aangeboden hebben als vrijwilliger, maar toen stond er opeens iets over een andere datum, dus nu ben ik van slag![]()
Vandaag mijn mama een stuk Oh lala gegeven... en ze is er helemaal weg van. Kortom, weer eentje om![]()
Is het dan, als ik het goed begrijp, niet de bedoeling om er andere producten behalve kerstproducten te bestellen?quote:Op maandag 11 september 2006 09:04 schreef MissFrodo het volgende:
maar aangezien het alleen om kerstprodukten gaat en geen speciale tijdelijke dingen lijkt mij dat geen probleem geven.
Opblijven doe ik er niet voor, ik moet morgen om 6 uur op en ga dus lekker o ptijd naar bed en kijk morgenochtend wel even, of morgenavond.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:11 schreef CherryLips het volgende:
nou, dat wordt opblijven vanavond.
o wat verleidelijk...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De nieuwe zeepjes zijn binnen in de Leidsestraat
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Ik ben heel benieuwd! Ik ga de laptop mee naar boven nemen vanavond
sinterklaas met kerstdingenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef Anitra het volgende:
Stond hij maar voor de deur met de kerst dingenWe mogen alleen maar plaatjes kijken
Ik ben trouwens erg benieuwd wanneer die bodylotions komen.
Haha wat tof!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef Vava het volgende:
Bob wil vast de Bob soap![]()
Lijkt mij ook een erg lekker zeepje trouwens!
Normaalgesproken is Duitsland echt heel snel, dus daar reken ik stiekem nu ook wel een beetje opquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:27 schreef Ardenlyn het volgende:
Als je nu wat uit duitsland besteld is het dan wel snel binnen?
Of moet je wachten tot engeland het ook verkoopt oid?
Ik heb ook nog een halve kleine, ben er verdomd zuinig mee!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog twee flesjes snow fairy staan, een grote en een halve kleine.
Oeh, steranijs en kaneel, heerlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef Shirley het volgende:
Die Bob soap lijkt me erg lekker! Ik lees iets van steranijs en kaneelEn idd, ik moest ook aan ''onze'' Bob denken
Verder vind ik de Christingly Bubble Bar Slice ook erg lekker klinken, en best of all... Snowfairy komt terug!
Ik herinner me iets van een tuut die wel erg lang onderweg wasquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Normaalgesproken is Duitsland echt heel snel, dus daar reken ik stiekem nu ook wel een beetje op
Ja volgens mij wel. Je kon er ook laatst op stemmen op het internationale forum, maar hij is het toen niet geworden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
Is daar al eerder een douchegelversie van geweest dan? Ik ken alleen de BBS
Ik denk eerder 'nog niet' dan 'niet meer' hoor. De Kerstspullen liggen pas half oktober in de winkels, dus waarschijnlijk zijn die gewoon nog niet gemaakt, of in ieder geval niet genoeg.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:45 schreef JacMar het volgende:
De Bling Crosby is er niet meer![]()
Die leek me net zo lekker
Nog een reden om in Engeland te bestellen - daar krijg je zeker weten alles wat je bestellen wilt.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
De eerste drie items die ik aanklik zijn al uitverkocht... nou ja, laat maar dan
Nee, want ik heb m'n eindopdracht van VCW nog steeds niet ingeleverd en betwijfel of ik dat ooit ga doen.quote:Op zondag 10 september 2006 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
hij reageert ook niet op mijn mail omdat ik wil switchen naar een ander onderwerp, oftewel: ik wil toch een lange vertaling maken, maar ik stuur het mailtje gewoon nog een keer. en nog een keer. misschien leest hij z'n mail vanaf maandag pas weer als het jaar officieel weer begint. kun je je 2 scripties niet mixen en één iets langere schrijven, heb je 2 mastervliegen in 1 klap![]()
Om 17.00 uur ja!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef Anitra het volgende:
ja meer niet, maar Bar gebruikt geen conditioner van Lush dus Coolaulin valt al af.
Big calm is pinacolada is een jelly.
Morgen gaat Rick naar Lushss16 moet je werken dan?
Tramp is bijna op en big calm wil ik erg graag proberen. Verder nog wat voor Ardenlyn halen. Ik heb hem een briefje mee gegeven dus het moet goed komen Ardenlyn
In de Leidse is er net een verse Joy of Jelly gekomen, hij ziet er zo mooi uit!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, want ik heb m'n eindopdracht van VCW nog steeds niet ingeleverd en betwijfel of ik dat ooit ga doen.![]()
Ik wil deproducten!
Eerst wat ik nu heb maar even snel opmaken![]()
Avowash zeep heeft andere ingrediënten dan Avobath als het goed is. De geur zou niet hetzelfde zijn, is door Hillary geloof ik gezegd op het UKforum...
Ik ga morgen even naar de bieb in Utrecht en dan even door naar Amsterdam, even Imperialis kopen. Die is bijna op en dat red ik niet meer tot de kerst. Dan wil ik pas weer bestellen. Maar misschien koop ik morgen ook nog Joy of Jelly. En hebben ze al Herbalism?
Hopelijk komt m'n Lotions party/B Never order snel binnen. Ik hoorde allemaal nare verhalen over korte tht's, dus ik hoop maar dat mijne enigszins vers zijn. En ik wil de nieuwe zeepjes hebben, die had ik ook besteld. Tenminste, Mud Flats, Ice Blue en Sultana of Soap.
Rick was er na 17 uur!quote:
Dat is idd ellendigquote:Op donderdag 14 september 2006 17:54 schreef Maeghan het volgende:
Wie werkten er vanmiddag in de Leidse? Dat ene meisje was echt leuk <3
Anyway, ik ben echt ZOOOOOOOO dom geweest. Had Lush gekocht, en heb het tasje ws. in de tram laten staan.![]()
En had geen tijd om nieuw te halen en het was eigenlijk het laatste beetje geld dat ik eigenlijk al niet meer had, dus ook geen geld om nieuwe te kopen. Dus ik bel morgen nog wel ff of het gevonden is maar dat zal wel niet.En nu zit ik dus nog steeds zonder Herbalism en Imperialis. Kutzooi. En nog meer natuurlijk, want ik had het weer niet bij de bare necessities gehouden. *snif*
Ben echt boos op mezelf.![]()
Mocht het gevonden zijn dan kan ik aan Rick vragen of hij het op kan halen eventueel. Moet ik hem heel lief aan kijken hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 22:12 schreef Maeghan het volgende:
Ja, ik zal morgen wel even bellen dus. Als het gevonden is moet ik nog even wat regelen, want ik kan het sowieso voorlopig niet ophalen. Maar goed, ik ga er niet vanuit.
Ik had herbalism, imperialis, brazened honey, 2 x irresistible bliss, blikje, happy talk en joy of jelly, en proefje bb seaweed. Snif.
Zeg, Sweetsixteen16: wie werkten er vanmiddag op de Leidse? Meisje met blond haar, echt een enorme kletskous, en een met donker haar. Die eerste had ik al eens gezien maar die andere niet.
Lijkt me erg leuk! Alleen weet ik serieus niet zo goed of ik dat durf, ik heb jullie nog nooit gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef Sade het volgende:
Hmmmz, een ideetje om een minimeeting te houden de 29ste? Lijkt me in ieder geval leuk om eens mega uitgebreid rond te snuffelen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Sade het volgende:
Mochten we nou echt heel eng zijn, dan kun je je altijd nog storten op de Lushspulletjes
Ik heb me zojuist ook aangemeldquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.
Wie komen er allemaal???
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:17 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de VIP party.
Wie komen er allemaal???
Zie aantal posts terug van Sweetsixteenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
VIP party? vertel? wie, wat , waar wanneer?
Ik zag het al jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:51 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Zie aantal posts terug van Sweetsixteen
Ja en je wil niet weten wat ik erbij heb gekregen. Het is gewoon genant. Duitsland is goed hoor. Het is dat ze duurder zijn maar ze zijn supersnel. Ik had ook een Honey it's a cristmas giftbox besteld en daar mist een bbs in. Ik heb ze gemaild, gewoon om ze het te laten weten. Had er ook al in gezet dat ik niks terug wilde hebben want ik heb echt genoeg zomaar gekregen. 5 minuten later had ik al een mailtje terug dat ik toch een ballistic moest kiezen. Dat heb ik niet gedaan maar het geeft wel aan hoe snel ze erbij zijn. Lush uk heeft wel eens 5 dagen geduurd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Noekje nu al binnen?Dat is echt snel!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef JacMar het volgende:
Ik twijfel...![]()
Gaan er nog meer mensen met de trein???
Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow echt tof dat jullie komen!
Als je denkt iemand anders mee te kunnen nemen, moet je natuurlijk 2 personen opgeven. Maar als je dat niet zeker weet en ze kan uiteindelijk niet, is het niet zo eerlijk voor mensen die wel hadden willen komen, nu niet kunnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje ook gevraagd..Ze weet alleen niet zeker of ze mee gaat i.v.m werk..
Zal ik maar gewoon 2 personen opgeven? Misschien wil er later wel iemand anders mee en anders ga ik alleen![]()
Ahh, geweldig dankje!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:15 schreef Melusine het volgende:
In Duitsland stonden ze maar als eenmalige preview op de site.
In Engeland is 22 September de launch party waar je ook op kunt bestellen, en ze liggen geloof ik half/eind oktober hier in de winkel.
Op het Nederlandse Lushalicious forum (link in OP) kun je alle items nog gewoon bekijken.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:33 schreef Maeghan het volgende:
Wat een rare week! Ik had nog bijna de hele Lush lotion party & B Never bestelling kwijtgeweest ook! De bezorger had 'm bij een hele andere straat op hetzelfde nummer afgeleverd!! Die heeft dus gewoon een pakje van een meter bij een halve meter aangepakt, waar groot LUSH op stond, met groot en duidelijk MIJN naam en adres, en dacht niet eens 'goh, ik heb helemaal niets besteld' of zo. Nee hoor! En ze was nog boos ook, want ze was al drie keer bij ons wezen bellen en we waren er maar niet. Moet ze maar niet zo dom zijn om een pakje van een ander aan te nemen hoor.
Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef MissFrodo het volgende:
JacMar ik kom ook met de trein, of anders met de boot maar die komt ook op het station (nou ja naast) aan.
Misschien is het een leuk idee om met een groepje wat eerder af te spreken, vooral voor degene die een tijdje moeten reizen naar Amsterdam....
Haha, ja. Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
Kreeg bijna een hartverzakking
Maar hij is goed enw el aan gekomen dus?
Lijkt me een leuk idee om op het station al af te spreken met een aantal!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:46 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat is een goed ideeIk ga denk ik gelijk uit mijn werk, want ik ben 's middags vrij..als zuslief het goed vindt en ook kan
![]()
Nu ben ik nog nieuwsgieriger en ongeduldigerquote:Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef Maeghan het volgende:
Oh eh, trouwens, Tramp bodylotion stinkt heel erg, dus zal ik 'm maar gewoon voor je opmaken?
![]()
![]()
Nee, eerlijkwaar, het ruikt echt precies naar Tramp (in de fles in ieder geval, heb het nog niet opgesmeerd). En <3 1000 Kisses Deep <3. Ik kan me niet voorstellen dat je die niet lekker vindt ruiken. =)
quote:(alleen telefonisch te bestellen, leverbaar vanaf eind november)
Die harde stukjes is toch de kokos?quote:Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef CherryLips het volgende:
de mijne schuimt nu ook, maar er zitten wel veel harde stukjes in.
ja maar het is best pijnlijkquote:Op maandag 18 september 2006 18:50 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Die harde stukjes is toch de kokos?
Zitten er van die decoratie sterretjes in die zeep?quote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar het is best pijnlijknet zoals de sterretjes in angel's delight
.
Ze zijn vrij hard ja maar ik vind ze niet zo hard dat het pijn doet eigenlijkquote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar het is best pijnlijknet zoals de sterretjes in angel's delight
.
ik heb een teer huidjequote:Op maandag 18 september 2006 18:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Ze zijn vrij hard ja maar ik vind ze niet zo hard dat het pijn doet eigenlijk
Volgens mij ook dat laatstequote:Op maandag 18 september 2006 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb een teer huidje. of ik ben gewoon iets te ruw met die zeep, dat lijkt me eerder
.
Ik vond het de eerste keer niet echt feestelijk staanquote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Zitten er van die decoratie sterretjes in die zeep?![]()
Auw!!
Achja het staat wel erg feestelijk![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer niet echt feestelijk staanIk zat helemaal onder de krassen
Cotton Candyquote:Op maandag 18 september 2006 21:40 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb net allemaal nieuwe ingredienten voor mijn zeep, etc besteld.
Oa aloe bodywash voor huid en haar, hand en bodylotion en veel lekkere geuren (oa sugar plum, cotton candy, fresh cut grass en naked butt)
Kan wel even duren voordat ik het binnen heb want mijn nieuwe leverancier zit in Amerika.
Heb nu echt zin om er lekkere nieuwe produkten mee te maken.
mensen beginnen bijna te denken dat je de kerst psychisch niet trektquote:Op maandag 18 september 2006 19:49 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]![]()
Nee dat was vast niet erg feestelijk![]()
Niemand gelooft je als je zegt dat je je met een kerstzeepje van Lush gewassen hebtquote:Op maandag 18 september 2006 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mensen beginnen bijna te denken dat je de kerst psychisch niet trekt.
'maar ik ruik iig wel lekker!'quote:Op maandag 18 september 2006 22:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Niemand gelooft je als je zegt dat je je met een kerstzeepje van Lush gewassen hebt
Wat voor tips wil je hebben? Waar je in bad kan? Of gewoon wat hier in de omgeving te doen is?quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Sade het volgende:
Woensdag gaan we richting Zandvoort, in de buurt dus van Amsterdam en Haarlem en ik ben zo ontzettend f*cking toe aan een ontspannend bad
Komt u maar met die tips!
Ik heb niet veel baden gehad, maar de lekkerste was toch echt met Hollywood (van kerst)quote:Op maandag 18 september 2006 23:20 schreef Sade het volgende:
Woensdag gaan we richting Zandvoort, in de buurt dus van Amsterdam en Haarlem en ik ben zo ontzettend f*cking toe aan een ontspannend bad
Komt u maar met die tips!
Hij is heel zacht ja, en ruikt lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:20 schreef Melusine het volgende:
En ik heb aan Mud Flats geroken en wat is dat een heerlijke zeep zeg!! Had ik echt nooit gedacht want Waylander was echt niet aan mij besteed. Hij ruikt inderdaad erg naar Narcotick en hij voelde heel 'squishy', heb ik nog nooit gevoeld bij een Lush zeep. Ik denk dat ik er vrijdag maar een stuk van aanschaf...
Geen idee, ik vind 'm zelf een beetje naar The Strokes ruiken. Wel een stuk frisser... citroentjes, limoentjes, dat ideequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:40 schreef Vava het volgende:
Is de geur van Mud Flats dan een combinatie van Narcotick en Waylander?
Compleet offtopic: Monkey Businessquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:05 schreef MissFrodo het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar MudFlats....
Even gekeken naar wat de prijzen van de aloe hair en body wash en de hand/bodylotion gaan worden.
8 Oz (ong. 250ml) voor 7,50 en een aloe wash en bodylotion in dezelfde geurlijn samen voor 12,50.
Verder ga ik 10% van de verkoopprijs doneren aan het goede doel, dit wordt waarschijnlijk Monkey Business.
Zou je die willen ruilen tegen een Lovebug? Verder heb ik niks om te ruilen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:14 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb ook nog die Avowash![]()
Die wil ik niet meer die moet uit m'n huis!!![]()
Zou ik ook graag willen ruilen
Ik heb er een stukje af gesneden om te testen met handen wassen.
Het ongebruikte stuk is ong 100gr
Uhm lovebug ff opzoeken wat dat isquote:Op woensdag 20 september 2006 10:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou je die willen ruilen tegen een Lovebug? Verder heb ik niks om te ruilen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:31 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Deze kwam met Valentijn. Massagebar.
Ja ikke, maar dat wist je al he?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef JacMar het volgende:
Gaan er nog meer mensen bestellen in Engeland vrijdag?![]()
Ik heb mijn lijst alweer klaar![]()
Euh ja dat wist ik..Ik heb namelijk zonet nog heel wat vragen op je afgevuurd over de bestellingquote:Op woensdag 20 september 2006 20:39 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ja ikke, maar dat wist je al he?![]()
Ah dankje voor je antwoord, dan zal het dus inderdaad wel goed zitten en kunnen we onze slag slaan de 29equote:Op donderdag 21 september 2006 18:01 schreef MissFrodo het volgende:
Mevrouw Korn, ik heb ook geen bevestiging gekregen maar ga er wel een beetje vanuit dat het goed zit zo.
Ik heb even gelezen, maar of het nu voor dit forum geldt of niet, dit kan gewoon niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef MissFrodo het volgende:
Lees net op Lushalicious de reaktie van Lush en vraag mij af of dat voor dit forum ook geldt.
staat er dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:11 schreef MissFrodo het volgende:
Lees net op Lushalicious de reaktie van Lush en vraag mij af of dat voor dit forum ook geldt.
wat stomquote:Op donderdag 21 september 2006 21:34 schreef MissFrodo het volgende:
Lushalicious is dringend verzocht om alle foto's en beschrijvingen over Lush van de site te halen. Ze zijn het daar dan nu ook behoorlijk zat met Lush. Ten slotte leveren dit soort forums toch heel veel klanten op lijkt mij.
Marije en Anitra, willen jullie nog steeds bestellen?
in feedback en FAQ staat uitleg zie ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
wat stom![]()
Waarom dan? Ik ben trouwens aan het zoeken, maar kan het niet vinden... in welk topic staat het?
De mailing kwam van Lush BV uit Engeland. Stank voor dank, echt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:39 schreef CherryLips het volgende:
moeten we nu alleen Lush NL stom vinden of Lush UK ook?.
Mja, maar dat bericht van Lush.. Vraag me af wat daar dan instond, gezien de reacties in 'neem hier vast afscheid'quote:Op donderdag 21 september 2006 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in feedback en FAQ staat uitleg zie ik.
zeepjes zijn ineens een stuk minder lekkerquote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
De mailing kwam van Lush BV uit Engeland. Stank voor dank, echt.
Maar hey, we zitten hier op Fok, en dit topic kan wel blijven, let op je plaatjes en tekstgebruik want daar staat copyright op dames wat alleen op de Engelse fora gebruikt mag worden. Dus kom op!
Lush! Lush Lush! Hoezee!.
.
Ze realiseren zich volgens mij niet wat de invloed van zo'n forum is.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik 'ken' Lush dankzij Fok. Ik vroeg me altijd af welke idioot er nou ¤50 uitgaf aan zeep. Tot ik zelf zo'n winkel binnenliepquote:Op donderdag 21 september 2006 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze realiseren zich volgens mij niet wat de invloed van zo'n forum is.
Zonder internet had ik het hele merk nooit gekend, tenslotte is het niet zo alsof op elke straathoek een winkel te vinden is.
Bezopen en heel, heel sneu.
De weblog die ik had over Lush moest ook offline. Dat was 2 maand geleden al.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar hey, we zitten hier op Fok, en dit topic kan wel blijven, let op je plaatjes en tekstgebruik want daar staat copyright op dames wat alleen op de Engelse fora gebruikt mag worden. Dus kom op!
Lush! Lush Lush! Hoezee!.
.
En dan over een jaartje huilen dat ze tegen hun tweede faillissement zijn aangelopenquote:Op donderdag 21 september 2006 22:27 schreef Anitra het volgende:
[..]
De weblog die ik had over Lush moest ook offline. Dat was 2 maand geleden al.
Ze zijn momenteel aan het googlen en zoeken om alle dingen over Lush van het internet af te halen en dat ze juist daarmee veel klanten hebben gekregen maakt ze blijkbaar niks uit.
Hier hetzelfde..Jammer maar helaasquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:54 schreef Sade het volgende:
Oh jeetje, wat is dit nou weer?
Onvrede, boosheid. protest? Kortom: gaat de order nou niet door? Ik heb namelijk een lekker lijstje klaar liggen hier![]()
Zie bovenstaand berichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:11 schreef Sade het volgende:
Lekker f*cked up dan.Mocht er iemand toch nog gaan bestellen, laat het dan even weten. Ik kan zelf niet bestellen omdat ik geen cc heb
![]()
Dan kan ik je even een mail sturen met het lijstje en het nodig geld over maken.
Gisteren trouwens in de Lush in leidse geweest: Black Pearl en Romance voor in bad zijn echt super!![]()
gedaan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:59 schreef JacMar het volgende:
Sade mail me even! Mijn email staat in mijn profiel!![]()
Jaaa, maar het eenmaal gebruikt hebben is wat anders dan een winkel binnenlopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap echt dat enthousiasme hier niet, ik vind er niet veel aan. Veel geld voor smakelijk uitziende zeepjes ??? Ik ben de winkel eens binnen gelopen en stond versteld van de prijzen![]()
Maar tis wel leuk te zien hoe dol jullie op dat spul zijn![]()
Dat zou ik ook gewoon doenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:26 schreef CherryLips het volgende:
uuh.
ik ga nog wel wat Lush kopen in Londen volgende week hoor. ik heb de nieuwe zeepjes nog niet geprobeerd
.
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ik snap best de verontwaardiging van iedereen, en ook ik vind het een hele rare reactie van Lush, maar om Lush nou helemaal af te zweren? Ik denk dat ze daar echt niet wakker liggen van een paar bestellingen meer of minder, dus je zal er zelf niks mee bereiken. En ondanks alles, maakt het voor mij de producten niet minder lekker.
Ik heb Lush wel vaker mensen tegen de haren in zien strijken, dus mwoah.... ik denk dat het wel degelijk de bedoeling was van ze om zich zo arrogant op te stellen, dat de uitwerking misschien anders is dan gepland, tja.....quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:47 schreef Sade het volgende:
Ik denk dat er echt wel sprake is van een misverstand, het zal in ieder geval niet de bedoeling zijn geweest om mensen tegen zich in het harnas te jagen en/of zich arrogant op te stellen. Ik kan me zelfs voorstellen dat ze van deze reacties behoorlijk schrikken. Het zijn toch trouwe fans...
Ze zullen er niet van wakker liggen maar ik geloof wel dat er iets mee gedaan wordt.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
Ik snap best de verontwaardiging van iedereen, en ook ik vind het een hele rare reactie van Lush, maar om Lush nou helemaal af te zweren? Ik denk dat ze daar echt niet wakker liggen van een paar bestellingen meer of minder, dus je zal er zelf niks mee bereiken. En ondanks alles, maakt het voor mij de producten niet minder lekker.
Misschien moeten we ook een MMU topic openen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:31 schreef MissFrodo het volgende:
MMU is ook heel lekker, ik wil morgen gaan bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |