quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:25 schreef Retuobak het volgende:
Toffe trailer hoor, alleen de personages zien er weer stupide uit zoals in alle Square-Enix games.
Maar kan evt. nog wel geinig zijn.
Vanaf 1 augustusquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Wanneer kwam die demo van Saints Row nou?
Merde, najah, dan maar na de vakantiequote:
Rallisport Challenge 3 is iig aangekondigd, dacht ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
Zijn er genoeg in ontwikkeling, nog even geduld dusquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
En Sega Rally, en Colin McRaequote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rallisport Challenge 3 is iig aangekondigd, dacht ik.
Even geduld nog..
Nee, die is niet aangekondigd, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rallisport Challenge 3 is iig aangekondigd, dacht ik.
Even geduld nog..
De originele versie is wel geschikt voor Live Arcade.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:35 schreef Begieltie het volgende:
Volgens mij staat er ook een nieuw deel van Sega Rally in de planning![]()
Geen Virtua Fighter 5quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De originele versie is wel geschikt voor Live Arcade.![]()
Sega is goed bezig. Virtua Tennis 3 en Sega Rally Evo. What's next?
grand raid offroad rally was iig al aangekondigdquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
Staat in de vrieskast weer geloof ik?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef quantas het volgende:
[..]
grand raid offroad rally was iig al aangekondigd
Ik wil Forza 2.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik wil een rally-game!
Mijn interesse voor dit spel wordt steeds groter... gezien de screenshots en alle informatie eromheemquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef wc-eend het volgende:
plaatjes...
Oww mensen..
We also received some new information about Dead Rising’s unlockables and Live features. After completing certain requirements, players can unlock two new game modes. Overtime mode allows you to import your character into the fourth day of the game (this is apparently after the 72 hour chopper pickup). And Infinity mode lets you go nuts in the mall with your saved character without any time limits.
![]()
![]()
![]()
Dead Rising gaat zoooooooooooooo heersenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:37 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
Oww mensen..
We also received some new information about Dead Rising’s unlockables and Live features. After completing certain requirements, players can unlock two new game modes. Overtime mode allows you to import your character into the fourth day of the game (this is apparently after the 72 hour chopper pickup). And Infinity mode lets you go nuts in the mall with your saved character without any time limits.
![]()
![]()
![]()
8 september komt die uit, dat is dus nog 65 nachtjes slapenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:47 schreef Sjotime het volgende:
Die spanning.... die rare wapens.... die missies
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:31 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe beetje mijn TT van het Ps3 topic pakken en veranderen he
Mooi gemaakt, maar gaat denk ik toch snel vervelen dat spel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Nog 2 gameplay filmpjes van TDU.
1
2
Nee mij ook niet, maar sommige mensen hier zijn wel benieuwd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Sorry, lijkt mij echt helemaal niks aan.
Ja weet ik.. maar dat klikken en slepen idee, hoe leuk dat ook op een console zou moeten werken tegenwoordig, is verder niet aan mij besteedtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar sommige mensen hier zijn wel benieuwd.
Verdommequote:
Hij is stoer he?quote:
Nee je moet daar echt van houden.... ik vind die games wel ok,.... helemaal met een LotR tintje! Denk dat ik hem wel ga halen. Volgende titel wordt dan pas Dead Rising.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja weet ik.. maar dat klikken en slepen idee, hoe leuk dat ook op een console zou moeten werken tegenwoordig, is verder niet aan mij besteedt
Ik vind het onderwerp overigs wel cool LOTR inderdaad.. beter dan ruimtewezens en basisstations. Zullen wel praat acties in zitten ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:01 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee je moet daar echt van houden.... ik vind die games wel ok,.... helemaal met een LotR tintje! Denk dat ik hem wel ga halen. Volgende titel wordt dan pas Dead Rising.
Sinds de demo heb ik geen interesse meer in de gamequote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:47 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Nog 2 gameplay filmpjes van TDU.
1
2
Ja haal deze ook op ipv TDU.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hij is stoer he?
Dat mensen neerschieten terwijl ze wegrijden in de auto.. hop gewoon door de achterruit heen. Cool gedaan hoor.. krijg er zin in
Online gangstertjes spelen
Het is wel een extreeeeme kloon maar het ziet er echt geweldig uit manquote:
Ja lees ik in de reviews ook,.......... echter komt het niet vaak voor. Tevens is slowdown geen probleem voor een RTS.... een FPS zou het schaden.... KOTOR had ook zo zijn slowdown en framerate issues maar dat maakte de game niet minder briljant. Ik ga het spel een kans geven.... lijkt me heerlijk om even goed de controls onder de knie proberen te krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ziet er best heel vet uit, alleen ik zie nu al slowdown?
Bestellen nog wel. Na alle bestelellende die hier al voorbij gekomen is blijft iedereen er maar intrappen. Ik snap er echt niks van. Je haalt 'm toch gewoon lekker in de winkel op de releasedag?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:45 schreef Sjotime het volgende:
Video review gezien.......... slowdown komt voor,... echter zag ik het niet in de video review.... spel draait wel op 30 fpsZag er erg cool uit en ze waren erg enthousiast over de gameplay en de controls .... ik ga hem bestellen
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:45 schreef Sjotime het volgende:
Video review gezien.......... slowdown komt voor,... echter zag ik het niet in de video review.... spel draait wel op 30 fpsZag er erg cool uit en ze waren erg enthousiast over de gameplay en de controls .... ik ga hem bestellen
Ik vraag het me ook af...Je moet thuis zijn op het moment van bezorgen, het scheelt met goede winkels maar een paar Euro en je moet een hoop gedoe ondernemen om de bestelling te plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bestellen nog wel. Na alle bestelellende die hier al voorbij gekomen is blijft iedereen er maar intrappen. Ik snap er echt niks van. Je haalt 'm toch gewoon lekker in de winkel op de releasedag?
Tis een gemak he.. maar ik ga wat dat betreft ook liever ouderwets naar de winkel rennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bestellen nog wel. Na alle bestelellende die hier al voorbij gekomen is blijft iedereen er maar intrappen. Ik snap er echt niks van. Je haalt 'm toch gewoon lekker in de winkel op de releasedag?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
Je moet thuis zijn op het moment van bezorgen,
Het spel is nu écht 10x beter geworden, volgens vele bladen en site's, ook volgens -Hellfire-.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinds de demo heb ik geen interesse meer in de game
Niet als je in een doos woont.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Wordt gewoon in de bus gestopt hoor.
Alleen zuiderpark heeft een kutbezorgservice, play.com en gcshop.nl hebben gewoon een prima servicequote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan nog? Je hebt je spel bijna altijd later binnen dan wanneer je 'm in de winkel haalt, en dat voor 1 of 2 euro minder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen zuiderpark heeft een kutbezorgservice, play.com en gcshop.nl hebben gewoon een prima service
En wat als ik gewoon 5 dagen in de week werk en doordeweeks bijna nooit tijd heb om het op te halen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan nog? Je hebt je spel bijna altijd later binnen dan wanneer je 'm in de winkel haalt, en dat voor 1 of 2 euro minder.
Dat scheelt wel meer vaak.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan nog? Je hebt je spel bijna altijd later binnen dan wanneer je 'm in de winkel haalt, en dat voor 1 of 2 euro minder.
Als je elke dag van 9 tot 6 werkt, geen weekeinden hebt, in de middle of nowhere woont en werkt waar geen stad of Mediamarkt in de buurt is en waar nooit koopavonden zijn... dan is het idd een oplossing.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
En wat als ik gewoon 5 dagen in de week werk en doordeweeks bijna nooit tijd heb om het op te halen?
Heb je er last van dat je het zo erg vindt dat niet iedereen op de releasedag naar de winkel rent ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je elke dag van 9 tot 6 werkt, geen weekeinden hebt, in de middle of nowhere woont en werkt waar geen stad of Mediamarkt in de buurt is en waar nooit koopavonden zijn... dan is het idd een oplossing.
Ach, ieder zn ding. Maar de meeste die hier pre-orderen zitten gewoon op school en hebben tijd zat, duss..
Nog nooit wat van gemerkt. Elke game die ik daar besteld heb had ik vervolgens voor of op de releasedag gewoon binnenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen zuiderpark heeft een kutbezorgservice, play.com en gcshop.nl hebben gewoon een prima service
Kosten bij Media Markt liggen hoger dan bij GCshop of Zuiderpark, dus ja. Beide heb ik prima ervaringen mee, waarom zou ik dan naar de winkel lopen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je elke dag van 9 tot 6 werkt, geen weekeinden hebt, in de middle of nowhere woont en werkt waar geen stad of Mediamarkt in de buurt is en waar nooit koopavonden zijn... dan is het idd een oplossing.
Ach, ieder zn ding. Maar de meeste die hier pre-orderen zitten gewoon op school en hebben tijd zat, duss..
Dan heb je m meteen in je handenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kosten bij Media Markt liggen hoger dan bij GCshop of Zuiderpark, dus ja. Beide heb ik prima ervaringen mee, waarom zou ik dan naar de winkel lopen?
Nee hoor. Ik vind het alleen vreemd dat iedereen hier zich elke keer weer aan dezelfde steen lijkt te stoten en dan hier weer vol ongeloof komt klagen ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je er last van dat je het zo erg vindt dat niet iedereen op de releasedag naar de winkel rent ofzo?
Precies. Het leukste is nog wel het introfilmpje met die heerlijk misplaatste muziek.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef Wessiej het volgende:
Over G zuigt echt.
Zit je te vliegen, opeens ontploft je vliegtuig, blijkt er dus een raket op je afgeschoten te zijn.
Ja hoe moet ik dat weten dan, staat nergens, dus ga je maar altijd dood.
Hahaha, had het al gezien... hilarisch!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef devv05 het volgende:
Weer zo'n nieuw kort humoristisch Rayman filmpje
Bunny scientific facts #3
ridderkerkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef bluebit het volgende:
en da's waar?
Pfffquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ridderkerk
ga denk oblivion halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |