Jaaaaa...die Happy Pillquote:Op zondag 9 april 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan wens ik dat de nieuwe Lushproducten snel komen!!
Sinaasappelzeep! Happy Pill! Die kleine badbloemdingetjes!
Whehehe...quote:Op zondag 9 april 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
Tssss..... ik had de nieuwe TT nog niet eens gelezen![]()
Zie ook nu net pas dat er een fout in staat, produkten moet producten zijn!quote:
En Snowcake en - Fairy dan?quote:Op zondag 9 april 2006 00:18 schreef Elefes het volgende:
102 nieuwe producten, dan moet er zeker wel een HIWTK lijn of een Silky Underwear lijn bij zitten, minstens.
Die ook hoorquote:
Nou ik kan het geheel nog koppelen aan ontopicquote:Op zondag 9 april 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
Oohh..we moeten ons schamen! Ergens is het nog ontopic, maar vraag niet hoeSmeerlappen!
De Lush kleuren!quote:Op zondag 9 april 2006 01:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou ik kan het geheel nog koppelen aan ontopic
Groen en geel zijn wel mooie kleuren ook![]()
Tis alleen een ballistic hé? Dat vind ik dan wel jammer. Ik droom van een Olive Branch schuimbad. En om de douchegel daarvoor te gebruiken zie ik niet zitten.quote:Op zondag 9 april 2006 01:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de kleuren van de Happy Pill!
En toen waren we weer ontopic. Enigszins.
Ja dat andere geval, pop nogwat, schijnt een bruisding te zijn wat ook naar Olive Branch ruikt!quote:Op zondag 9 april 2006 01:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tis alleen een ballistic hé? Dat vind ik dan wel jammer. Ik droom van een Olive Branch schuimbad. En om de douchegel daarvoor te gebruiken zie ik niet zitten.
Volgende wens?quote:Op zondag 9 april 2006 01:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik droom van een bad. Wat daar dan voor bruisbal ingemikt wordt, is een tweede
.
Ja, Pop In the Bath! Zo heette dat bloempje!quote:Op zondag 9 april 2006 01:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja dat andere geval, pop nogwat, schijnt een bruisding te zijn wat ook naar Olive Branch ruikt!
Ooink?quote:Op zondag 9 april 2006 01:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, Pop In the Bath! Zo heette dat bloempje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |