Oh sorry, maar het topic was allang volgepost zag ik, dus ik opende maar een nieuwe.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Hm..ik wou net een nieuw topic posten, aangezien ik de vorige dichtgooide.
Nou allang... dat ook niet. Maar ik moest de OP en wiki nog aanpassen, vandaar dat ik niet zo snel was. Maar goed, ik ga niet mierenneuken over wie er een topic opent.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh sorry, maar het topic was allang volgepost zag ik, dus ik opende maar een nieuwe.
Jaaaa van die dingen iddquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vava: er zitten inderdaad sterretjes op dat paarse ding. Van die klusjeeigenkerstkaartsterretjes.
Ik heb ook blauwe sterretjes erin.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa van die dingen iddzwart, zilver en goud geloof ik
uiterlijk heeft wel indruk gemaakt, geur van dat ding minder
![]()
Fascinerend! Vertel eens meer Shir! Hoe zien die sterretjes er precies uit?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe sterretjes erin.Boeiend hé?
curieus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb ook blauwe sterretjes erin.Boeiend hé?
Nou..gewoon donkerblauw. En dan 5 punten. Zoals het een normale ster betaamt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Fascinerend! Vertel eens meer Shir! Hoe zien die sterretjes er precies uit?![]()
Maar, glímmen ze ook?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou..gewoon donkerblauw. En dan 5 punten. Zoals het een normale ster betaamt.
Oja. Wat dom van mij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Ze zijn een beetje stoffig natuurlijk van de ballistic.
We mogen een wens doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, in het water spoelt het er toch af he?
Jaaaaa...die Happy Pillquote:Op zondag 9 april 2006 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan wens ik dat de nieuwe Lushproducten snel komen!!
Sinaasappelzeep! Happy Pill! Die kleine badbloemdingetjes!
Whehehe...quote:Op zondag 9 april 2006 00:13 schreef Vava het volgende:
Tssss..... ik had de nieuwe TT nog niet eens gelezen![]()
Zie ook nu net pas dat er een fout in staat, produkten moet producten zijn!quote:
En Snowcake en - Fairy dan?quote:Op zondag 9 april 2006 00:18 schreef Elefes het volgende:
102 nieuwe producten, dan moet er zeker wel een HIWTK lijn of een Silky Underwear lijn bij zitten, minstens.
Die ook hoorquote:
Nou ik kan het geheel nog koppelen aan ontopicquote:Op zondag 9 april 2006 01:39 schreef Shirley het volgende:
Oohh..we moeten ons schamen! Ergens is het nog ontopic, maar vraag niet hoeSmeerlappen!
De Lush kleuren!quote:Op zondag 9 april 2006 01:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou ik kan het geheel nog koppelen aan ontopic
Groen en geel zijn wel mooie kleuren ook![]()
Tis alleen een ballistic hé? Dat vind ik dan wel jammer. Ik droom van een Olive Branch schuimbad. En om de douchegel daarvoor te gebruiken zie ik niet zitten.quote:Op zondag 9 april 2006 01:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
En de kleuren van de Happy Pill!
En toen waren we weer ontopic. Enigszins.
Ja dat andere geval, pop nogwat, schijnt een bruisding te zijn wat ook naar Olive Branch ruikt!quote:Op zondag 9 april 2006 01:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tis alleen een ballistic hé? Dat vind ik dan wel jammer. Ik droom van een Olive Branch schuimbad. En om de douchegel daarvoor te gebruiken zie ik niet zitten.
Volgende wens?quote:Op zondag 9 april 2006 01:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik droom van een bad. Wat daar dan voor bruisbal ingemikt wordt, is een tweede
.
Ja, Pop In the Bath! Zo heette dat bloempje!quote:Op zondag 9 april 2006 01:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja dat andere geval, pop nogwat, schijnt een bruisding te zijn wat ook naar Olive Branch ruikt!
Ooink?quote:Op zondag 9 april 2006 01:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, Pop In the Bath! Zo heette dat bloempje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |