Ik hoop hetquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Denken jullie dat er op XBL een demo komt van Saints Row volgende week?
*hoopt*
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze baggerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
*hoopt*
nope.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Mensen, worden jullie boos als ik zeg dat ik me met de Demo van Fifa world cup heb vermaakt?![]()
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mensen, worden jullie boos als ik zeg dat ik me met de Demo van Fifa world cup heb vermaakt?![]()
Makkelijk winnen is altijd leuk.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat ze een betere Final Fantasy uitbrengen voor de 360 dan FFXI.
[afbeelding]
Pre E3 tvp
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.
Ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?
Ik hoop echt dat het geen flop wordt, ik kijk er al naar uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
*hoopt*
Ik hou van hiphop, ik hou van free roaming games, ik hou van openheid en veel keuzes in games.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze bagger
Zelf bellen jaquote:Op zondag 7 mei 2006 14:42 schreef masterdave het volgende:
Moet ik microsoft zelf bellen als je 360 kapot is?want de mijne heeft het zojuist begeven...terwijl ik aan het spelen was online. eerst kreeg ik roodzwarte blokjes te zien als ik um aanzette, maar na een aantal keren proberen krijg ik nu geen beeld meer maar ipv een groen lichtje bij de aan/uit knop is het rood aan het knipperen.
Cheylquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
De eerste faceplate die ik echt mooi vind
Ik had met 1!!! dag al een nieuwe van Microsoftquote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef masterdave het volgende:
Hopelijk ben ik um geen 6 weken kwijt of zo, 2 weken vind ik nog wel kunnen, hehe, ben nogal verslaafd aan dat klereding namelijk
damn, das wel beter, alleen nu probeer ik het een half uur later nog een keer, doet ie het weer gewoon....quote:Op zondag 7 mei 2006 14:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik had met 1!!! dag al een nieuwe van Microsoft
Wat ik mij afvraag is toch...waar haal je het geld vandaan? En wou je nog een keer online boksen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Heb Burnout.
Nog bevoegden die online willen.
Iddquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze bagger
Die is inderdaad geilquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
De eerste faceplate die ik echt mooi vind
Ik zeg, geniet van het lekkere weer de komende 3 maanden en haal in Augustus Pro Evo 6. Al kun je je voor 2 tientjes geen buil vallen aan Pro Evo 5 natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |