Oh sorry, maar het topic was allang volgepost zag ik, dus ik opende maar een nieuwe.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Hm..ik wou net een nieuw topic posten, aangezien ik de vorige dichtgooide.
Nou allang... dat ook niet. Maar ik moest de OP en wiki nog aanpassen, vandaar dat ik niet zo snel was. Maar goed, ik ga niet mierenneuken over wie er een topic opent.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh sorry, maar het topic was allang volgepost zag ik, dus ik opende maar een nieuwe.
Jaaaa van die dingen iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava: er zitten inderdaad sterretjes op dat paarse ding. Van die klusjeeigenkerstkaartsterretjes.
Ik heb ook blauwe sterretjes erin.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa van die dingen iddzwart, zilver en goud geloof ik
uiterlijk heeft wel indruk gemaakt, geur van dat ding minder
![]()
Fascinerend! Vertel eens meer Shir! Hoe zien die sterretjes er precies uit?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe sterretjes erin.Boeiend hé?
curieus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe sterretjes erin.Boeiend hé?
Nou..gewoon donkerblauw. En dan 5 punten. Zoals het een normale ster betaamt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fascinerend! Vertel eens meer Shir! Hoe zien die sterretjes er precies uit?![]()
Maar, glímmen ze ook?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou..gewoon donkerblauw. En dan 5 punten. Zoals het een normale ster betaamt.
Oja. Wat dom van mij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ze zijn een beetje stoffig natuurlijk van de ballistic.
We mogen een wens doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, in het water spoelt het er toch af he?
Jaaaaa...die Happy Pillquote:Op zondag 9 april 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan wens ik dat de nieuwe Lushproducten snel komen!!
Sinaasappelzeep! Happy Pill! Die kleine badbloemdingetjes!
Whehehe...quote:Op zondag 9 april 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
Tssss..... ik had de nieuwe TT nog niet eens gelezen![]()
Zie ook nu net pas dat er een fout in staat, produkten moet producten zijn!quote:
En Snowcake en - Fairy dan?quote:Op zondag 9 april 2006 00:18 schreef Elefes het volgende:
102 nieuwe producten, dan moet er zeker wel een HIWTK lijn of een Silky Underwear lijn bij zitten, minstens.
Die ook hoorquote:
Nou ik kan het geheel nog koppelen aan ontopicquote:Op zondag 9 april 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
Oohh..we moeten ons schamen! Ergens is het nog ontopic, maar vraag niet hoeSmeerlappen!
De Lush kleuren!quote:Op zondag 9 april 2006 01:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou ik kan het geheel nog koppelen aan ontopic
Groen en geel zijn wel mooie kleuren ook![]()
Tis alleen een ballistic hé? Dat vind ik dan wel jammer. Ik droom van een Olive Branch schuimbad. En om de douchegel daarvoor te gebruiken zie ik niet zitten.quote:Op zondag 9 april 2006 01:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de kleuren van de Happy Pill!
En toen waren we weer ontopic. Enigszins.
Ja dat andere geval, pop nogwat, schijnt een bruisding te zijn wat ook naar Olive Branch ruikt!quote:Op zondag 9 april 2006 01:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tis alleen een ballistic hé? Dat vind ik dan wel jammer. Ik droom van een Olive Branch schuimbad. En om de douchegel daarvoor te gebruiken zie ik niet zitten.
Volgende wens?quote:Op zondag 9 april 2006 01:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik droom van een bad. Wat daar dan voor bruisbal ingemikt wordt, is een tweede
.
Ja, Pop In the Bath! Zo heette dat bloempje!quote:Op zondag 9 april 2006 01:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja dat andere geval, pop nogwat, schijnt een bruisding te zijn wat ook naar Olive Branch ruikt!
Ooink?quote:Op zondag 9 april 2006 01:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, Pop In the Bath! Zo heette dat bloempje!
quote:Op zondag 9 april 2006 09:22 schreef Sanne het volgende:
Een vogeltje fluisterde mij in dat ik een nieuwe Think Pink hatbox voor mijn verjaardag krijg.
Maar hij is nog onderweg uit Engeland.quote:
quote:
Stoerquote:Op zondag 9 april 2006 09:22 schreef Sanne het volgende:
Een vogeltje fluisterde mij in dat ik een nieuwe Think Pink hatbox voor mijn verjaardag krijg.
Die roze met witte doos is ook véél mooier dan de wit met roze doos.quote:
Een vogeltjequote:Op zondag 9 april 2006 09:22 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nogal nieuw in Lush... waar ruikt het naar zoals "men" dat noemt danquote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef Aarti het volgende:
Dizer, vind jou nou ook dat Red Rooster ruikt naar hetgeen "men" zegt dat het naar ruikt?
geloof me, dat wil je niet weten.quote:Op zondag 9 april 2006 14:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben nogal nieuw in Lush... waar ruikt het naar zoals "men" dat noemt dan
Je zo het even aan Peri moeten vragen, die heeft er meer verstand van.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 14:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
Je zo het even aan Peri moeten vragen, die heeft er meer verstand van.
gewoon geduld hebben, peri komt hier vast zo kijken.quote:
Ik voorzie een gat in de markt. Er is trouwens een creme gemaakt van babyfontanelletjes geloof ik? Daar zijn ze in hollywood dol op!quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef noekje het volgende:
Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker.
OMGquote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef noekje het volgende:
Vruchtwater ruikt ook naar sperma zei mijn verloskundige. Soms zijn er van die dingen die je niet wil weten maar toen vroeg ze ook nog of ik wist hoe dat rook. Toen zei ik, excuse me?!
Dus als jij vindt dat vruchtwater vriendelijker klinkt dan sperma dan kun je altijd nog blijven volhouden dat Red Rooster naar vruchtwater ruikt.![]()
Een baby wat net uit de buik komt ruikt naar aarde. Een beetje natte aarde. Dat ruikt dan weer naar Waylander. Zo kun je een hele bevalling omschrijven als een lushervaring. Hoe cool!
Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker. Veel goedkoper ook dan die dure lushspulletjes. De natuur is mooi!
Als Red Rooster naar sperma had geroken, dan had ik het dus mooi niet gekocht.quote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef Aarti het volgende:
Maar nu weet ik nog niet of Dizer het geurtje ook herkent.![]()
het feit dat je dat er zelf onder zet verraad jequote:Op zondag 9 april 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:
P.s. in de afwezige tijd was ik gewoon aan het douchen (en dus niet aan het uitproberen)
Lekker lekker lekker! Ik denk dat ik ook met HIWTK ga douchen straks.. Dat is echt heerlijkquote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb trouwens niet et Red Rooster gedoucht, maar met HIWTK.
Mijn moeder ging net de badkamer in en ze begin al te mekkeren... "heb je weer met dat spul gedoucht... het ruikt zo vies"![]()
Happy for sad is inderdaad heerlijk! Die van mij is bijna opquote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Vava het volgende:
Net gedoucht met Happy for Sad, deze had ik nog niet geprobeerd, was erg lekker![]()
Ja, onvoorstelbaar hequote:
Waarom moet ik nou weer aan die sperma-lucht denkenquote:Op zondag 9 april 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ben net echt heeeel erg gul geweestMijn tante was bij ons en zo en ik liet haar Red Rooster ruiken.. ze was er helemaal wild van en zo, dus ben ik zo aardig geweest om mijn nieuwe ongebruikte (nogal grote) blok aan gaar te geven
![]()
Nou zit ik dus zonder RR en alleen met HIWTK in huis... dat wordt snel naar de Lush![]()
Zeg.. doe niet zo viesquote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer aan die sperma-lucht denken.
quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef noekje het volgende:
Vruchtwater ruikt ook naar sperma zei mijn verloskundige. Soms zijn er van die dingen die je niet wil weten maar toen vroeg ze ook nog of ik wist hoe dat rook. Toen zei ik, excuse me?!
Dus als jij vindt dat vruchtwater vriendelijker klinkt dan sperma dan kun je altijd nog blijven volhouden dat Red Rooster naar vruchtwater ruikt.![]()
Een baby wat net uit de buik komt ruikt naar aarde. Een beetje natte aarde. Dat ruikt dan weer naar Waylander. Zo kun je een hele bevalling omschrijven als een lushervaring. Hoe cool!
Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker. Veel goedkoper ook dan die dure lushspulletjes. De natuur is mooi!
Succes!!!quote:Op zondag 9 april 2006 22:30 schreef Shirley het volgende:
Mensen, wish me luck voor morgen! Als ik slaag, mag ik van mezelf wat Lush inkopen.![]()
Bedoelde Maeghan niet dat ze dertien stuks wil van die speciale paas-Bunny I washed the Kids dingen? Dat dacht ik namelijk...quote:Op maandag 10 april 2006 11:37 schreef lotje11 het volgende:
Mensen, wat heb ik gemist, over welke nieuwe producten hebben jullie het allemaal? De happy pill wist ik, en iets van een bloemetje heb ik ook voorbij zien komen, maar 13 rabbits???
Vertel vertel!!
Oww!quote:Op maandag 10 april 2006 11:49 schreef Ladyxima het volgende:
13 rabbits is een discon die vorige maand op het IF weer besteld kon wordenals ik me niet vergis, douchegel met chocoladegeur
Eerst een nieuw examen betalen, dat is al zo duur. Dus ik kan beter even wachten met Lush. Ach..ik was me zolang nog even met wat ik al heb. Het is niet dat ik Lush loos ben.quote:Op maandag 10 april 2006 13:39 schreef Bob. het volgende:
Kut heMaar misschien moet je juist lush kopen om jezelf op te vrolijken
![]()
ik had een trapje nodig om het er allemaal op te krijgen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef PeRi het volgende:
Sanne!!
Ik kan niet wachten tot Noekje gaat bestellen in Engeland, of nog beter, dat de bestelling er is.
.
Whehehe!! Ik heb ook zin om echt alles op te zoeken en een foto te maken. Maar ik kan nooit alles op een foto krijgen, aangezien niet alles hier ligt. En het is zo'n gedoe weer opruimenquote:Op maandag 10 april 2006 14:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik had een trapje nodig om het er allemaal op te krijgen.![]()
Hmm..verleidelijk. Ik denk er nog heel even over na, mocht ik me bedenken dan mail ik je vandaag of morgen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:33 schreef noekje het volgende:
Wat veel Rockstar!, Sanne.
Balen Shirley! Zoals je leest ga ik toch nog in Engeland bestellen omdat in Duitsland de Think Pink was uitverkocht. Basterds. Als je nog getroost wil worden door wat Engelse lush, je weet mijn emailadres.
Het geven is vaak leuker dan het krijgen!quote:Op maandag 10 april 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het echt leuk om Lush spulletjes aan anderen te geven.
Dank je wel. En nu weer ontopic allemaal, stelletje vlerken!quote:Op maandag 10 april 2006 16:41 schreef Vava het volgende:
Dat is echt heel erg balen Shirley! Zeker door zo'n kutfoutjemaar volgende keer beter
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, wat jammer!! Hopelijk kan je snel weer opnieuw op!
Ik heb een baaldag. En ik ben stront- en strontchagrijnig
.
quote:Op maandag 10 april 2006 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley, wat jammer!! Hopelijk kan je snel weer opnieuw op!
Ik heb een baaldag. En ik ben stront- en strontchagrijnig
.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Happy gaat naar sinaasappel ruiken geloof ik![]()
Inderdaadquote:
Red Rooster is lekker!quote:Op maandag 10 april 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad
Zolang ze er maar niet weer kaneel doorheen tiefen, zodat 'ie weer op RedRooster gaat lijken.
Ja lekker fris voor in de zomer! Red Rooster vind ik echt een winterzeepjequote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon puur sinaasappelZonder nare bijluchtjes graag!
Aw, ik háát het als je bíjna rond bent en dat ze dan doodleuk opbellen dat het toch maar niet doorgaat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zit me niet mee.. Ik had verregaande afspraken met het afstudeerbedrijf over de plek waar ik mocht enqueteren en nu krabbelen ze terug en mag ik daar niet meer enqueteren.
Ik moet over 4,5 maand afgestudeerd zijn, maar het zit me op z'n zachtst gezegd niet mee.
Absoluut Lush-tijd!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Aw, ik háát het als je bíjna rond bent en dat ze dan doodleuk opbellen dat het toch maar niet doorgaat.![]()
Tijd voor Lush, of niet
De boiler is hier al leegquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:33 schreef Anitra het volgende:
Dat is echt smerig
Wat is jou ultime Lush-troost?
Nee, dat vind ik dus ook... Maar helaas is niet iedereen zoquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Bah XcUZ_Me, bah bah bahZo ga je niet met mensen om
Dit klinkt niet meer als een Lush-moment, maar als een warm-bad-met-een-flinke-borrel-een-liter-chocolade-ijs-én-lush-moment...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Stel je voor: al contact vanaf december, pais en vree, koek en ei. Heen en weer gemail, overleg, enz. Enquête gemaakt en gestuurd. Zodra die binnen is, krijg ik een mailtje van: "goh, we gaan toevallig zelf ook onderzoek doen op dat gebied, ongeveer gelijktijdig met jou", terwijl er daarvoor nog nóóit onderzoek op dat gebied was gedaan of plannen voor zijn geweest. Dan volgt de 2wekelijkse vergadering aldaar en vlak na die vergadering krijg ik een mail met een slechte smoes waarom ik niet zou mogen enqueteren. Kortom: idee gejat, bedankt voor de enquete en de groeten.
Smerig.
Ja, zo heb ik er ook bijna een jaar over gedaan om een stage te vinden, waardoor m'n hele planning in de soep liep. Dan belden ze een week van tevoren op, of ze mailden, dat het niet door ging. Ballenzooiquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Aw, ik háát het als je bíjna rond bent en dat ze dan doodleuk opbellen dat het toch maar niet doorgaat.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:34 schreef noekje het volgende:
Excuze_me, dat is klote! Kan ik je opvrolijken met wat Happy zeep ofzo uit Engeland?
Je hebt geen mailadres in je profiel staan.. Zou je mij even willen mailen dan op mariekebelt en dan apenstaartje gmail . com?quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef noekje het volgende:
Dan moet je wel even geduld hebben en lang depressief blijven want het moet nog besteld worden op de party maar als je iets wil bestellen dan mag dat natuurlijk. :-)
Oh...dat wist ik niet. Tis misschien maar beter dat ik toch geen creditcard hebquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:57 schreef Anitra het volgende:
Die prijzen lopen op het end van de bieding vaak ineens omhoog
In de winkel is hij nog te krijgenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef MissBehave het volgende:
Heej, die snowcake kan niet meer online besteld worden, waar heb je die gehaald PeRi?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes: Jaaaa daar wordt aan gewerktIk hou ze scherp in de gaten
en mocht ik erg veel van mijn enquete terugzien bij hen, ga ik de universiteit inschakelen. Hebben vast wel een of andere leuke juridische afdeling
.
Ik ga morgen al riekend naar Lush aan de thee.
Ook niet altijd helaas. Volgens mij gooien ze af en toe at random wat oude producten/kerstproducten in de winkels, want ik heb al een paar keer wat gezien (en hier gelezen) wat er normaal niet meer zou zijnquote:Op woensdag 12 april 2006 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de winkel is hij nog te krijgen
Het klinkt erg lekker, maar ik zou het toch niet etenquote:Op woensdag 12 april 2006 09:00 schreef CherryLips het volgende:
De keren dat ik in de Leidsestraat ben geweest hadden ze nog zowat alle kerstproducten staanTwee weken geleden stond er nog een taart Snowcake. Mmm, snowcake-taart...
Die heb ik allemaalquote:bijpassende producten Tea Tree Water, Enzymion gezichtscreme, Coalface gezichtszeep
Running for the Embassy toch?quote:Op woensdag 12 april 2006 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Heeft Lush geen voetenscrubje? Zo nee, zou wel moeten, want m'n tube van De Tuinen is bijna op
quote:Als je veel rent, loopt, winkelt, danst of op hoge hakken wandelt, moet je je voeten regelmatig lekker verzorgen. Geef jezelf een minipedicure met deze muntige Running for the Embassy. Week je voeten in een bak warm water, masseer de bar met verzachtende goudsbloem en muntsoorten over je voeten en droog af. Vredige voetjes!
Same herequote:Op woensdag 12 april 2006 13:09 schreef CherryLips het volgende:
OK, bedankt
Die gaat dus op het steeds langer wordende lijstje
quote:Op woensdag 12 april 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb m'n huid na het afwrijven van de MoM gewassen met Coalface en ingesmeerd met Enzymion (zoals aanbevolen!) en ik moet zeggen: super!
Geen rode kop, maar heel zacht huidje! Plekjes zijn stukken minder vurig!
Ik ben enthousiast
Voor de rest met Ultimate Shine en Veganese m'n haar gedaan en m'n lijf geboend met Alkmaar. Aromaco proefje onder mn armen, ik ben er klaar voor!.
Ik gebruik elke dag hooguit 4 dingen: zeep/douchegel en shampoobar, en dan misschien nog AOBS en Skin Sinquote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
Ik ga me bijna simpel voelen dat ik alleen The Olive Branch en Smitten heb gebruikt vandaag![]()
Morgen dus eenmalig te bestellen via het Internationale Forum.quote:Bosom BuDDy (DD Cup =225g) £29.95
Boob Tube (A Cup =100g) £14.95
(same product - different sizes )
Boob Tube (A Cup) + Bosom BuDDy (DD Cup) Breast Cream
Don't join the rush South !
Instead accept this firm offer of a cream
which combines a pertinent mix of nourishing
oils and plant infusions that will help you
boldly point the way onwards and upwards.
All the affirmation you need !
Ingredients:
Meadowsweet Infusion (Spiraea ulmaria), Fresh Rose Infusion (Rosa centifolia), Cold Pressed Almond Oil (Prunus dulcis), Cocoa Butter (Theobroma cacao), Cold Pressed Jojoba Oil (Simmondsia chinensis), Stearic Acid, Glycerine, Cold Pressed Evening Primrose Oil (Oenothera biennis), Cold Pressed Avocado Oil (Persea gratissima), Orange Blossom Honey (Mel), Triethanolamine, Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), Clary Sage Oil (Salvia sclarea), Lavender Oil (Lavandula hybrida), Benzoin Resinoid (Styrax benzoin), Tiger Lily Petals (Lilium candidum), Beeswax (Cera alba), Cetearyl Alcohol, *Linalool, Coumarin, Perfume, Methylparaben, Propylparaben.
* Occurs naturally in essential oils
Vegetarian
PeRi, je bestelt toch wel de DD creme en deze binnenkort gebruikt als we naar de efteling gaan?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
[..]
Morgen dus eenmalig te bestellen via het Internationale Forum.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
PeRi, je bestelt toch wel de DD creme en deze binnenkort gebruikt als we naar de efteling gaan?![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het sowieso een belachelijke prijs, dus hier komt ie ook niet binnen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:44 schreef PeRi het volgende:
Mijn tieten hebben geen firming cream nodig Diz..
Oeh, krijg ik dan Cup DD tieten hierdoor? Kan ik de hele dag door blijven spelen met mijn tietenquote:
Je kan het allicht proberen!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:46 schreef Dizer het volgende:
Oeh, krijg ik dan Cup DD tieten hierdoor? Kan ik de hele dag door blijven spelen met mijn tieten![]()
*bestelt een pot*quote:
Ik zou er 2 doen, voor elke tiet éénquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 12 april 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou er 2 doen, voor elke tiet één.
quote:Op woensdag 12 april 2006 17:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Aw, mijn gang geurt naar Cereology, Smitten, Silky Underwear en Each Peach!!
Zo lief van Elefes!!!!!
Hoe is het nu? Ga je het aanschaffen of toch niet?quote:Op woensdag 12 april 2006 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz... m'n huid voelt nu ineens wat gloeierig en jeukerig
Dát nog niet, want ik VERGA van de koppijn (zo erg dat ik gewoon de zijkanten van mijn beeldscherm amper normaal zie. Wat ik hier doe weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 12 april 2006 18:14 schreef Elefes het volgende:
[..]
Lekker he
En, ben je ook al bijna verslaafd?
Jeukerige ging al snel weg!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe is het nu? Ga je het aanschaffen of toch niet?
Vier is eigenlijk nog niet eens zoveel kom ik achter: ik gebruik ook elke dag zeep onder de douche, oogcreme en dream cream... dus elke dag 3. Met regelmatig daarnaast babyface, soft touch of bigquote:Op woensdag 12 april 2006 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Helping Hands nog vergeten te noemen![]()
Goed dat het toch bevallen is!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeukerige ging al snel weg!
Ik ga het wel kopen tzt denk ik ja.
Ha! Je hebt weer iets nodig van Lush!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jeukerige ging al snel weg!
Ik ga het wel kopen tzt denk ik ja.
Nodig is dan weer een te groot woord, maar 't gaat er wel komen ter zijne tijd jaquote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ha! Je hebt weer iets nodig van Lush!
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nodig is dan weer een te groot woord, maar 't gaat er wel komen ter zijne tijd ja.
Misschien wel uit Stockholm, want daar ga ik heen! Van 3 tm 5 juniquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien wel uit Stockholm, want daar ga ik heen! Van 3 tm 5 juni![]()
![]()
.
Dat is minder. Ik heb ook wel eens zo'n dag, of een tijdje dat ik even niet te veel wil/kan ruiken. Dan laat ik het gros van mijn Lush lekker links liggen, en pak gewoon iets wat niet zo heel sterk ruikt voor onder de douchequote:Op woensdag 12 april 2006 19:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dát nog niet, want ik VERGA van de koppijn (zo erg dat ik gewoon de zijkanten van mijn beeldscherm amper normaal zie. Wat ik hier doe weet ik eigenlijk ook niet) dus liever géén luchtjes en al helemaal geen smeerseltjes voor mij vandaag
Jij gååt øøk heu?quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Cool! Zit daar een Lush?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Ja wel 3quote:
Ah mooi, dan maak ik vast een lijstje.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja wel 3maar ik weet er iig een te vinden
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eun Zweuds zeupje!
Euh Leu Leu, of Heuneu eu Weushed theu Keuds!
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 13 april 2006 11:38 schreef noekje het volgende:
ja! Ik bedoelde alleen die twee produkten. Ik had het niet over de aantallen van de produkten.
Zweedse Lush is niets bijzonder helaasquote:Op woensdag 12 april 2006 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
.
Veel beter in verder weg zijn jaquote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. de New Yorkse Lush is veel beter dan de Zweedse![]()
Toevallig, ik hoogstwaarschijnlijk ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:15 schreef Anitra het volgende:
Dat is goed nieuws want ik ga van het weekend in Maastricht naar de Lush
Ik ook, ik ook!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef JacMar het volgende:
Stockholm is echt een fantastische stadIk heb daar mijn eerste Lushzeepje gekocht
(Karma)
Mag ik mee???![]()
De NY Lush is tóf. Wil je een Lush Times voor mij meenemen? Dan klopt mn jaarserie; zomer 2004, zomer 2005 en zomer 2006quote:Op donderdag 13 april 2006 17:06 schreef Dizer het volgende:
Hmm.. de New Yorkse Lush is veel beter dan de Zweedse![]()
Hebben ze daar ook 3 Lushes dan?quote:Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mag ik nu dan ook opscheppen over 4 dagen Champagne-streek en 1 dag België![]()
Daar heb ik geen foto's van gemaakt maar in Stockholm gaan we wel van die foto's makenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de Romeinse Lushes ook op de gevoelige plaat vastgelegd.
Alle drie
Neequote:Op donderdag 13 april 2006 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet. Koop echt nooit een tijdschrift
.
Ik heb een keer eerder gebadderd met Lush, namelijk met een Karma BBS en dat was heerlijkquote:
Heel veel badderplezier!!!! Mr. Butterbal is erg lekker!quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een keer eerder gebadderd met Lush, namelijk met een Karma BBS en dat was heerlijk.
Verheug me dan ook komend weekeinde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |