Spuit je hem zelf toch zwartquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Komt er ooit nog een zwarte Xbox360, dat witte is echt te lelijk.
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lolquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Retuobak het volgende:
Met de huidige hoeveelheid defecten zou ik persoonlijk niet echt happig zijn op het ding overspuiten en m'n garantie zodoende verliezen.
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht planquote:Op maandag 8 mei 2006 00:01 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zou de garantie vervallen wanneer je hem overspuit? Normaal vervalt hij toch alleen als je hem open maakt... En als hij kapot gaat spuit je hem toch gewoon weer wit lol![]()
Ach zo lang je de laser niet zwart spuit moet het kunnenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Overspuiten van de kap met de kap nog op de console lijkt me een erg slecht plan
400 xbox premiumquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Framed het volgende:
Maar hoeveel gaat het nou precies kosten?:P..
Met bon binnen 2 werkdagen, ja, anders niet. Je kan het overigens wel proberen misschien doen ze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken...
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Ik ook niet zo snel. Hoogstens eentje als de Xbox daardoor beter bij mijn andere spullen of interieur past of wel heeeeeel erg mooi staat. (tot nu toe nog niet echt eentje gezien die ik graag zou willen hebben.. dus denk niet dat het er snel van komt)quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ook nooit een faceplate kopen. Ik vind het een beetje hetzelfde als van die frontjes voor je mobiele telefoon... maar zou ik in godsnaam zoiets kopen?! Het is toch goed zoals het is.
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halenquote:Op maandag 8 mei 2006 08:13 schreef MaxPowered het volgende:
Hoi,
Vorige week was ik jarig, en afgelopen zaterdag heb ik van m'n vrienden een xbox360 spel gekregen.
Echter had ik het spel zelf al.
Nu wil ik het gaan ruilen bij de free record shop, echter is aan de zijkant de sticker "Certificate of authentication" al doorbroken... (bji aankoop al doorbroken, waarschijnlijk omdat de hoesjes leeg in de schappen staan...)
Kan ik mijn game nu nog inruilen???
bvd voor de info,
m@x
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??quote:Op maandag 8 mei 2006 08:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zegels worden bij bijna alle winkels verbroken omdat ze al het schijfje en de boekjes uit het hoesje halen
FC !quote:Op maandag 8 mei 2006 09:05 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Wat is de beste keuze volgens jullie voor een nieuwe game: far cry of worldcup fifa??
9 mei schatquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()
E3 pre-specialquote:Op maandag 8 mei 2006 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ok.. E3 begint vandaag toch?![]()
![]()
![]()
Laat de demo's en treelers maar komen dan
![]()