Ik hoop hetquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Denken jullie dat er op XBL een demo komt van Saints Row volgende week?
*hoopt*
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze baggerquote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
*hoopt*
nope.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Mensen, worden jullie boos als ik zeg dat ik me met de Demo van Fifa world cup heb vermaakt?![]()
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mensen, worden jullie boos als ik zeg dat ik me met de Demo van Fifa world cup heb vermaakt?![]()
Makkelijk winnen is altijd leuk.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat ze een betere Final Fantasy uitbrengen voor de 360 dan FFXI.
[afbeelding]
Pre E3 tvp
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe. Geef een dieptepass met Y en Ronaldo, Adriano of Ronaldinho staat vrij voor de keeper en kan 'm het doel in schieten. Dat doe je 4 keer acher elkaar op precies dezelfde manier en dan staat het 4-0 bij rust, waarna je erachter komt dat je de 2e helft niet meer mag spelen.
Ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?
Ik hoop echt dat het geen flop wordt, ik kijk er al naar uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
*hoopt*
Ik hou van hiphop, ik hou van free roaming games, ik hou van openheid en veel keuzes in games.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze bagger
Zelf bellen jaquote:Op zondag 7 mei 2006 14:42 schreef masterdave het volgende:
Moet ik microsoft zelf bellen als je 360 kapot is?want de mijne heeft het zojuist begeven...terwijl ik aan het spelen was online. eerst kreeg ik roodzwarte blokjes te zien als ik um aanzette, maar na een aantal keren proberen krijg ik nu geen beeld meer maar ipv een groen lichtje bij de aan/uit knop is het rood aan het knipperen.
Cheylquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
De eerste faceplate die ik echt mooi vind
Ik had met 1!!! dag al een nieuwe van Microsoftquote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef masterdave het volgende:
Hopelijk ben ik um geen 6 weken kwijt of zo, 2 weken vind ik nog wel kunnen, hehe, ben nogal verslaafd aan dat klereding namelijk
damn, das wel beter, alleen nu probeer ik het een half uur later nog een keer, doet ie het weer gewoon....quote:Op zondag 7 mei 2006 14:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik had met 1!!! dag al een nieuwe van Microsoft
Wat ik mij afvraag is toch...waar haal je het geld vandaan? En wou je nog een keer online boksen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef Wessiej het volgende:
Heb Burnout.
Nog bevoegden die online willen.
Iddquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die uitkijken naar deze bagger
Die is inderdaad geilquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg, geniet van het lekkere weer de komende 3 maanden en haal in Augustus Pro Evo 6. Al kun je je voor 2 tientjes geen buil vallen aan Pro Evo 5 natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dus jij zegt, koop Pro evo 5 voor de Xbox voor 20 eurotjes?
Wanneer je Rotterdam combineert met FIFA, dan weet je eigenlijk van tevoren dat het verspilling van je moeite isquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het toernooi in rotterdam kut geregeld zegvan fifa
Heb ik iets gemist, maar sinds wanneer komt Pro Evo6 in Augustus?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg, geniet van het lekkere weer de komende 3 maanden en haal in Augustus Pro Evo 6. Al kun je je voor 2 tientjes geen buil vallen aan Pro Evo 5 natuurlijk
had je beter naar het Alexandrium kunnen gaan, daar was het echt heel rustigquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het toernooi in rotterdam kut geregeld zegvan fifa
ik ging dus vanochtend met milo en een vriend van mij naar Rotterdam. Om mee te mogen doen aan de Xbox Cup. Het begon nog wel goed. Er stond een lange hummer voor de deur, die ook op de mainpage staat tussen de foto's. We Waren er als 1 van de eerste. En nadat we ons hadden ingeschreven ( moesten nog een trieste slagzin afmaken mochten we trainen. Dit was in de hummer. Erg tof om daar binnen te zitten. Maar tot mijn grote verbazing zat hier Fifa Road To The World Cup in. Je moest tegen de computer spelen, en het moest Nederland - Argentinie zijn. Ik won met 3-0. Daarna konden we om 1 uur naar binnen. In de winkel stond slechts 1 xbox 360. Ik dacht dat we net zoals de fifa interactive world cup een echte knock-out ronde zouden spelen. Maar het was slechts 1 wedstrijd, weer verplicht Nederland - Argentinie. En de gene met de hoogste uitslag mocht door naar Amsterdam. ( dus iemand die een slechte tegenstander had gekozen was goed af.
Minpunten
- lange wachttijden
- de oude fifa
- geen knock out
Ik won met 2-0 van iemand dat wel, maar daarna won iemand met 4-0 en nog een ander won met 6-0. Ik ga dus helaas niet naar amsterdam.
Hopelijk is er met fifa 2007 wel weer een ECHT goed toernooi ergens
die is vetquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
dat was het, met die mooie damesquote:Op zondag 7 mei 2006 17:30 schreef kepler het volgende:
[..]
had je beter naar het Alexandrium kunnen gaan, daar was het echt heel rustig
ik wilde zelfs nog mee doen, maar toch maar niet gedaan. Met het oefenen verloor ik al met 1-0 en iets van 2 rode kaarten aan mijn kant
Volgens het laatste persbericht wat ik heb gezien. Al kan je natuurlijk niet echt op Konami bouwen, wat dat betreftquote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef febster het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, maar sinds wanneer komt Pro Evo6 in Augustus?
Ik rekende op november, dus dat zou zeer goed nieuws zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 17:54 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens het laatste persbericht wat ik heb gezien. Al kan je natuurlijk niet echt op Konami bouwen, wat dat betreft
Ik heb iets tegen faceplates.... vind het zo kinds !quote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Ik koop er alleen 1 als de originele beschadigd raaktquote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ook nooit een faceplate kopen. Ik vind het een beetje hetzelfde als van die frontjes voor je mobiele telefoon... maar zou ik in godsnaam zoiets kopen?! Het is toch goed zoals het is.
Dan zou ik er ook een kopen. Maar dan wel gewoon de originele.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik koop er alleen 1 als de originele beschadigd raakt
Zijn er wel losse originele witte faceplates te koop?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook een kopen. Maar dan wel gewoon de originele.
Ik hoop het wel. Ik ga echt niet zo'n houtnerf op mijn Xbox plakken.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn er wel losse originele witte faceplates te koop?
Of die andere kleuren die nu uit zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 19:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik ga echt niet zo'n houtnerf op mijn Xbox plakken.
Ik heb die blauwe, en die is koel!quote:
halo2quote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Welke oude xbox games spelen jullie nog op de 360?
Geen, mijn oude xbox staat eronderquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Jade Empire laatst aangeschaftquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Geen, ik heb geen oude Xbox gamesquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Spuit je hem zelf toch zwartquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt er ooit nog een zwarte Xbox360, dat witte is echt te lelijk.
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lolquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Retuobak het volgende:
Met de huidige hoeveelheid defecten zou ik persoonlijk niet echt happig zijn op het ding overspuiten en m'n garantie zodoende verliezen.
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht planquote:Op maandag 8 mei 2006 00:01 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lol![]()
Ach zo lang je de laser niet zwart spuit moet het kunnenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht plan
400 xbox premiumquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Framed het volgende:
Maar hoeveel gaat het nou precies kosten?:P..
Met bon binnen 2 werkdagen, ja, anders niet. Je kan het overigens wel proberen misschien doen ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken...
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Ik ook niet zo snel. Hoogstens eentje als de Xbox daardoor beter bij mijn andere spullen of interieur past of wel heeeeeel erg mooi staat. (tot nu toe nog niet echt eentje gezien die ik graag zou willen hebben.. dus denk niet dat het er snel van komt)quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ook nooit een faceplate kopen. Ik vind het een beetje hetzelfde als van die frontjes voor je mobiele telefoon... maar zou ik in godsnaam zoiets kopen?! Het is toch goed zoals het is.
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken... (bji aankoop al doorbroken, waarschijnlijk omdat de hoesjes leeg in de schappen staan...)
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??quote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halen
FC !quote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??
9 mei schatquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()
E3 pre-specialquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()