Wanneer je Rotterdam combineert met FIFA, dan weet je eigenlijk van tevoren dat het verspilling van je moeite isquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het toernooi in rotterdam kut geregeld zegvan fifa
Heb ik iets gemist, maar sinds wanneer komt Pro Evo6 in Augustus?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg, geniet van het lekkere weer de komende 3 maanden en haal in Augustus Pro Evo 6. Al kun je je voor 2 tientjes geen buil vallen aan Pro Evo 5 natuurlijk
had je beter naar het Alexandrium kunnen gaan, daar was het echt heel rustigquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
wat was het toernooi in rotterdam kut geregeld zegvan fifa
ik ging dus vanochtend met milo en een vriend van mij naar Rotterdam. Om mee te mogen doen aan de Xbox Cup. Het begon nog wel goed. Er stond een lange hummer voor de deur, die ook op de mainpage staat tussen de foto's. We Waren er als 1 van de eerste. En nadat we ons hadden ingeschreven ( moesten nog een trieste slagzin afmaken mochten we trainen. Dit was in de hummer. Erg tof om daar binnen te zitten. Maar tot mijn grote verbazing zat hier Fifa Road To The World Cup in. Je moest tegen de computer spelen, en het moest Nederland - Argentinie zijn. Ik won met 3-0. Daarna konden we om 1 uur naar binnen. In de winkel stond slechts 1 xbox 360. Ik dacht dat we net zoals de fifa interactive world cup een echte knock-out ronde zouden spelen. Maar het was slechts 1 wedstrijd, weer verplicht Nederland - Argentinie. En de gene met de hoogste uitslag mocht door naar Amsterdam. ( dus iemand die een slechte tegenstander had gekozen was goed af.
Minpunten
- lange wachttijden
- de oude fifa
- geen knock out
Ik won met 2-0 van iemand dat wel, maar daarna won iemand met 4-0 en nog een ander won met 6-0. Ik ga dus helaas niet naar amsterdam.
Hopelijk is er met fifa 2007 wel weer een ECHT goed toernooi ergens
die is vetquote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
De eerste faceplate die ik echt mooi vind
dat was het, met die mooie damesquote:Op zondag 7 mei 2006 17:30 schreef kepler het volgende:
[..]
had je beter naar het Alexandrium kunnen gaan, daar was het echt heel rustig
ik wilde zelfs nog mee doen, maar toch maar niet gedaan. Met het oefenen verloor ik al met 1-0 en iets van 2 rode kaarten aan mijn kant
Volgens het laatste persbericht wat ik heb gezien. Al kan je natuurlijk niet echt op Konami bouwen, wat dat betreftquote:Op zondag 7 mei 2006 17:29 schreef febster het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, maar sinds wanneer komt Pro Evo6 in Augustus?
Ik rekende op november, dus dat zou zeer goed nieuws zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 17:54 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens het laatste persbericht wat ik heb gezien. Al kan je natuurlijk niet echt op Konami bouwen, wat dat betreft
Ik heb iets tegen faceplates.... vind het zo kinds !quote:Op zondag 7 mei 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
De eerste faceplate die ik echt mooi vind
Ik koop er alleen 1 als de originele beschadigd raaktquote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ook nooit een faceplate kopen. Ik vind het een beetje hetzelfde als van die frontjes voor je mobiele telefoon... maar zou ik in godsnaam zoiets kopen?! Het is toch goed zoals het is.
Dan zou ik er ook een kopen. Maar dan wel gewoon de originele.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik koop er alleen 1 als de originele beschadigd raakt
Zijn er wel losse originele witte faceplates te koop?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook een kopen. Maar dan wel gewoon de originele.
Ik hoop het wel. Ik ga echt niet zo'n houtnerf op mijn Xbox plakken.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn er wel losse originele witte faceplates te koop?
Of die andere kleuren die nu uit zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 19:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik ga echt niet zo'n houtnerf op mijn Xbox plakken.
Ik heb die blauwe, en die is koel!quote:
halo2quote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Welke oude xbox games spelen jullie nog op de 360?
Geen, mijn oude xbox staat eronderquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Jade Empire laatst aangeschaftquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Geen, ik heb geen oude Xbox gamesquote:Op zondag 7 mei 2006 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Spuit je hem zelf toch zwartquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt er ooit nog een zwarte Xbox360, dat witte is echt te lelijk.
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lolquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Retuobak het volgende:
Met de huidige hoeveelheid defecten zou ik persoonlijk niet echt happig zijn op het ding overspuiten en m'n garantie zodoende verliezen.
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht planquote:Op maandag 8 mei 2006 00:01 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lol![]()
Ach zo lang je de laser niet zwart spuit moet het kunnenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht plan
400 xbox premiumquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Framed het volgende:
Maar hoeveel gaat het nou precies kosten?:P..
Met bon binnen 2 werkdagen, ja, anders niet. Je kan het overigens wel proberen misschien doen ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken...
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Ik ook niet zo snel. Hoogstens eentje als de Xbox daardoor beter bij mijn andere spullen of interieur past of wel heeeeeel erg mooi staat. (tot nu toe nog niet echt eentje gezien die ik graag zou willen hebben.. dus denk niet dat het er snel van komt)quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ook nooit een faceplate kopen. Ik vind het een beetje hetzelfde als van die frontjes voor je mobiele telefoon... maar zou ik in godsnaam zoiets kopen?! Het is toch goed zoals het is.
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken... (bji aankoop al doorbroken, waarschijnlijk omdat de hoesjes leeg in de schappen staan...)
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??quote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halen
FC !quote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??
9 mei schatquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()
E3 pre-specialquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()
Werk.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoef jij niet naar je werk?
*treeler checkt*
Een dagje vrij ookquote:Op maandag 8 mei 2006 09:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Werk.
Nee ben een dagje vrij, zo Oblivion spelen.
Dat ziet er toch heeerlijk uit ook hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 09:39 schreef gijsje79 het volgende:
Ach volgende maand Moto GP.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Word weer leuk op Live.
Ik ken jou nog vlgs mij van de eerste deel inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 10:58 schreef odebeijer het volgende:
Nog mensen die ook BF2:MC hebben, en vanavond online zijn? Lijkt me wel leuk met een groep fokkers.
Ja moto gp, herinner me nog de oude tijden van de xbox, 0400 'snachts was er niets bij..
quote:Marketplace Trailers
Download these high-definition Xbox E3 booth montages for many of the games on display at E3.
* Monday, May 8: Check out The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ II and many more.
* Tuesday, May 9: Get a sneak peak at lots more new Xbox 360™ game trailers.
* Wednesday, May 10: See WWE Smackdown vs. Raw 2007 in action, plus many more game trailers.
* Thursday, May 11: Take an early look at Dead or Alive Extreme 2.
* Friday, May 12: The trailer for Saint's Row is finally unveiled.
quote:Marketplace Demos
Trailers are great, but nothing beats the hands-on experience! We've got plenty of new game demos premiering all week. Download the demo to your hard drive, then sit back and play the latest E3 games from the comfort of your living room.
Monday, May 8
* Test Drive® Unlimited: Race exotic vehicles on diverse Hawaiian roads in Atari's fast-paced racer.
Tuesday, May 9
* Lost Planet™ : Capcom shows off its upcoming action sci-fi shooter set on the frozen tundra of a hostile planet.
Thursday, May 11
* MotoGP '06: Experience extreme racing with stunning photorealistic graphics and a blisteringly fast game engine.
quote:Marketplace Premium Downloadable Content
Tuesday, May 9
UNO®: The latest additon to Xbox Live Arcade is the classic party card game that’s number one for family fun! Compete against three other players to match colors and symbols, go Wild with special command cards such as Skip and Reverse, and be the first to play all your cards. Add-on theme decks offer new art and new card effects, keeping the game fresh and challenging.
Like all Arcade titles, you can download the demo and try it out free. Get ready to shout, "UNO!"
Wednesday, May 10
Call of Duty® 2 Map Packs: Activision has some exciting new premium and free map packs to get you through the week. Battle across new multiplayer maps for this intense WWII shooter.
* Bonus Map Pack: These free multiplayer maps bring combat realism to new heights. Both are for online, split-screen, and system-link play. Vossenack, Germany challenges you with limited cover and varied terrain. Wallendar, Germany is perfect for squad-based combat, including hidden paths, rubble, and high-cover areas. Its war-torn cityscape embodies World War II-style urban warfare.
* Skirmish Pack (400 MS Points): Two more all-new multiplayer maps, both for online, split-screen, and system-link play. Kalach, Russia is a multi-level war zone with twisting passageways perfect for sniper attacks. Beaumont-Hague, France features open fields for rushes and clustered buildings for ambush maneuvers.
Het ziet er leuk uit, maar de vorige Testdrive games waren gewoon slechte racegames, daarom zit ik er niet op te wachten.quote:
Klinkt leuk, al mis ik de echte verrassingen...quote:
niet bij alle winkelsquote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halen
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 mei 2006 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuwe 360 eigenaar meldt zich![]()
Gisteren eentje gekocht met Project Gotham Racing, bevalt erg goed![]()
zuiderpark alles gesealdquote:Op maandag 8 mei 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet bij alle winkels
heb al 3x meegemaakt, dat die zegel er gewoon nog heel op zat, (oblivion kreeg ik dag van te voren, in verpakking en al, lag niet in de schappen)
En heb ook al 2x meegemaakt, dat er niet eens een zegel op zat, ook niet de resten van het doorhalen
Stuur maar een invite. Kan ik misschien weer eens een keer winnen. Mijn gamertag is Heintje1quote:Op maandag 8 mei 2006 13:00 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dank u
Vanavond maar eens xbox Live uitproberen![]()
Ik heb geen idee... maar wat wel handig zou zijn als jouw icon klikbaar zou zijn en dat ik dan geredirect word naar fok games/ E3 special?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:37 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil er meer van weten >:(
Quantic Dream
Een van de beste gamestudios ter wereld imho
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat zij the One is. Wat voor game doet er niet toe
Hmpf..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:43 schreef Retuobak het volgende:
Ik wou dat ik daar voor kon zorgen, maar helaas.
Je zal gewoon FOK!games even moeten bookmarken
Hier nog 1, vond alle eerdere Test Drive games bagger, maar het concept van een online racewereld spreekt mij erg aanquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:08 schreef Bastard het volgende:
De eerste 80% van de Test Drive demo gingen nog wek vrji vlot.. maar nu heeft iedereen door dat ie er op staat denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |