Ik heb geen idee... maar wat wel handig zou zijn als jouw icon klikbaar zou zijn en dat ik dan geredirect word naar fok games/ E3 special?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:37 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil er meer van weten >:(
Quantic Dream
Een van de beste gamestudios ter wereld imho
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat zij the One is. Wat voor game doet er niet toe
Hmpf..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik wou dat ik daar voor kon zorgen, maar helaas.
Je zal gewoon FOK!games even moeten bookmarken
Hier nog 1, vond alle eerdere Test Drive games bagger, maar het concept van een online racewereld spreekt mij erg aanquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:08 schreef Bastard het volgende:
De eerste 80% van de Test Drive demo gingen nog wek vrji vlot.. maar nu heeft iedereen door dat ie er op staat denk ik
En vervolgens je download cancellen en opnieuw starten omdat het dan wellicht sneller loopt werkt helemaal niet. Ik ging van 84 naar 79% terugquote:
82% alweer, had ik al gezegd dat ik serieuze racers niet leuk vind?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vervolgens je download cancellen en opnieuw starten omdat het dan wellicht sneller loopt werkt helemaal niet. Ik ging van 84 naar 79% terug
Dit spel is niet serieus Gijs .. althans niet als racer... vlgs mij gaat het tweaken niet verder dan uiterlijk van de body en kleding... tis auto pakken en scheuren..quote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
82% alweer, had ik al gezegd dat ik serieuze racers niet leuk vind?
Stuk serieuzer dan Burnout, maar het concept trekt me wel aanquote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit spel is niet serieus Gijs .. althans niet als racer... vlgs mij gaat het tweaken niet verder dan uiterlijk van de body en kleding... tis auto pakken en scheuren..
fixedquote:
IK HAD VERDOMME HETZELFDE.... en steeds overnieuw proberen.. blijft ie staan op 6% ... doet ie het niet meer!!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Die zaad-demo stopt er gewoon mee op 96% en gaat niet meer door.
Zal die toch wel ergens al 350 mb moeten hebben opgeslagen lijkt mij?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem nu helemaal opnieuw downen, lekker voorbereid MS, verwachten ze dat alleen 10 mensen dit gingen downloaden ofzo.
Zijn ze daarvoor een dag offline gegaan.
Ik moet de helft opnieuw doen. Dat kan toch niet? Verdwijt zomaar de helft van de data van mijn HDD?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal die toch wel ergens al 350 mb moeten hebben opgeslagen lijkt mij?
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik moet hem nu helemaal opnieuw downen, lekker voorbereid MS, verwachten ze dat alleen 10 mensen dit gingen downloaden ofzo.
Zijn ze daarvoor een dag offline gegaan.
nee, ik had hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien is dat deel corrupt gegaan en moet alles over.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier dus ook..quote:Op maandag 8 mei 2006 20:16 schreef Evil_Jur het volgende:
bij gaan ze altijd gewoon verder waar het gestopt was als ik ze opnieuw download.
Ik heb net alle bergen, bomen en struiken al gezien in mijn unieke 14min durende TDU off-road ervaring. Ik had af en toe het gevoel dat er ineens ala Oblivion één of andere badguy vanachter een boom vandaan zou komen, of dat ik ff een wolf zou kunnen pletten onder mn Shelbyquote:Op maandag 8 mei 2006 23:25 schreef kepler het volgende:
ik vind de demo van TDU prima in orde
lekker een beetje cruisen over Oahu, beetje racen
prima hoor![]()
En zo denk ik er ook overquote:Op maandag 8 mei 2006 23:37 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik heb net alle bergen, bomen en struiken al gezien in mijn unieke 14min durende TDU off-road ervaring. Ik had af en toe het gevoel dat er ineens ala Oblivion één of andere badguy vanachter een boom vandaan zou komen, of dat ik ff een wolf zou kunnen pletten onder mn Shelby![]()
Het concept spreekt me nog steeds heel erg aan, alleen ze mogen de game nog wel aardig oppoetsen, op alle fronten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |