een modje maakt het wel goedquote:
neequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook de tic om pas te saven als je ergens bent gaan zitten in Oblivion?
Zo lekker op een stoel ofzo
Ik moet altijd op een mooi plekje saven, zodat als ik weer begin met een goed gevoel weer kan beginnen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie ook de tic om pas te saven als je ergens bent gaan zitten in Oblivion?
Ja, maar dat is meer omdat ik nu altijd save op de toren van m'n landgoed waar lekker bankjes rondom staanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
Ik heb een tic om na elke deur te saven, omdat ik autosaves niet vertrouw.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:25 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer omdat ik nu altijd save op de toren van m'n landgoed waar lekker bankjes rondom staan. Altijd mooi met uitzicht op de tuin, perfect uitgezoomd zodat het save plaatje er super uit ziet
.
volgend jaar lijkt me ook een erg sterke E3, met tweede generatie PS3 en Wii games en derde generatie 360 gamesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:42 schreef Morthill het volgende:
E3, dit wordt de beste E3 ooit. Zo extreem wel toffe games, en dan nog de PS3 en Revolution
nogmaals, Microsoft ftwquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:50 schreef Retuobak het volgende:
Het grote E3 topic - Waar men persconferenties hyped < vote or die.
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijkquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:58 schreef Egamer het volgende:
Nintendo gaat mij verassen, maar Microsoft gaat het zeker goed doen.
Believe kepler, believe.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijk
agh, je kunt verrast zijn door de manier waarop. Je weet dat je verrast wordt, maar waardoor zal een verrassing blijven tenslotte.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als je niet al weet dat ze je gaan verassen is het geen verassing meer natuurlijk
En je hebt de OP niet geupdate.quote:
Nvm, ff op de atari forums rond gekeken.quote:
fuck, dan heb ik geen beschikking over mijn 360quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nvm, ff op de atari forums rond gekeken.
Nog 3 daagjes en dan lekker scheuren![]()
dat wordt snel downen dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:24 schreef Wessiej het volgende:
Lees net dat alle content die tijdens de E3 verschijnt alleen tijdens 8 t/m 14 mei te downloaden is.
Dus de Test Drive demo gaat daarna er ook af.
iig, hij lijkt nog beter te worden. Zul je zien dat de besturing enorm zuigtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Egamer het volgende:
Test Drive wordt bij iedere trailer nóg beter.
Nee, nee, nee!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
iig, hij lijkt nog beter te worden. Zul je zien dat de besturing enorm zuigt
Aldus Frank O-Connor van Bungie. Er komt een grootse aankondiging op de E3, nou, maak me gek.quote:"It's really making progress in an exciting and fascinating way. And I can't wait to share that with you properly. The level of secrecy is every bit as oppressive and confining for us as it is for you. Much, much bigger update next week. See you then!"
is er iemand die niet Halo 3 verwacht?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef Egamer het volgende:
[..]
Aldus Frank O-Connor van Bungie. Er komt een grootse aankondiging op de E3, nou, maak me gek.
Ja, ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
is er iemand die niet Halo 3 verwacht?
Ik!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
is er iemand die niet Halo 3 verwacht?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Egamer het volgende:
Test Drive wordt bij iedere trailer nóg beter.
Teringquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:45 schreef gijsje79 het volgende:
Test drive Pagani
http://www.gametrailers.com/player.php?id=10371&type=mov&pl=game
komt ook uit op de pcquote:Key Features:
* Cutting-edge technology: Experience an enhanced version of the powerful Source Engine from Valve, including new jaw-dropping environments and incredible special effects. Discover an innovative first-person view with complete body awareness, realistic movements and physics rendering, making it the first fantasy action game featuring a complete first-person combat system.
* Never-ending action: Challenge the forces of evil in 12 immense levels and learn to master over 40 weapons and dozens of devastating spells. Engage the enemy in intense melee combat with swords, bows, staffs and daggers; or summon magic powers against the legions of darkness and sneak in the shadows to stalk depraved creatures. It's all heart-pumping action, where success in combat will dictate your future.
* The Might & Magic universe's darkest side: Explore a secluded region of Ashan populated with fearless orcs, savage goblins, dreadful undeads, elusive trolls, massive dragons and many other creatures that are stunning in both size and depravity. This is a new and darker side of the legendary Might and Magic universe where the forces of evil are stronger and more cunning than ever.
* A deep and engaging fantasy storyline: Raised by a powerful wizard, the young hero Sareth has been trained in art of magic and war in order to fight the prophecy of the Dark Messiah. But the revelations of his past may alter his course and reveal an unforeseen path to the truth and destiny.
* A subtle layer of RPG: By gaining experience through fighting, players will be able to unlock new skills or equipment in order to improve general performance (damage, health, speed, resistance) and to enlarge range of actions during fights: cool combos, lethal critical hits, new spells.
* A revolutionary, addictive multiplayer mode: Enlist with the humans or the undead, and choose among four character classes. Prepare to battle with up to 32 players in several online modes, ranging from simple deathmatch to the revolutionary Evolution mode, which will allow you to gain experience and new equipment across dynamic online campaigns.
Ze willen ons geldquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:12 schreef Morthill het volgende:
Waarom zijn er zoveel vette games in de maak
hallo, niet zo zeuren gelijk, ik ben pas net online >_<quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:22 schreef MMaRsu het volgende:
Morthill edit je nieuwsbericht eens man, die game komt uit op de 360/Pc !
Sorryquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
hallo, niet zo zeuren gelijk, ik ben pas net online >_<
/Waar haal je ook vandaan dat ie voor 360 komt. Ubisoft heeft niks, Arkane Studios heeft niks, Gamespot en IGN weten van niks. Ik kan kortom niks vinden, en anderen met mij.
deze week niet, volgende week zondag pas weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Heb Burnout.
Nog bevoegden die online willen.
HD Trailerquote:Zaterdag 06 mei 2006 - Move Interactive heeft vandaag een eerste HD trailer vrijgegeven van haar nieuwste Xbox 360 en PC game die door het leven gaat onder de naam Ugo Volt. Tot op heden was dit spel nog tamelijk onbekend, maar daar komt met deze eerste beelden dus verandering in. Ugo Volt is een futuristische sci-fi game die doet denken aan het recent verschenen Advent Rising.
Met een groot verschil dan, want het lijkt erop alsof Ugo Volt er grafisch een stuk beter uit gaat zien. Het verhaal achter de game gaat dat de aarde in rap tempo opgewarmd raakt. Door de nieuwste technologieen kon de aarde echter worden gereconstrueerd, waardoor deze weer normaal leefbaar geworden is. Aan dit laatste zit echter een groot nadeel vast; alles wordt nu gecontroleerd door de corporaties.
Mensen hebben zelf dus geen enkele vrijheid meer overgehouden, en zijn een soort slaven geworden van de grote machtige bedrijven. In de game speel jij Ugo Volt, een prototype van een nieuwe generatie mensen. Zestig jaar lang is er onderzoek naar je gedaan, en uiteindelijk hebben de corporaties besloten om je massaal te gaan produceren.
Zoals je waarschijnlijk wel al aan kunt voelen gaat dat niet helemaal goed; je krijgt per ongeluk namelijk menselijke emoties en gevoelens, een fout die niet zonder gevolgen zal blijven. De corporaties hebben de dood van je vader op hun geweten en het enige waar je nog aan kunt denken is wraak.
Hiervoor zul je het op moeten nemen tegen de machtige corporaties. De game is een mix van een first- en third person perspectief, wat voor een verfrissende gameplay zal zorgen. Je bevindt jezelf tussen twee werelden; de echte wereld en een fantastiewereld. In de echte wereld heb je de beschikking over allerlei futuristische wapens en voertuigen. In de fantastiewereld draait het om toverspreuken en magische krachten.
Het is echter geen game waar je al schietend door heen zult rennen. Je wordt namelijk beloond wanneer je voor zo min mogelijk slachtoffers zorgt. De acties en keuzes die je in het spel maakt zullen van invloed zijn op de verhaallijn. Het spel bevat dan ook vier verschillende eindes.
Vond het niet echt mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
HD Trailer
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1051
Ben benieuwd naar de trailer, ben het nu aan het downloaden.
EDIT: Tjonge wat lijkt dit op Star Wars.
De trailler doet me niet echt veel ofzo... qua graphics niet en wat ik van de gameplay zelf gezien heb, heb ik ook zo m'n twijfels.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
HD Trailer
http://www.360only.nl/nieuwsitem.php?nid=1051
Ben benieuwd naar de trailer, ben het nu aan het downloaden.
EDIT: Tjonge wat lijkt dit op Star Wars.
quote:Alan Wake 360 Exclusive
Posted by Rav on May 06, 2006
Alan Wake, winner of E3 2005 Game of the Show award, will be announced as an exclusive title at this years E3 press briefing.
Rumours have been rife about the hotly anticipated Alan Wake being snapped up by a big publisher since developer Remedy lost Take 2 as a publishing partner. It seems Microsoft have seen the potential in Alan Wake and have snapped up the rights to Remedy's third person adventure.
According to sources the announcement is expected at the Microsoft E3 conference on wednesday, now we love surprises but we felt we had to let you guys know as this is just massive.
Expect much more during E3!
Ik denk zoals MS wel vaker games uitbrengt. Eerst op de Xbox, dan een dik jaar later op PC.quote:Op zondag 7 mei 2006 09:05 schreef Retuobak het volgende:
Ben benieuwd of er met exclusive console exclusive of platform exclusive bedoeld wordt.
Hopelijk komt er een demo dan, eerst eens ff zien hoe de game speelt met een controller. Anders wacht ik dat jaartje welquote:Op zondag 7 mei 2006 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk zoals MS wel vaker games uitbrengt. Eerst op de Xbox, dan een dik jaar later op PC.
Jummie!quote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
De eerste faceplate die ik echt mooi vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |