82% alweer, had ik al gezegd dat ik serieuze racers niet leuk vind?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vervolgens je download cancellen en opnieuw starten omdat het dan wellicht sneller loopt werkt helemaal niet. Ik ging van 84 naar 79% terug
Dit spel is niet serieus Gijs .. althans niet als racer... vlgs mij gaat het tweaken niet verder dan uiterlijk van de body en kleding... tis auto pakken en scheuren..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
82% alweer, had ik al gezegd dat ik serieuze racers niet leuk vind?
Stuk serieuzer dan Burnout, maar het concept trekt me wel aanquote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit spel is niet serieus Gijs .. althans niet als racer... vlgs mij gaat het tweaken niet verder dan uiterlijk van de body en kleding... tis auto pakken en scheuren..
fixedquote:
IK HAD VERDOMME HETZELFDE.... en steeds overnieuw proberen.. blijft ie staan op 6% ... doet ie het niet meer!!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Die zaad-demo stopt er gewoon mee op 96% en gaat niet meer door.
Zal die toch wel ergens al 350 mb moeten hebben opgeslagen lijkt mij?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem nu helemaal opnieuw downen, lekker voorbereid MS, verwachten ze dat alleen 10 mensen dit gingen downloaden ofzo.
Zijn ze daarvoor een dag offline gegaan.
Ik moet de helft opnieuw doen. Dat kan toch niet? Verdwijt zomaar de helft van de data van mijn HDD?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal die toch wel ergens al 350 mb moeten hebben opgeslagen lijkt mij?
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem nu helemaal opnieuw downen, lekker voorbereid MS, verwachten ze dat alleen 10 mensen dit gingen downloaden ofzo.
Zijn ze daarvoor een dag offline gegaan.
nee, ik had hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien is dat deel corrupt gegaan en moet alles over.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier dus ook..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:16 schreef Evil_Jur het volgende:
bij gaan ze altijd gewoon verder waar het gestopt was als ik ze opnieuw download.
Ik heb net alle bergen, bomen en struiken al gezien in mijn unieke 14min durende TDU off-road ervaring. Ik had af en toe het gevoel dat er ineens ala Oblivion één of andere badguy vanachter een boom vandaan zou komen, of dat ik ff een wolf zou kunnen pletten onder mn Shelbyquote:Op maandag 8 mei 2006 23:25 schreef kepler het volgende:
ik vind de demo van TDU prima in orde
lekker een beetje cruisen over Oahu, beetje racen
prima hoor![]()
En zo denk ik er ook overquote:Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik heb net alle bergen, bomen en struiken al gezien in mijn unieke 14min durende TDU off-road ervaring. Ik had af en toe het gevoel dat er ineens ala Oblivion één of andere badguy vanachter een boom vandaan zou komen, of dat ik ff een wolf zou kunnen pletten onder mn Shelby![]()
Het concept spreekt me nog steeds heel erg aan, alleen ze mogen de game nog wel aardig oppoetsen, op alle fronten.
Ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren, ik wacht gespannen af...het concept is echt geweldigquote:
Het speelt nog niet echt vloeiend, wegligging is gewoon zwaar kut te noemenquote:
Ja inderdaad.. het ziet er aardig uit zo, rijdt aardig... alles is aardig maar niet top.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef GokuSFE het volgende:
Het concept spreekt me nog steeds heel erg aan, alleen ze mogen de game nog wel aardig oppoetsen, op alle fronten.
Verdimme, dat had ik wel willen zienquote:Tevens was bij de game Scarface de gehele stand nagebouwd naar de beroemde eindscene van de film.
MotoGP 06quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:29 schreef twi het volgende:
TDU, echt zonde van het downloaden. Ik wacht wel op Moto GP 06
Ja na Oblivion wil ik die MP achievements nog gaan halen... Download pack lijkt mij ook cool !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
GRAW komt met een download pack
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:49 schreef jorienvdherik het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815419/vids_1.html
showtime
Ik zit vast bij de Ambassadequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja na Oblivion wil ik die MP achievements nog gaan halen... Download pack lijkt mij ook cool !
Count me in!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
zou wat zijn halo 3 helemaal in game
hopelijk online weer matchmaking
Was toch allang bekend gemaakt dat er een Halo 3 trailer zou komen die 2 minuten zou duren?quote:
kan je eigenlijk dubbelen. lijkt zo gaaf met een vriend op de bank of misschien wel een friend uit de friendlist. maar is dat lekker spelen op zo kleine tafel dubbelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Table Tennis gespeeld vandaag bij Take Two. Toffe game, zeker in multiplayer. Volledige preview ergens deze week op FOK!games
Kijk, dat is weer lekker nieuws..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Table Tennis gespeeld vandaag bij Take Two. Toffe game, zeker in multiplayer. Volledige preview ergens deze week op FOK!games
Nope, geen dubbel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kan je eigenlijk dubbelen. lijkt zo gaaf met een vriend op de bank of misschien wel een friend uit de friendlist. maar is dat lekker spelen op zo kleine tafel dubbel![]()
wat "nee" ?quote:
MS-conferentie is niet live te zien, om wat voor een reden dan ook. Wel direct na het afgelopen is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:01 schreef kulandra het volgende:
Sorry als het al vaak verteld is, maar kan even nergens vinden hoe laat vanavond de MS persconferentie is. Via gamespot te kijken weer?
Dat is om eventueel een tepel te censurerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
MS-conferentie is niet live te zien, om wat voor een reden dan ook. Wel direct na het afgelopen is.
Jawel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
konami heeft toch niet aangegeven dat ze pes 6 gaan laten zien
Ik plas bijna in mijn broek van opwinding!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jawel!
Pro Evolution Soccer 6 te zien op de E3
Daar kijk ik ook het meest naar uit
Zijn screencaps van die E3 trailer die te downen isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
Drie nieuwe screenshots van Brothers in Arms: Hell's Highway
Ziet er gelukkig weer beter uit dan die laatste screenshot!
hij staat al op 3%quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
De nieuwe content staat erop!!
Demo:
- Lost planet
Hele vette arcade gamesquote:11:30am: Today Microsoft held their E3 press conference and it kicked off with Gears of War. Cliffy B. kicked off the conference by introducing his star game.
The gameplay footage features tons of special effects in a new level. Once again, Cliffy B. demonstrated the arc to show how players can aim grenades. There were a few indications of slowdown but also there was a huge amount of action on the screen.
11:45am: After the Gears of War demo ends, Peter Moore arrives on stage. He joked about lost 360s in area 51. According to March NPD data 4.5 games and accessories per console were sold. According to these numbers this makes 360 the best selling console ever.
According to Mr. Moore this time next year there will be six million Xbox Live members. New Live games include:
Contra
Frogger
Pac-Man
Sonic
Time Pilot from Konomi
Ultimate Mortal Kombat
Rootbeer Tapper
12:00pm: Moore also announced that Lumines Live is coming to Xbox Live in a deal that includes Warner Brothers to bring live music videos behind the action. The example they showed was Madonna singing in the background.
Next-Gen games displayed included:
Lost Planet
Table Tennis
Mass Effect
NHL 2K7
F.E.A.R.
Too Human
Viva Pinata
Moto GP 06
Battle for Middle Earth 2
Sonic Next-Gen
Madden
World Series Poker
Saint's Row
Smackdown
Stanglehold
Enchanted Arms
Test Drive Unlimited
NCAA Football
Dead Rising
DDR Universe
Superman
Crackdown
N3: Ninety Nine Nights
Gears of War
12:10pm" Fable 2 was announced from Lionhead. Forza 2 was also announced and will be available this fall. It will support 12 people on Xbox Live as well as an Xbox Live Camera that attaches through USB. It works through a program called "Xbox Live Vision."
Hij zei letterlijk "will be avaialble from the first date".quote:* Grand Theft Auto IV available first on Xbox 360, to hit retail in October 2007. Exclusive episodic content updates via Xbox Live are promised
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |