een modje maakt het wel goedquote:
neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook de tic om pas te saven als je ergens bent gaan zitten in Oblivion?
Zo lekker op een stoel ofzo
Ik moet altijd op een mooi plekje saven, zodat als ik weer begin met een goed gevoel weer kan beginnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook de tic om pas te saven als je ergens bent gaan zitten in Oblivion?
Ja, maar dat is meer omdat ik nu altijd save op de toren van m'n landgoed waar lekker bankjes rondom staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een tic om na elke deur te saven, omdat ik autosaves niet vertrouw.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer omdat ik nu altijd save op de toren van m'n landgoed waar lekker bankjes rondom staan. Altijd mooi met uitzicht op de tuin, perfect uitgezoomd zodat het save plaatje er super uit ziet
.
volgend jaar lijkt me ook een erg sterke E3, met tweede generatie PS3 en Wii games en derde generatie 360 gamesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:42 schreef Morthill het volgende:
E3, dit wordt de beste E3 ooit. Zo extreem wel toffe games, en dan nog de PS3 en Revolution
nogmaals, Microsoft ftwquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
Het grote E3 topic - Waar men persconferenties hyped < vote or die.
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef Egamer het volgende:
Nintendo gaat mij verassen, maar Microsoft gaat het zeker goed doen.
Believe kepler, believe.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijk
agh, je kunt verrast zijn door de manier waarop. Je weet dat je verrast wordt, maar waardoor zal een verrassing blijven tenslotte.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijk
En je hebt de OP niet geupdate.quote:
Nvm, ff op de atari forums rond gekeken.quote:
fuck, dan heb ik geen beschikking over mijn 360quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nvm, ff op de atari forums rond gekeken.
Nog 3 daagjes en dan lekker scheuren![]()
dat wordt snel downen dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:24 schreef Wessiej het volgende:
Lees net dat alle content die tijdens de E3 verschijnt alleen tijdens 8 t/m 14 mei te downloaden is.
Dus de Test Drive demo gaat daarna er ook af.
iig, hij lijkt nog beter te worden. Zul je zien dat de besturing enorm zuigtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Egamer het volgende:
Test Drive wordt bij iedere trailer nóg beter.
Nee, nee, nee!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
iig, hij lijkt nog beter te worden. Zul je zien dat de besturing enorm zuigt
Aldus Frank O-Connor van Bungie. Er komt een grootse aankondiging op de E3, nou, maak me gek.quote:"It's really making progress in an exciting and fascinating way. And I can't wait to share that with you properly. The level of secrecy is every bit as oppressive and confining for us as it is for you. Much, much bigger update next week. See you then!"
is er iemand die niet Halo 3 verwacht?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef Egamer het volgende:
[..]
Aldus Frank O-Connor van Bungie. Er komt een grootse aankondiging op de E3, nou, maak me gek.
Ja, ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
is er iemand die niet Halo 3 verwacht?
Ik!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
is er iemand die niet Halo 3 verwacht?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Egamer het volgende:
Test Drive wordt bij iedere trailer nóg beter.
Teringquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:45 schreef gijsje79 het volgende:
Test drive Pagani
http://www.gametrailers.com/player.php?id=10371&type=mov&pl=game
komt ook uit op de pcquote:Key Features:
* Cutting-edge technology: Experience an enhanced version of the powerful Source Engine from Valve, including new jaw-dropping environments and incredible special effects. Discover an innovative first-person view with complete body awareness, realistic movements and physics rendering, making it the first fantasy action game featuring a complete first-person combat system.
* Never-ending action: Challenge the forces of evil in 12 immense levels and learn to master over 40 weapons and dozens of devastating spells. Engage the enemy in intense melee combat with swords, bows, staffs and daggers; or summon magic powers against the legions of darkness and sneak in the shadows to stalk depraved creatures. It's all heart-pumping action, where success in combat will dictate your future.
* The Might & Magic universe's darkest side: Explore a secluded region of Ashan populated with fearless orcs, savage goblins, dreadful undeads, elusive trolls, massive dragons and many other creatures that are stunning in both size and depravity. This is a new and darker side of the legendary Might and Magic universe where the forces of evil are stronger and more cunning than ever.
* A deep and engaging fantasy storyline: Raised by a powerful wizard, the young hero Sareth has been trained in art of magic and war in order to fight the prophecy of the Dark Messiah. But the revelations of his past may alter his course and reveal an unforeseen path to the truth and destiny.
* A subtle layer of RPG: By gaining experience through fighting, players will be able to unlock new skills or equipment in order to improve general performance (damage, health, speed, resistance) and to enlarge range of actions during fights: cool combos, lethal critical hits, new spells.
* A revolutionary, addictive multiplayer mode: Enlist with the humans or the undead, and choose among four character classes. Prepare to battle with up to 32 players in several online modes, ranging from simple deathmatch to the revolutionary Evolution mode, which will allow you to gain experience and new equipment across dynamic online campaigns.
Ze willen ons geldquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:12 schreef Morthill het volgende:
Waarom zijn er zoveel vette games in de maak
hallo, niet zo zeuren gelijk, ik ben pas net online >_<quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
Morthill edit je nieuwsbericht eens man, die game komt uit op de 360/Pc !
Sorryquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
hallo, niet zo zeuren gelijk, ik ben pas net online >_<
/Waar haal je ook vandaan dat ie voor 360 komt. Ubisoft heeft niks, Arkane Studios heeft niks, Gamespot en IGN weten van niks. Ik kan kortom niks vinden, en anderen met mij.
deze week niet, volgende week zondag pas weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Heb Burnout.
Nog bevoegden die online willen.
HD Trailerquote:Zaterdag 06 mei 2006 - Move Interactive heeft vandaag een eerste HD trailer vrijgegeven van haar nieuwste Xbox 360 en PC game die door het leven gaat onder de naam Ugo Volt. Tot op heden was dit spel nog tamelijk onbekend, maar daar komt met deze eerste beelden dus verandering in. Ugo Volt is een futuristische sci-fi game die doet denken aan het recent verschenen Advent Rising.
Met een groot verschil dan, want het lijkt erop alsof Ugo Volt er grafisch een stuk beter uit gaat zien. Het verhaal achter de game gaat dat de aarde in rap tempo opgewarmd raakt. Door de nieuwste technologieen kon de aarde echter worden gereconstrueerd, waardoor deze weer normaal leefbaar geworden is. Aan dit laatste zit echter een groot nadeel vast; alles wordt nu gecontroleerd door de corporaties.
Mensen hebben zelf dus geen enkele vrijheid meer overgehouden, en zijn een soort slaven geworden van de grote machtige bedrijven. In de game speel jij Ugo Volt, een prototype van een nieuwe generatie mensen. Zestig jaar lang is er onderzoek naar je gedaan, en uiteindelijk hebben de corporaties besloten om je massaal te gaan produceren.
Zoals je waarschijnlijk wel al aan kunt voelen gaat dat niet helemaal goed; je krijgt per ongeluk namelijk menselijke emoties en gevoelens, een fout die niet zonder gevolgen zal blijven. De corporaties hebben de dood van je vader op hun geweten en het enige waar je nog aan kunt denken is wraak.
Hiervoor zul je het op moeten nemen tegen de machtige corporaties. De game is een mix van een first- en third person perspectief, wat voor een verfrissende gameplay zal zorgen. Je bevindt jezelf tussen twee werelden; de echte wereld en een fantastiewereld. In de echte wereld heb je de beschikking over allerlei futuristische wapens en voertuigen. In de fantastiewereld draait het om toverspreuken en magische krachten.
Het is echter geen game waar je al schietend door heen zult rennen. Je wordt namelijk beloond wanneer je voor zo min mogelijk slachtoffers zorgt. De acties en keuzes die je in het spel maakt zullen van invloed zijn op de verhaallijn. Het spel bevat dan ook vier verschillende eindes.
Vond het niet echt mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
HD Trailer
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1051
Ben benieuwd naar de trailer, ben het nu aan het downloaden.
EDIT: Tjonge wat lijkt dit op Star Wars.
De trailler doet me niet echt veel ofzo... qua graphics niet en wat ik van de gameplay zelf gezien heb, heb ik ook zo m'n twijfels.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
HD Trailer
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1051
Ben benieuwd naar de trailer, ben het nu aan het downloaden.
EDIT: Tjonge wat lijkt dit op Star Wars.
quote:Alan Wake 360 Exclusive
Posted by Rav on May 06, 2006
Alan Wake, winner of E3 2005 Game of the Show award, will be announced as an exclusive title at this years E3 press briefing.
Rumours have been rife about the hotly anticipated Alan Wake being snapped up by a big publisher since developer Remedy lost Take 2 as a publishing partner. It seems Microsoft have seen the potential in Alan Wake and have snapped up the rights to Remedy's third person adventure.
According to sources the announcement is expected at the Microsoft E3 conference on wednesday, now we love surprises but we felt we had to let you guys know as this is just massive.
Expect much more during E3!
Ik denk zoals MS wel vaker games uitbrengt. Eerst op de Xbox, dan een dik jaar later op PC.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:05 schreef Retuobak het volgende:
Ben benieuwd of er met exclusive console exclusive of platform exclusive bedoeld wordt.
Hopelijk komt er een demo dan, eerst eens ff zien hoe de game speelt met een controller. Anders wacht ik dat jaartje welquote:Op zondag 7 mei 2006 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk zoals MS wel vaker games uitbrengt. Eerst op de Xbox, dan een dik jaar later op PC.
Jummie!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
De eerste faceplate die ik echt mooi vind
Ik hoop hetquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Denken jullie dat er op XBL een demo komt van Saints Row volgende week?
*hoopt*
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze baggerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
*hoopt*
nope.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Mensen, worden jullie boos als ik zeg dat ik me met de Demo van Fifa world cup heb vermaakt?![]()
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mensen, worden jullie boos als ik zeg dat ik me met de Demo van Fifa world cup heb vermaakt?![]()
Makkelijk winnen is altijd leuk.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat ze een betere Final Fantasy uitbrengen voor de 360 dan FFXI.
[afbeelding]
Pre E3 tvp
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.
Ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?
Ik hoop echt dat het geen flop wordt, ik kijk er al naar uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
*hoopt*
Ik hou van hiphop, ik hou van free roaming games, ik hou van openheid en veel keuzes in games.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze bagger
Zelf bellen jaquote:Op zondag 7 mei 2006 14:42 schreef masterdave het volgende:
Moet ik microsoft zelf bellen als je 360 kapot is?want de mijne heeft het zojuist begeven...terwijl ik aan het spelen was online. eerst kreeg ik roodzwarte blokjes te zien als ik um aanzette, maar na een aantal keren proberen krijg ik nu geen beeld meer maar ipv een groen lichtje bij de aan/uit knop is het rood aan het knipperen.
Cheylquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Ik had met 1!!! dag al een nieuwe van Microsoftquote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef masterdave het volgende:
Hopelijk ben ik um geen 6 weken kwijt of zo, 2 weken vind ik nog wel kunnen, hehe, ben nogal verslaafd aan dat klereding namelijk
damn, das wel beter, alleen nu probeer ik het een half uur later nog een keer, doet ie het weer gewoon....quote:Op zondag 7 mei 2006 14:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik had met 1!!! dag al een nieuwe van Microsoft
Wat ik mij afvraag is toch...waar haal je het geld vandaan? En wou je nog een keer online boksen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Heb Burnout.
Nog bevoegden die online willen.
Iddquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze bagger
Die is inderdaad geilquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg, geniet van het lekkere weer de komende 3 maanden en haal in Augustus Pro Evo 6. Al kun je je voor 2 tientjes geen buil vallen aan Pro Evo 5 natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?
Wanneer je Rotterdam combineert met FIFA, dan weet je eigenlijk van tevoren dat het verspilling van je moeite isquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het toernooi in rotterdam kut geregeld zegvan fifa
Heb ik iets gemist, maar sinds wanneer komt Pro Evo6 in Augustus?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg, geniet van het lekkere weer de komende 3 maanden en haal in Augustus Pro Evo 6. Al kun je je voor 2 tientjes geen buil vallen aan Pro Evo 5 natuurlijk
had je beter naar het Alexandrium kunnen gaan, daar was het echt heel rustigquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het toernooi in rotterdam kut geregeld zegvan fifa
ik ging dus vanochtend met milo en een vriend van mij naar Rotterdam. Om mee te mogen doen aan de Xbox Cup. Het begon nog wel goed. Er stond een lange hummer voor de deur, die ook op de mainpage staat tussen de foto's. We Waren er als 1 van de eerste. En nadat we ons hadden ingeschreven ( moesten nog een trieste slagzin afmaken mochten we trainen. Dit was in de hummer. Erg tof om daar binnen te zitten. Maar tot mijn grote verbazing zat hier Fifa Road To The World Cup in. Je moest tegen de computer spelen, en het moest Nederland - Argentinie zijn. Ik won met 3-0. Daarna konden we om 1 uur naar binnen. In de winkel stond slechts 1 xbox 360. Ik dacht dat we net zoals de fifa interactive world cup een echte knock-out ronde zouden spelen. Maar het was slechts 1 wedstrijd, weer verplicht Nederland - Argentinie. En de gene met de hoogste uitslag mocht door naar Amsterdam. ( dus iemand die een slechte tegenstander had gekozen was goed af.
Minpunten
- lange wachttijden
- de oude fifa
- geen knock out
Ik won met 2-0 van iemand dat wel, maar daarna won iemand met 4-0 en nog een ander won met 6-0. Ik ga dus helaas niet naar amsterdam.
Hopelijk is er met fifa 2007 wel weer een ECHT goed toernooi ergens
die is vetquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
dat was het, met die mooie damesquote:Op zondag 7 mei 2006 17:30 schreef kepler het volgende:
[..]
had je beter naar het Alexandrium kunnen gaan, daar was het echt heel rustig
ik wilde zelfs nog mee doen, maar toch maar niet gedaan. Met het oefenen verloor ik al met 1-0 en iets van 2 rode kaarten aan mijn kant
Volgens het laatste persbericht wat ik heb gezien. Al kan je natuurlijk niet echt op Konami bouwen, wat dat betreftquote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef febster het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, maar sinds wanneer komt Pro Evo6 in Augustus?
Ik rekende op november, dus dat zou zeer goed nieuws zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 17:54 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens het laatste persbericht wat ik heb gezien. Al kan je natuurlijk niet echt op Konami bouwen, wat dat betreft
Ik heb iets tegen faceplates.... vind het zo kinds !quote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Ik koop er alleen 1 als de originele beschadigd raaktquote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ook nooit een faceplate kopen. Ik vind het een beetje hetzelfde als van die frontjes voor je mobiele telefoon... maar zou ik in godsnaam zoiets kopen?! Het is toch goed zoals het is.
Dan zou ik er ook een kopen. Maar dan wel gewoon de originele.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik koop er alleen 1 als de originele beschadigd raakt
Zijn er wel losse originele witte faceplates te koop?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook een kopen. Maar dan wel gewoon de originele.
Ik hoop het wel. Ik ga echt niet zo'n houtnerf op mijn Xbox plakken.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn er wel losse originele witte faceplates te koop?
Of die andere kleuren die nu uit zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 19:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik ga echt niet zo'n houtnerf op mijn Xbox plakken.
Ik heb die blauwe, en die is koel!quote:
halo2quote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Welke oude xbox games spelen jullie nog op de 360?
Geen, mijn oude xbox staat eronderquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Jade Empire laatst aangeschaftquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Geen, ik heb geen oude Xbox gamesquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Spuit je hem zelf toch zwartquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt er ooit nog een zwarte Xbox360, dat witte is echt te lelijk.
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lolquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Retuobak het volgende:
Met de huidige hoeveelheid defecten zou ik persoonlijk niet echt happig zijn op het ding overspuiten en m'n garantie zodoende verliezen.
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht planquote:Op maandag 8 mei 2006 00:01 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lol![]()
Ach zo lang je de laser niet zwart spuit moet het kunnenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht plan
400 xbox premiumquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Framed het volgende:
Maar hoeveel gaat het nou precies kosten?:P..
Met bon binnen 2 werkdagen, ja, anders niet. Je kan het overigens wel proberen misschien doen ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken...
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Ik ook niet zo snel. Hoogstens eentje als de Xbox daardoor beter bij mijn andere spullen of interieur past of wel heeeeeel erg mooi staat. (tot nu toe nog niet echt eentje gezien die ik graag zou willen hebben.. dus denk niet dat het er snel van komt)quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ook nooit een faceplate kopen. Ik vind het een beetje hetzelfde als van die frontjes voor je mobiele telefoon... maar zou ik in godsnaam zoiets kopen?! Het is toch goed zoals het is.
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken... (bji aankoop al doorbroken, waarschijnlijk omdat de hoesjes leeg in de schappen staan...)
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??quote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halen
FC !quote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??
9 mei schatquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()
E3 pre-specialquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()
Werk.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoef jij niet naar je werk?
*treeler checkt*
Een dagje vrij ookquote:Op maandag 8 mei 2006 09:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werk.
Nee ben een dagje vrij, zo Oblivion spelen.
Dat ziet er toch heeerlijk uit ook hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 09:39 schreef gijsje79 het volgende:
Ach volgende maand Moto GP.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Word weer leuk op Live.
Ik ken jou nog vlgs mij van de eerste deel inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef odebeijer het volgende:
Nog mensen die ook BF2:MC hebben, en vanavond online zijn? Lijkt me wel leuk met een groep fokkers.
Ja moto gp, herinner me nog de oude tijden van de xbox, 0400 'snachts was er niets bij..
quote:Marketplace Trailers
Download these high-definition Xbox E3 booth montages for many of the games on display at E3.
* Monday, May 8: Check out The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ II and many more.
* Tuesday, May 9: Get a sneak peak at lots more new Xbox 360™ game trailers.
* Wednesday, May 10: See WWE Smackdown vs. Raw 2007 in action, plus many more game trailers.
* Thursday, May 11: Take an early look at Dead or Alive Extreme 2.
* Friday, May 12: The trailer for Saint's Row is finally unveiled.
quote:Marketplace Demos
Trailers are great, but nothing beats the hands-on experience! We've got plenty of new game demos premiering all week. Download the demo to your hard drive, then sit back and play the latest E3 games from the comfort of your living room.
Monday, May 8
* Test Drive® Unlimited: Race exotic vehicles on diverse Hawaiian roads in Atari's fast-paced racer.
Tuesday, May 9
* Lost Planet™ : Capcom shows off its upcoming action sci-fi shooter set on the frozen tundra of a hostile planet.
Thursday, May 11
* MotoGP '06: Experience extreme racing with stunning photorealistic graphics and a blisteringly fast game engine.
quote:Marketplace Premium Downloadable Content
Tuesday, May 9
UNO®: The latest additon to Xbox Live Arcade is the classic party card game that’s number one for family fun! Compete against three other players to match colors and symbols, go Wild with special command cards such as Skip and Reverse, and be the first to play all your cards. Add-on theme decks offer new art and new card effects, keeping the game fresh and challenging.
Like all Arcade titles, you can download the demo and try it out free. Get ready to shout, "UNO!"
Wednesday, May 10
Call of Duty® 2 Map Packs: Activision has some exciting new premium and free map packs to get you through the week. Battle across new multiplayer maps for this intense WWII shooter.
* Bonus Map Pack: These free multiplayer maps bring combat realism to new heights. Both are for online, split-screen, and system-link play. Vossenack, Germany challenges you with limited cover and varied terrain. Wallendar, Germany is perfect for squad-based combat, including hidden paths, rubble, and high-cover areas. Its war-torn cityscape embodies World War II-style urban warfare.
* Skirmish Pack (400 MS Points): Two more all-new multiplayer maps, both for online, split-screen, and system-link play. Kalach, Russia is a multi-level war zone with twisting passageways perfect for sniper attacks. Beaumont-Hague, France features open fields for rushes and clustered buildings for ambush maneuvers.
Het ziet er leuk uit, maar de vorige Testdrive games waren gewoon slechte racegames, daarom zit ik er niet op te wachten.quote:
Klinkt leuk, al mis ik de echte verrassingen...quote:
niet bij alle winkelsquote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 mei 2006 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe 360 eigenaar meldt zich![]()
Gisteren eentje gekocht met Project Gotham Racing, bevalt erg goed![]()
zuiderpark alles gesealdquote:Op maandag 8 mei 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet bij alle winkels
heb al 3x meegemaakt, dat die zegel er gewoon nog heel op zat, (oblivion kreeg ik dag van te voren, in verpakking en al, lag niet in de schappen)
En heb ook al 2x meegemaakt, dat er niet eens een zegel op zat, ook niet de resten van het doorhalen
Stuur maar een invite. Kan ik misschien weer eens een keer winnen. Mijn gamertag is Heintje1quote:Op maandag 8 mei 2006 13:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dank u
Vanavond maar eens xbox Live uitproberen![]()
Ik heb geen idee... maar wat wel handig zou zijn als jouw icon klikbaar zou zijn en dat ik dan geredirect word naar fok games/ E3 special?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:37 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil er meer van weten >:(
Quantic Dream
Een van de beste gamestudios ter wereld imho
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat zij the One is. Wat voor game doet er niet toe
Hmpf..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik wou dat ik daar voor kon zorgen, maar helaas.
Je zal gewoon FOK!games even moeten bookmarken
Hier nog 1, vond alle eerdere Test Drive games bagger, maar het concept van een online racewereld spreekt mij erg aanquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:08 schreef Bastard het volgende:
De eerste 80% van de Test Drive demo gingen nog wek vrji vlot.. maar nu heeft iedereen door dat ie er op staat denk ik
En vervolgens je download cancellen en opnieuw starten omdat het dan wellicht sneller loopt werkt helemaal niet. Ik ging van 84 naar 79% terugquote:
82% alweer, had ik al gezegd dat ik serieuze racers niet leuk vind?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vervolgens je download cancellen en opnieuw starten omdat het dan wellicht sneller loopt werkt helemaal niet. Ik ging van 84 naar 79% terug
Dit spel is niet serieus Gijs .. althans niet als racer... vlgs mij gaat het tweaken niet verder dan uiterlijk van de body en kleding... tis auto pakken en scheuren..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
82% alweer, had ik al gezegd dat ik serieuze racers niet leuk vind?
Stuk serieuzer dan Burnout, maar het concept trekt me wel aanquote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit spel is niet serieus Gijs .. althans niet als racer... vlgs mij gaat het tweaken niet verder dan uiterlijk van de body en kleding... tis auto pakken en scheuren..
fixedquote:
IK HAD VERDOMME HETZELFDE.... en steeds overnieuw proberen.. blijft ie staan op 6% ... doet ie het niet meer!!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Die zaad-demo stopt er gewoon mee op 96% en gaat niet meer door.
Zal die toch wel ergens al 350 mb moeten hebben opgeslagen lijkt mij?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem nu helemaal opnieuw downen, lekker voorbereid MS, verwachten ze dat alleen 10 mensen dit gingen downloaden ofzo.
Zijn ze daarvoor een dag offline gegaan.
Ik moet de helft opnieuw doen. Dat kan toch niet? Verdwijt zomaar de helft van de data van mijn HDD?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal die toch wel ergens al 350 mb moeten hebben opgeslagen lijkt mij?
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem nu helemaal opnieuw downen, lekker voorbereid MS, verwachten ze dat alleen 10 mensen dit gingen downloaden ofzo.
Zijn ze daarvoor een dag offline gegaan.
nee, ik had hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien is dat deel corrupt gegaan en moet alles over.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier dus ook..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:16 schreef Evil_Jur het volgende:
bij gaan ze altijd gewoon verder waar het gestopt was als ik ze opnieuw download.
Ik heb net alle bergen, bomen en struiken al gezien in mijn unieke 14min durende TDU off-road ervaring. Ik had af en toe het gevoel dat er ineens ala Oblivion één of andere badguy vanachter een boom vandaan zou komen, of dat ik ff een wolf zou kunnen pletten onder mn Shelbyquote:Op maandag 8 mei 2006 23:25 schreef kepler het volgende:
ik vind de demo van TDU prima in orde
lekker een beetje cruisen over Oahu, beetje racen
prima hoor![]()
En zo denk ik er ook overquote:Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik heb net alle bergen, bomen en struiken al gezien in mijn unieke 14min durende TDU off-road ervaring. Ik had af en toe het gevoel dat er ineens ala Oblivion één of andere badguy vanachter een boom vandaan zou komen, of dat ik ff een wolf zou kunnen pletten onder mn Shelby![]()
Het concept spreekt me nog steeds heel erg aan, alleen ze mogen de game nog wel aardig oppoetsen, op alle fronten.
Ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren, ik wacht gespannen af...het concept is echt geweldigquote:
Het speelt nog niet echt vloeiend, wegligging is gewoon zwaar kut te noemenquote:
Ja inderdaad.. het ziet er aardig uit zo, rijdt aardig... alles is aardig maar niet top.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef GokuSFE het volgende:
Het concept spreekt me nog steeds heel erg aan, alleen ze mogen de game nog wel aardig oppoetsen, op alle fronten.
Verdimme, dat had ik wel willen zienquote:Tevens was bij de game Scarface de gehele stand nagebouwd naar de beroemde eindscene van de film.
MotoGP 06quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef twi het volgende:
TDU, echt zonde van het downloaden. Ik wacht wel op Moto GP 06
Ja na Oblivion wil ik die MP achievements nog gaan halen... Download pack lijkt mij ook cool !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
GRAW komt met een download pack
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/vids_1.html
showtime
Ik zit vast bij de Ambassadequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja na Oblivion wil ik die MP achievements nog gaan halen... Download pack lijkt mij ook cool !
Count me in!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
zou wat zijn halo 3 helemaal in game
hopelijk online weer matchmaking
Was toch allang bekend gemaakt dat er een Halo 3 trailer zou komen die 2 minuten zou duren?quote:
kan je eigenlijk dubbelen. lijkt zo gaaf met een vriend op de bank of misschien wel een friend uit de friendlist. maar is dat lekker spelen op zo kleine tafel dubbelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Table Tennis gespeeld vandaag bij Take Two. Toffe game, zeker in multiplayer. Volledige preview ergens deze week op FOK!games
Kijk, dat is weer lekker nieuws..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Table Tennis gespeeld vandaag bij Take Two. Toffe game, zeker in multiplayer. Volledige preview ergens deze week op FOK!games
Nope, geen dubbel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je eigenlijk dubbelen. lijkt zo gaaf met een vriend op de bank of misschien wel een friend uit de friendlist. maar is dat lekker spelen op zo kleine tafel dubbel![]()
wat "nee" ?quote:
MS-conferentie is niet live te zien, om wat voor een reden dan ook. Wel direct na het afgelopen is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:01 schreef kulandra het volgende:
Sorry als het al vaak verteld is, maar kan even nergens vinden hoe laat vanavond de MS persconferentie is. Via gamespot te kijken weer?
Dat is om eventueel een tepel te censurerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MS-conferentie is niet live te zien, om wat voor een reden dan ook. Wel direct na het afgelopen is.
Jawel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
konami heeft toch niet aangegeven dat ze pes 6 gaan laten zien
Ik plas bijna in mijn broek van opwinding!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel!
Pro Evolution Soccer 6 te zien op de E3
Daar kijk ik ook het meest naar uit
Zijn screencaps van die E3 trailer die te downen isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
Drie nieuwe screenshots van Brothers in Arms: Hell's Highway
Ziet er gelukkig weer beter uit dan die laatste screenshot!
hij staat al op 3%quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
De nieuwe content staat erop!!
Demo:
- Lost planet
Hele vette arcade gamesquote:11:30am: Today Microsoft held their E3 press conference and it kicked off with Gears of War. Cliffy B. kicked off the conference by introducing his star game.
The gameplay footage features tons of special effects in a new level. Once again, Cliffy B. demonstrated the arc to show how players can aim grenades. There were a few indications of slowdown but also there was a huge amount of action on the screen.
11:45am: After the Gears of War demo ends, Peter Moore arrives on stage. He joked about lost 360s in area 51. According to March NPD data 4.5 games and accessories per console were sold. According to these numbers this makes 360 the best selling console ever.
According to Mr. Moore this time next year there will be six million Xbox Live members. New Live games include:
Contra
Frogger
Pac-Man
Sonic
Time Pilot from Konomi
Ultimate Mortal Kombat
Rootbeer Tapper
12:00pm: Moore also announced that Lumines Live is coming to Xbox Live in a deal that includes Warner Brothers to bring live music videos behind the action. The example they showed was Madonna singing in the background.
Next-Gen games displayed included:
Lost Planet
Table Tennis
Mass Effect
NHL 2K7
F.E.A.R.
Too Human
Viva Pinata
Moto GP 06
Battle for Middle Earth 2
Sonic Next-Gen
Madden
World Series Poker
Saint's Row
Smackdown
Stanglehold
Enchanted Arms
Test Drive Unlimited
NCAA Football
Dead Rising
DDR Universe
Superman
Crackdown
N3: Ninety Nine Nights
Gears of War
12:10pm" Fable 2 was announced from Lionhead. Forza 2 was also announced and will be available this fall. It will support 12 people on Xbox Live as well as an Xbox Live Camera that attaches through USB. It works through a program called "Xbox Live Vision."
Hij zei letterlijk "will be avaialble from the first date".quote:* Grand Theft Auto IV available first on Xbox 360, to hit retail in October 2007. Exclusive episodic content updates via Xbox Live are promised
Heerlijke stukje ouderwetse marketing van MSquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "will be avaialble from the first date".
Komt tegelijkertijd met de PS3 versie dus. Ondanks wat een hoop sites zeggen zal het geen exclusive zijn.
Wel komt er exclusieve content via Live dus. Exclusieve multiplayer ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |