Ik voorzie een gat in de markt. Er is trouwens een creme gemaakt van babyfontanelletjes geloof ik? Daar zijn ze in hollywood dol op!quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef noekje het volgende:
Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker.
OMGquote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef noekje het volgende:
Vruchtwater ruikt ook naar sperma zei mijn verloskundige. Soms zijn er van die dingen die je niet wil weten maar toen vroeg ze ook nog of ik wist hoe dat rook. Toen zei ik, excuse me?!
Dus als jij vindt dat vruchtwater vriendelijker klinkt dan sperma dan kun je altijd nog blijven volhouden dat Red Rooster naar vruchtwater ruikt.![]()
Een baby wat net uit de buik komt ruikt naar aarde. Een beetje natte aarde. Dat ruikt dan weer naar Waylander. Zo kun je een hele bevalling omschrijven als een lushervaring. Hoe cool!
Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker. Veel goedkoper ook dan die dure lushspulletjes. De natuur is mooi!
Als Red Rooster naar sperma had geroken, dan had ik het dus mooi niet gekocht.quote:Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef Aarti het volgende:
Maar nu weet ik nog niet of Dizer het geurtje ook herkent.![]()
het feit dat je dat er zelf onder zet verraad jequote:Op zondag 9 april 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:
P.s. in de afwezige tijd was ik gewoon aan het douchen (en dus niet aan het uitproberen)
Lekker lekker lekker! Ik denk dat ik ook met HIWTK ga douchen straks.. Dat is echt heerlijkquote:Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb trouwens niet et Red Rooster gedoucht, maar met HIWTK.
Mijn moeder ging net de badkamer in en ze begin al te mekkeren... "heb je weer met dat spul gedoucht... het ruikt zo vies"![]()
Happy for sad is inderdaad heerlijk! Die van mij is bijna opquote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Vava het volgende:
Net gedoucht met Happy for Sad, deze had ik nog niet geprobeerd, was erg lekker![]()
Ja, onvoorstelbaar hequote:
Waarom moet ik nou weer aan die sperma-lucht denkenquote:Op zondag 9 april 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ben net echt heeeel erg gul geweestMijn tante was bij ons en zo en ik liet haar Red Rooster ruiken.. ze was er helemaal wild van en zo, dus ben ik zo aardig geweest om mijn nieuwe ongebruikte (nogal grote) blok aan gaar te geven
![]()
Nou zit ik dus zonder RR en alleen met HIWTK in huis... dat wordt snel naar de Lush![]()
Zeg.. doe niet zo viesquote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer aan die sperma-lucht denken.
quote:Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef noekje het volgende:
Vruchtwater ruikt ook naar sperma zei mijn verloskundige. Soms zijn er van die dingen die je niet wil weten maar toen vroeg ze ook nog of ik wist hoe dat rook. Toen zei ik, excuse me?!
Dus als jij vindt dat vruchtwater vriendelijker klinkt dan sperma dan kun je altijd nog blijven volhouden dat Red Rooster naar vruchtwater ruikt.![]()
Een baby wat net uit de buik komt ruikt naar aarde. Een beetje natte aarde. Dat ruikt dan weer naar Waylander. Zo kun je een hele bevalling omschrijven als een lushervaring. Hoe cool!
Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker. Veel goedkoper ook dan die dure lushspulletjes. De natuur is mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |