MotoGP 06quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef twi het volgende:
TDU, echt zonde van het downloaden. Ik wacht wel op Moto GP 06
Ja na Oblivion wil ik die MP achievements nog gaan halen... Download pack lijkt mij ook cool !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
GRAW komt met een download pack
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/vids_1.html
showtime
Ik zit vast bij de Ambassadequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja na Oblivion wil ik die MP achievements nog gaan halen... Download pack lijkt mij ook cool !
Count me in!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
zou wat zijn halo 3 helemaal in game
hopelijk online weer matchmaking
Was toch allang bekend gemaakt dat er een Halo 3 trailer zou komen die 2 minuten zou duren?quote:
kan je eigenlijk dubbelen. lijkt zo gaaf met een vriend op de bank of misschien wel een friend uit de friendlist. maar is dat lekker spelen op zo kleine tafel dubbelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Table Tennis gespeeld vandaag bij Take Two. Toffe game, zeker in multiplayer. Volledige preview ergens deze week op FOK!games
Kijk, dat is weer lekker nieuws..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Table Tennis gespeeld vandaag bij Take Two. Toffe game, zeker in multiplayer. Volledige preview ergens deze week op FOK!games
Nope, geen dubbel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je eigenlijk dubbelen. lijkt zo gaaf met een vriend op de bank of misschien wel een friend uit de friendlist. maar is dat lekker spelen op zo kleine tafel dubbel![]()
wat "nee" ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |