abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 april 2006 @ 15:02:02 #76
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36792527
Ja hoi. Het ruikt naar sperma volgens Engelsen. Ik vind van niet. En ik ben er blij om, want ik haat Red Rooster en ben blij dat mijn vriendje daar niet naar ruikt. .
Whatever I want.
pi_36792899
Vruchtwater ruikt ook naar sperma zei mijn verloskundige. Soms zijn er van die dingen die je niet wil weten maar toen vroeg ze ook nog of ik wist hoe dat rook. Toen zei ik, excuse me?!

Dus als jij vindt dat vruchtwater vriendelijker klinkt dan sperma dan kun je altijd nog blijven volhouden dat Red Rooster naar vruchtwater ruikt.

Een baby wat net uit de buik komt ruikt naar aarde. Een beetje natte aarde. Dat ruikt dan weer naar Waylander. Zo kun je een hele bevalling omschrijven als een lushervaring. Hoe cool!

Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker. Veel goedkoper ook dan die dure lushspulletjes. De natuur is mooi!
Go hard or go home
  zondag 9 april 2006 @ 15:14:53 #78
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36792939
Noekje .
Whatever I want.
  zondag 9 april 2006 @ 15:15:53 #79
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_36792977
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:13 schreef noekje het volgende:

Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker.
Ik voorzie een gat in de markt. Er is trouwens een creme gemaakt van babyfontanelletjes geloof ik? Daar zijn ze in hollywood dol op!

Maar nu weet ik nog niet of Dizer het geurtje ook herkent.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_36793412
quote:
Vruchtwater ruikt ook naar sperma zei mijn verloskundige. Soms zijn er van die dingen die je niet wil weten maar toen vroeg ze ook nog of ik wist hoe dat rook. Toen zei ik, excuse me?!

Dus als jij vindt dat vruchtwater vriendelijker klinkt dan sperma dan kun je altijd nog blijven volhouden dat Red Rooster naar vruchtwater ruikt.

Een baby wat net uit de buik komt ruikt naar aarde. Een beetje natte aarde. Dat ruikt dan weer naar Waylander. Zo kun je een hele bevalling omschrijven als een lushervaring. Hoe cool!

Eigenlijk zou je jezelf dus kunnen wassen met het vruchtwater en de pasgeborene gebruiken als puff en je bent weer enorme lushervaring rijker. Veel goedkoper ook dan die dure lushspulletjes. De natuur is mooi!
OMG

Ik hou het toch maar gewoon bij Lush, ik denk dat een kind uiteindelijk duurder is dan af en toe wat zeep .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zondag 9 april 2006 @ 15:34:41 #81
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36793541
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:15 schreef Aarti het volgende:
Maar nu weet ik nog niet of Dizer het geurtje ook herkent.
Als Red Rooster naar sperma had geroken, dan had ik het dus mooi niet gekocht.
Het ruikt dus echt niet naar sperma en daar ben ik wel blij mee, want sperma ruikt echt

Wat ben ik blij dat ik geen vrouw/homo/bi ben... die sexueel uitgebreid bezig is (om het maar zo netjes mogelijk te zeggen)

P.s. in de afwezige tijd was ik gewoon aan het douchen (en dus niet aan het uitproberen )
Friends don't let friends remain beardless...
pi_36794706
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:34 schreef Dizer het volgende:

P.s. in de afwezige tijd was ik gewoon aan het douchen (en dus niet aan het uitproberen )
het feit dat je dat er zelf onder zet verraad je
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_36794810
Net gedoucht met Happy for Sad, deze had ik nog niet geprobeerd, was erg lekker
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 9 april 2006 @ 16:18:29 #84
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36795120
Ik heb trouwens niet et Red Rooster gedoucht, maar met HIWTK .
Mijn moeder ging net de badkamer in en ze begin al te mekkeren... "heb je weer met dat spul gedoucht... het ruikt zo vies"
pi_36795474
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:18 schreef Dizer het volgende:
Ik heb trouwens niet et Red Rooster gedoucht, maar met HIWTK .
Mijn moeder ging net de badkamer in en ze begin al te mekkeren... "heb je weer met dat spul gedoucht... het ruikt zo vies"
Lekker lekker lekker! Ik denk dat ik ook met HIWTK ga douchen straks.. Dat is echt heerlijk .!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  † In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 16:55:26 #86
43556 miss_dynastie
pi_36796311
Vies
  zondag 9 april 2006 @ 17:07:24 #87
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_36796689
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef Vava het volgende:
Net gedoucht met Happy for Sad, deze had ik nog niet geprobeerd, was erg lekker
Happy for sad is inderdaad heerlijk! Die van mij is bijna op
pi_36797730
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Vies
Ja, onvoorstelbaar he
*HIWTK er bij pakt.
pi_36798629
Ben zoo blij dat mijn moeder niet weet hoeveel en dát ik lush-spul heb hoor
pi_36799365
Mijn moeder houd zelf ook van lush spul dus die zeurt niet

Ik heb vanochtend trouwens Big gebruikt en dat is toch gewoon een shampo of heb ik het verkeerd begrepen Hij schuimde iig helemaal niet
pi_36801568
Big schuimt beter als je je haar eerst wast met een andere shampoo (tip van Xcuz_me) of als je je haar twee keer met Big wast. Dit laatst heb ik zelf niet geprobeerd, maar de eerste tip wel en dan schuimt ie als een tierelier
  zondag 9 april 2006 @ 20:01:56 #92
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_36801847
Hoi Lushliefhebbers

Kunnen jullie me vertellen hoe het met de prijzen zit van Lush. Viel me gisteren ineens op toen ik een
douchegel van 250 ml kocht. Ik heb voor het eerst zo'n douchegel gekocht rond sinterklaas ofzo en
betaalde er toen ¤ 9,95 voor. Vorige maand was ik weer in de winkel en kocht weer een douchegel
betaalde ik ¤ 10,45 voor. Nou ja, tot zover redelijk normaal 50 cent verhoging kan met het nieuwe jaar
zijn gekomen, maar nu ging ik gisteren weer een douchegel halen moest ik ¤ 11,20 afrekenen

Wel heb ik elke keer een andere geur meegenomen, ligt het daaraan? Of is het normaal dat Lush
het gehele jaar door de prijzen in raptempo verhoogd (of erger sinds ik het heb leren kennen)
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_36802144
Sommige geuren zijn duurder, zoals Olve Branch, het lig dus aan welke je koopt.
pi_36803180
Net gebadderd met Jingle Spells. Erg leuk hoor, dat paarse water en tig sterretjes, maar echt lekker vond ik hem niet ruiken. Maar goed, daarna even afgespoeld met Twas The Night,.. dus ik voel me wel lekker chill nu.
Back in business.
  zondag 9 april 2006 @ 20:55:42 #95
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36803607
Ik ben net echt heeeel erg gul geweest Mijn tante was bij ons en zo en ik liet haar Red Rooster ruiken.. ze was er helemaal wild van en zo, dus ben ik zo aardig geweest om mijn nieuwe ongebruikte (nogal grote) blok aan gaar te geven

Nou zit ik dus zonder RR en alleen met HIWTK in huis... dat wordt snel naar de Lush
  zondag 9 april 2006 @ 21:10:59 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36804044
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Ik ben net echt heeeel erg gul geweest Mijn tante was bij ons en zo en ik liet haar Red Rooster ruiken.. ze was er helemaal wild van en zo, dus ben ik zo aardig geweest om mijn nieuwe ongebruikte (nogal grote) blok aan gaar te geven

Nou zit ik dus zonder RR en alleen met HIWTK in huis... dat wordt snel naar de Lush
Waarom moet ik nou weer aan die sperma-lucht denken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 9 april 2006 @ 21:28:44 #97
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36804689
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waarom moet ik nou weer aan die sperma-lucht denken .
Zeg.. doe niet zo vies
pi_36805892
quote:

Billie Holiday is Lady Day!
pi_36807057
Mensen, wish me luck voor morgen! Als ik slaag, mag ik van mezelf wat Lush inkopen.

Back in business.
  zondag 9 april 2006 @ 22:32:17 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36807126
Ik ga voor je duimen Shirley!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')